Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Op vakantie geweest naar SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select- voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

641 reviews over Hotel SUNRISE Arabian Beach Resort -Grand Select-

• 2019
    10Matias11-09-2019

fantastisch

Prachtig hotel, superservice, vriendelijk personeel en hygiene staat hoog in het vaandel. Het hotel heeft een geweldige locatie, naast een koraalrif. Alleen is het hotel een beetje ver van de stad. Je moet wel een taxi nemen vanaf het hotel en er rijdt geen stadsbus. Dit was geen probleem voor ons. We hebben erg genoten van ons verblijf!!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 12-09-2019

Sehr geehrte gast, im Namen von dem ganzen Team SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort moechten wir uns ganz herzlich fuer Ihre gute Bewertung bedanken, welche sehr hilfreich fuer unsere zukuenftigen Gaeste sein wird. Fuer uns ist die Meinung unserer Gaeste sehr wichtig, da wir jeder einzelnen Bemerkung nachgehen und uns verbessern moechten. Das Management wird ueber die von Ihnen aufgefuehrten Mitarbeiter informiert und fuer deren persoenliches Jahres Ziel gewehrtet. Wir hoffen die Zeit geht schnell vorbei, bis wir Sie wieder in Ihrem zweiten Zuhause in Aegypten herzlich willkommen heissen, Sonnige Grusse Ihr SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Henk25-11-2018

Beter dan verwacht en met aandacht voor service

We hadden reserves mbt de reviews van dit hotel omdat enerzijds veel positieve reviews waren en anderzijds volgens zoover waarschijnlijk onbetrouwbaar zou kunnen zijn. Onze beoordeling was heel positief. Vanaf inchecken t/m vertrek. Wij hadden een mooie ruime schone kamer welke elke dag goed werd schoongemaakt. De wifi was goed, alleen jammer dat het voor 2 apparaten waren. Eten was goed, Naast het buffet restaurant kun je kiezen uit 5 ala carte restaurant. Persoonlijk vonden wij de italiaan en de franse restaurants het beste. Ook het restaurant bij het strand kon je goed goed terecht voor drank of eten. Je kon goed snorkelen. De bediening en receptie is heel behulpzaam en staan open voor je vragen. Sportzaal (gym) was mooi en uitgebreid. In de avond is er voldoende animatie. De kamers zijn trapgewijs van hoog naar laag gebouwd. Dus veel trappen, minder voor niet valide mensen. Enigszins gecompenseerd door een pendelbusje.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 03-01-2019

Dear Mr Henk,

It has been a pleasure to host you and we love to hear that you had a good vacation with us. The staff is there to make you feel comfortable and ‘at home’ and we are so pleased to note that you appreciated their efforts. Thank you for taking the time to write this review and we look forward to welcoming you back again in the near future. Warm regards SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Anke Oomes15-05-2018

6 de keer weer fantastisch

wederom een geslaagde vakantie in het Arabian Beach. Mr Karam en Mr. Alem hebben ons van begin af aan de watte gelegd. Wij voelden ons echte VIP's. Aan de poolbar hebben ons Sayed, Ahmet en Sharief veel aan het lachen gebracht en goed bedient. Ehab aan de relaxpool is ook echt een schat van een waiter en vriend. Ahmet van de handdoeken aan de main pool was ook een schat. Naam helaas vergeten maar de jonge die onze kamer schoon maakte (2223) maakte zijn job zeer goed. Alles in allen ons wordt iedere wens vervult. Overal was de bediening goed en vriendelijk. Tot de volgende keer Henk en Anke Oomes

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 31-05-2018

Dear Anke,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Akkerman26-03-2018

Onvergetelijke vakantie

Geweldig hotel! Het personeel doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Bij aankomst werden we goed ontvangen met een lekkere cocktail en de check in werd direct geregeld. Adel van de receptie staat altijd voor je klaar. Zo ook Karam en Salah. Zij zorgen dat je vakantie aan niks ontbreekt.

Heerlijk eten zowel in de 6 a la carte restaurants als in het buffet restaurant. chef kok Mohamed maakt heerlijk eten. Wij hebben echt genoten. Zo is er ook iedere avond een heerlijke barbecue buiten bij het buffet restaurant.

