33 vragen over Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

• Van Daele Frank, 31-01-2015 Rapporteren

tips

wij zouden weldra dit hotel boeken voor éérste week van september met 2 volwassenen zonder kids. Voor ons zal het de éérste keer Egypte zijn. Kan iemand ons tal van tips bezorgen over allerhande zaken zoals : - kan men betalen in de souvenirwinkels met euros - zijn er winkeltjes in nabijgelegen stad - hoe is het eten en de dranken in het hotel - is er ook een rustig zwembad voor volwassenen - zijn er veel Belgen in het hotel in september - enz.. Alvast dank op voorhand

Riet, 23-02-2015

Beste, in de winkeltjes kan je betalen met euros. Maar ik zou toch opteren voor wat Egyptische ponden mee te nemen. U kan naar Sharks Bay gaan wat een nieuwer winkelcomplex is of naar de oude stad waar vele kleine winkeltjes zijn. Eten en dranken in het hotel zijn zeer breed en ik denk ook wel voor ieder wat wils. Ben zelf nog niet in september geweest maar ik denk dat er altijd wel enkele Belgen aanwezig zijn. En er zijn ook wel zwembaden zonder te veel kinderen. Hopelijk een aangename vakantie!

• Dekeyser Martine , 22-01-2015 Rapporteren

De restaurants

Welke restaurants zijn in all-inclusief inbegrepen. Voor welke restaurants moet men extra betalen ?

Walter Van Houdt, 25-01-2015

Franse restaurant en het visrestaurant moest men betalen

• Els, 13-11-2014 Rapporteren

Vraagje

Is er ook vers fruitsap bij het ontbijt? En is er variatie genoeg bij het buffet?

Walter Van Houdt, 25-01-2015

Zeer uitgebreid ontbijt en buffet.

• Elle, 13-10-2014 Rapporteren

Klimaat december

Wie heeft er ervaring om half december naar Egypte toe te gaan ivm met de temperatuur? Kun je dan ook nog lekker in de zee snorkelen ?

Monique Elmas, 17-12-2014

Wij zijn van 9 december tot 16 december in Sharm el Sheik geweest en hebben heerlijk weer gehad. Rond 16.00 uur gaat de zon al wat zakken en om 17.00 werd het al donker maar de zon is er al om half 8 s,morgens dus als je een vroege vogel bent haal je toch aardig wat zonuren uit je dag. Het zeewater is wat fris maar ik vond het niet frisser dan in maart en er is prima te snorkelen. S,avonds soms wel een vest aangehad omdat het wel wat afkoelde maar echt koud heb ik het er niet gehad

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Rudie, 28-09-2014 Rapporteren

situatie sept 2014

Goedendag vakantiegangers, ik zie de laatste maanden geen reviews meer verschijnen over dit hotel. Ik ben benieuwd wie hier pas nog geweest is of op dit moment er is. Hoe is het daar? Alles veilig genoeg om er heen te gaan en zijn er nog veilige excursies te doen? Ik heb via de ambassade gelezen dat wordt aangeraden op het resort te blijven. Zijn er vanaf het resort nog boot tripjes, zo ja welke is mooi? Of is het misschien verstandiger om om te boeken naar een ander land? Alvast bedankt voor antwoord en info!

met partner, 29-09-2014

Rudie het is er zeker veilig dus gewoon gaan

• Richard, 05-09-2014 Rapporteren

duikcentrum

Hallo, kan iemand mij zeggen of er een duikcentrum op het resort is of in de buurt? zo ja, weet je dan ook toevallig hoe ze heten? Alvast bedankt voor je reactie.

Grati-Hosselaer, 30-01-2015

Er is inderdaad een duikcentrum, aangehecht aan het hotel "Sunrise Grand Select Arabian Beach". Diving Centers Werner Lau Red Sea

• Eddy Vanhille, 27-02-2014 Rapporteren

welke temperatuur

wij verblijven van 07/04/2014 tot en met 21/04/2014 in dit hotel wat mogen wij verwachten qua temperatuur rond die tijd? is wifi nu overal beschikbaar?

Grati-Hosselaer, 30-01-2015

Wifi is aanwezig in het hotel "Sunrise Grand Select Arabian Beach "; eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat de wifi sneller en vlotter verloopt in het hart van het hotel, namelijk in de aangename en rustige inkomhal en in het cafe "Churchill" ( rookruimte) Op de kamers iets minder vlot; heeft echter niet veel met het hotel te maken, maar met de ligging ( Egypte)

• Anjes68, 16-10-2013 Rapporteren

Bar en eten aan het strand

Beste lezer, Wie kan mij vertellen of er een bar bij het strand is dus waar je tussen de middag ook kan eten. Vind het heerlijk om de hele dag te kunnen vertoeven op het strand zonder dat ik steeds terug moet lopen om drinken of eten te halen bij het hoofdgebouw. Alvast dank voor de reactie.

ryckaert marie-claire, 04-02-2014

Er is een prachtig restaurant op het strand en bovendien ook zeer lekker en vers klaargemaakt, en je kan er drinken wat je maar wil..., je hoeft alleen maar uit je luie zetel te komen om daar verder te genieten !!! wij vonden het er heerlijk en super vriendelijke bediening

• edannet, 15-10-2013 Rapporteren

Wandelen

In februari ga ik weer met m'n schoonzusje naar sharm, wij hebben hier eerder ondervonden dat je als 2 vrouwen niet van het resort afkan omdat je voortdurend word aangeklampt en word geroepen, en als je niet reageerde uitgescholden! Wij konden in het resort waar we toen zaten we eindeloos over het strand wandelen omdat er overal van de hotels bewaking zit, kan dat hier ook?

ryckaert marie-claire, 04-02-2014

het strand is volledig privé en je hebt helemaal geen hinder van mensen die je voortdurend met van alles en nog wat lastig vallen !!! dit is geweldig in Egypte !!

• Agnes, 12-10-2013 Rapporteren

Bezetting en eten

Wij willen in nov gaan maar zijn een beetje anti Rus geworden na een aantal vervelende ervaringen in Sharm. Wie kan mij vertellen of dit een typisch overbevolkt russenhotel is? En ten tweede: is er gevarieerd vers fruit te verkrijgen en ik bedoel dus meer als alleen een appel? Meloen, ananas, mango of iets dergelijks.

hannyverbeek, 13-10-2013

Hallo Anjes, Je kunt met een gerust hart gaan. Hier is echt meer dan voldoende variatie in fruit en wat je ook maar wilt. probeer vooral de tai en indiaas uit. reserveer wel op tijd ze zijn vrij klein. Wij gaan dit jaar al voor de 7e keer naar sharm telkens in een sunrise. Vorig jaar ook hier geweest in de try-out fase en gaan nu in december weer terug met het hele gezin. Ga genieten! en als je meer vragen heb dan mail je maar.

Hanny, 13-10-2013

Hallo Anjes, Nee er is geen binnenzwembad maar dat h eb je daar ook niet nodig. Of je moet perse 's avonds willen zwemmen. Het zeewater is heerlijk van temperatuur. Daar kun je zo een uur in liggen zonder problemen.

Anjes68, 13-10-2013

Dank je Hanny voor je reactie betreft het fruit. Ik neem aan dat als je zegt " je kunt met een gerust hart gaan " dat dit slaat op de russenaanwezigheid? Weet je ook of er een binnenzwembad is? Dat kan ik ook nergens terugvinden. Alvast weer dank voor je inzet. Gr. Anjes