Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°28°
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Sultan Gardens Resort is een verzorgd vijfsterrenhotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het hotel is in 2015 gerenoveerd en relaxen doe je hier in mooi aangelegde tuinen. Ben je slecht ter been? Dan is dit hotel minder geschikt voor jou. Sultan Gardens Resort is namelijk gebouwd tegen een helling en heeft daardoor veel trappen.

In Sultan Gardens Resort zit je goed wanneer je vakantie viert om te relaxen en te genieten van de zon. Neem een duik in een van de vier zwembaden en strijk neer op een ligbed in de zon. Bij de zwembadbar haal je tussendoor een verkoelend drankje. Voor de kids is er een apart kinderbad.

Volgens vakantiegangers is Hotel Sultan Gardens Resort een populair hotel onder stellen of gezinnen met kleine kinderen. Voor kids tot 12 jaar is er dan ook een miniclub. Hou je zelf ook wel van gezelligheid? Dan ben je hier aan het juiste adres. Elke avond staat er een show of live-muziek op het programma. Het vriendelijke personeel maakt zo’n avond volgens jullie af. Zij bedienen je met een glimlach.

De all-inclusive buffetten in Hotel Sultan Gardens Resort gaan niet snel vervelen. Elke avond is er namelijk een ander thema. Zo eet je de ene avond Mexicaans en de andere avond Italiaans. Reviewers schrijven dat het fijn is dat all-inclusive ook echt all-inclusive is. Je hoeft voor niets bij te betalen en kunt eten en drinken wat je wilt.

Ligging

Hotel Sultan Gardens Resort ligt op slechts 200 meter van het strand. Heb je even geen zin om te lopen? Dan kun je zelfs in de gratis shuttlebus stappen. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je genoeg ligbedden vindt. Zoeken naar een plek is hier dus niet nodig. Volgens vakantiegangers is dit een geweldige plek om te snorkelen. Jullie raden dan ook aan om zelf een snorkelset aan te schaffen zodat je zo vaak als je wilt de onderwaterwereld kunt ontdekken.

Wil je winkelen of een keer iets eten in een restaurant buiten het hotel? Het centrum van Sharm el Sheikh ligt op zes kilometer afstand van het hotel. Hier vind je genoeg winkels, restaurants en barretjes en kun je je uren vermaken. Een andere leuke to do in de omgeving van Hotel Sultan Gardens Resort is volgens jullie een bezoek aan Old Market. Vooral in de avond is het hier erg gezellig. Je struint dan langs de kraampjes terwijl alles is verlicht en kunt tussendoor een goed hapje eten. Welk lokaal gerecht ga jij proberen? Old Market is dé plek om de leukste souvenirs in te slaan om mee te nemen naar huis.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Boek die reis en ontdek Sultan Gardens Resort!

We hebben een aantal aanbieders voor Sultan Gardens Resort voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Sultan Gardens Resort in het Nederlands

Nog steeds even goed !!!!!

Hilde
1-4-2015

Wij zijn voor de 5de keer geweest en vinden dit nog steeds een heel goed hotel prijs/kwaliteit . Zowel qua eten als service is dit heel goed . Ook worden er jaarlijks de nodige opfrissingswerken gedaan zoals nu luxe kamers en een nieuw zwembad .

Zeker een aanrader !!!

Gereisd Met partner in maart 2015

Heerlijk vertoeven

Joyce
7-2-2014

Wij zijn hier geweest zonder kinderen, maar hebben ook veel stellen met kinderen gezien die zich goed leken te vermaken! Heerlijk strandje waar je ontzettend goed kunt snorkelen! Dit hebben wij dan ook bijna elke dag gedaan! Verder ben je wel een beetje aan het resort gebonden, omdat er "buiten" weinig te zien valt. Wel kun je busjes e.d. nemen naar de marktjes e.d. Wij hebben ook enkele excursies gedaan die goed worden georganiseerd. De kamers zijn erg netjes, zo ook alle faciliteiten op het resort. De zwembaden zijn ook erg goed vertoeven en met het eten is ook nix mis! Je hebt elke dag een ander thema zoals: Mexicaans, frans en noem maar op. Dit herhaalt zich wel wekelijks. Dit is een goede vakantie om volledig tot rust te komen.