Dit is zeker een aanrader en wij gaan zeker terug! Beste hotel van Sharm el Sheikh! Wij geven het een 10!!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach, Resident Manager, 28-03-2018

Dear Akkerman,

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9Alice30-12-2017

fantastisch hotel op fantastische locatie

Fantastisch hotel op fantastische locatie, excursie voor snorkelen niet nodig, super mooi huisrif!

SUNRISE Grand Select Arabian Beach, Resident Manager, 02-01-2018

Dear Mrs Alice,

On behalf of All Sunrise Arabian Beach Resort Team we would like thank you for choosing our hotel for your vacation. Also we would like to thank you for your High rating. All staff there to make your vacation memorable. We hope to see you soon again. Warm regards,
    SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 10HANA13-07-2017

Very nice

Were in this hotel. I liked everything very much. Big and very beautiful territory. The room is comfortable and clean. Very friendly staff and fun animation

SUNRISE Grand Select Arabian Beach, Resident Manager, 15-07-2017

Dear Hana,

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Anne-Marie28-06-2017

Prima vermaakt

Net terug van twee heerlijke weken Sunrise. Wij waren net voor de drukte, waardoor het hotel maar voor 30% bezet was. Dit vonden wij wel jammer want hierdoor werd er minder georganiseerd dan in de drukkere periodes. Ondanks dat was de service top en hebben wij onze super vermaakt.

Voor iedereen is er wat: je hebt rustige zwembaden, zwembaden waar er muziek en waterpolo is, 5 restaurants waar je zonder extra kosten kan eten (naast het hoofd restaurant buffet heb je frans, mongools, indisch, italiaans en eentje bij een gemaakte waterval). De kamers zijn groot en schoon. Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en krijg je schone lakens en handdoeken. Overdag kan je pizza, hamburgers en alle fastfood eten maar ook gewoon brood of andere buffetstyle. Het ontbijt is briljant met waffels, croissantjes, donuts, omelet, you name it, they got it.

De mensen van de animatie doen het ontzettend leuk (thank you Kimo & Bisso). En de obers (vooral Sayed & Osama zijn fantastisch) doen enorm hun best en zijn niet vervelend. Ook zonder fooi rennen de obers nog net niet voor je en werken ze keihard.

Bij de zee is een diving center aanwezig. Wij hebben gekozen voor een speedboattrip. Echt een aanrader! Je gaat snorkelen op de meest mooie plekken waar weinig mensen komen en daarnaast hebben wij tijdens deze trip dolfijnen gezien!

Minpuntje: er werd helaas wel vaak gevraagd wat je van de service vond door mensen die het hotel rond gingen. Sommige mensen vinden dit fijn want als er iets is, kan je het gelijk melden. Wij hadden niks te melden en vonden het een beetje too much! Daarnaast zijn er in dit hotel ook veel Egyptenaren. Gewoon moderne mensen zonder burka's of hoofddoeken, alleen deze mensen kregen bij bepaalde obers of koks altijd voorrang. Sta je netjes al een tijdje te wachten op je gebakken eitje, komt er een Egyptenaar aan wandelen en gaat er met jouw eitje vandoor... Beetje jammer.

Wij vonden Sunrise niet het beste hotel waar we tot nu toe zijn geweest, maar het is een prima hotel, met ligging niet te ver van het vliegveld, met veel zwembaden, grote schone kamers, prima eten, animatie voor wie wil, geen stalkerige obers en huisrif voor de deur.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach, Resident Manager, 30-06-2017

Dear Annemarie93, It has been a pleasure to host you and we love to hear that you had a good vacation with us. The staff is there to make you feel comfortable and ‘at home’ and we are so pleased to note that you appreciated their efforts.

as for the customer service we are so sorry for bothering you with our questions , but as we are 5 stars hotel with grand select concept , we offer for our guest this service to avoid any single negative comment from our lovely guests , and to make our guest feel at home , that we serve them on the spot

Again Thank you for taking the time to write this review and we look forward to welcoming you back again in the near future.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10claudine.piasecki16-01-2017

Fantastisch vertoefen

Zeer aangenaam top hotel.zeer goede service.netjes er wordt constant schoon gemaakt.eten zeer lekker en goede.variatie met enorm veel keuze.het management alsook het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te geven.zopas ontving het hotel een award 2017 als best verkozen hotel in sharm el scheich. Zeker een bezoek waard voor een relaxed vakantie.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 17-01-2017

Sehr geehrte Frau Claudine, im Namen von dem ganzen Team SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort moechten wir uns ganz herzlich fuer Ihre gute Bewertung bedanken, welche sehr hilfreich fuer unsere zukuenftigen Gaeste sein wird. Fuer uns ist die Meinung unserer Gaeste sehr wichtig, da wir jeder einzelnen Bemerkung nachgehen und uns verbessern moechten. Das Management wird ueber die von Ihnen aufgefuehrten Mitarbeiter informiert und fuer deren persoenliches Jahres Ziel gewehrtet. Wir hoffen die Zeit geht schnell vorbei, bis wir Sie wieder in Ihrem zweiten Zuhause in Aegypten herzlich willkommen heissen, Sonnige Grusse Ihr SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

Alleen gereisd in november 2016

• 10Piasecki Claudine13-09-2016

Fantastisch 5 sterren hotel

Is er aangenaam vertoefen, zeker een topper in sharm,personeel is er vriendelijk en gedienstig,zeer netjes word alle dagen gekuist.heeft een internationaal publiek, alleen spijtig dat er momenteel zo weinig europeanen aanwezig zijn.Het is er op en top veilig ook buiten het hotel zijn er om de vijf kilometer sheckpoints en worden er regelmatig controles uitgevoerd.U voelt zich daar echt veilig en het is er zeer rustig.Echt een aanrader voor de strandliefhebbers,je kan er na een verkwikkende dag savonds lekker op uit op een terrasje te doen een restaurantje te bezoeken of eventueel een boottrip edg.;; mee te doen, niets is hun teveel gevraagd, De klant staat daar hoogwaardig aan geschreven en met respect behandeld; zeker een aanrader en ik zou dan alle europeanen aanraden naar deze plek te reizen en de egyptenaren te steunen in deze moeilijke tyden en periodes die ze tot nu toe mee maken

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 15-09-2016

Dear Ms. Claudine,

Thank you for your valuable time sharing your experience Such reviews are reward to the team for all the effort done to make your stay with us delightful.

On behalf of SUNRISE Team I'm looking forward to " welcoming you again " in our Sunny Resort

Warm regards, SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team

Alleen gereisd in augustus 2016

• 10Piasecki Claudine02-05-2016

Top hotel aan het strand gelegen Welkom home

Zeer goed hotel momenteel het meest bezochte in sharm,goede service, lekker eten,zeer netjes, de manager doet er alles aan om zijn hotel hoogwaardig te behouden.Zeer veel variatie in het eten door verscheidene restaurants die er aan wezig zijn.Een echte topper zeker zijn 5 sterren waard.Er zijn ook conferencies in het hotel jolie ville nabij gelegen.er komen dan ook veel hooggeplaatste personen in dit hotel logeren,zo was er ook de arabische liga van de vrouwen te gast in arabien beach en was er ook aan het strand een tentoonstelling van verscheidene andere landen,een gemengd toerisme van verscheidene landen, argentijnen,costa rica,chinezen,amerikanen,zwitsers, oekraieners,saoudis,koeweitis,belgen,nederlanders,engelsen EZV;;;;Het is een prachtig paradijsje in sharm waar nu de mensen te lijden hebben om dat er weinig toerisme is.Personeel zeker vriendelijk en gedienstig niets is hun teveel gevraagd u word er steeds op uw wenken gediend.zeker een bezoek waard.Hopelijk komt het snel in orde voor de egyptenaren en kan het hotel terug aan de top draaien gelijk voorheen.Alles is aanwezig voor groot en klein.kamers top, zwembaden top.Er word enorm veel gekuist en zeer mooie bloementuinen zeker een topper.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 03-05-2016

Geachte Mevrouw Piasecki,

We zijn zo blij dat u een geweldige vakantie bij ons hebt doorgebracht en dat u heeft genoten van alle aspecten van uw verblijf met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zouden u graag snel weerzien voor een andere geweldige vakantie.

Warme groeten, SUNRISE Grand Select Arabian Beach Team

Alleen gereisd in april 2016