Gereisd Met partner in juni 2012

Super vakantie!

Eveline
1-10-2013

Super resort! Kort, maar krachtig inderdaad. We zijn in 2012 geweest en hadden dit jaar weer geboekt, maar we konden helaas niet gaan vanwege de huidige problematiek in Egypte. Prima kamers, nette en goed personeel. Goede zwembaden. Grote zwembad en kleiner zwembad, ook leuk voor kinderen. Aan het kleine zwembad is het wat rustiger, waardoor je lekker kunt ontspannen. Het resort ligt aan het strand, ook prima. Elke dag krijg je een gratis fles water en alles is goed verzorgd. Eten is prima. Het is er schoon en netjes. Zeer professioneel en een echte aanrader! Eigenlijk geen op- of aanmerkingen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke week gehad!!

Miranda
5-9-2013

Wat een heerlijk hotel. Wij zijn in mei hier een weekje geweest. Puur om te relaxen. Schone en ruime kamers. Heerlijk eten. Prachtige ligging van alle faciliteiten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Animatie team was top, ook naar de gasten toe. Resort prachtig en schoon. Ligging t.a.v. Sharm el Sheikh was goed te doen. Je bent zo vanaf het vliegveld bij het resort. Strand was goed. Mooi kunnen snorkelen. Zeker een aanrader en wij komen hier vast nog wel eens terug.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed resort, wij gaan zeker terug.

meneer Rog
28-7-2013

Voor een 5-sterren resort mag de kwaliteit van het eten op een hoger niveau liggen. Ontbreken van gratis Wifi. In nagenoeg alle 5-sterren hotels wordt dit gratis aangeboden.

Gereisd Met partner in Fri Jun 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed resort en erg vriendelijk personeel

Gerard
18-6-2013

Dit resort ligt op 20 min. van Old Market. Het hoofdrestaurant bestaat uit 2 verdiepingen, beneden voor gezinnen met kinderen en boven zonder kinderen. Beviel ons uitstekend. Er is een buffet maar je wordt op je wenken bediend als je wat wilt hebben. De kamers worden prima schoongemaakt mmar het uitzicht kan zeer divers zijn. Vraag anders om een andere kamer. Elke avond een show in het amfi theater. De ene dag het animatieteam en de andere dag een profesionele show. Er is ook een Indaas en een Italiaans restaurant. Beide prima. Verder is er ook een visrestaurant tegen betaling. Zijn we niet geweest was wat aan de prijzige kant. Ga dan naar Red Sea Fish Restaurant in Old Market. Elke dag staat er een 1 Ltr fles water op je kamer.

Gereisd Met partner in Tue Jun 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed resort

Lustkraak
29-5-2013

Sultan Garden Resort is de moeite waard voor een heelijke vakantie. We hebben daar 8 dagen heerlijk genoten, gezellig en vriendelijk personeel. Eten vonden we iets minder maar was niet slecht. Grote kamers. Strand is niet echt groot maar voldoende. Er waren wel veel Borissen en Svetlana's maar ik moet eerlijk zeggen totaal geen last gehad van deze mensen, wij hebben niet veel ondernomen daar maar je kunt daar lekker snorkelen aan de kust. Het resort ligt op een soort plateau waardoor je een goed uitzicht heb op de zee. Je moet wel om 12h00 uit je kamer zijn op de laatste dag of iets bij boeken. Eten en drinken kun je tot 15h00 maar....... De Italiaan vonden wij rond uit slecht, maar er waren mensen die het juist wel lekker vonden, van Vis houden we niet dus hebben deze ook niet uitgeprobeerd.

Gereisd Met partner in mei 2013

Pareltje!

Harry en Petra
27-5-2013

Hoewel we inmiddels al een viertal echt goede hotels hebben gevonden in Sharm, is dit werkelijk een pareltje. Prima ligging, ruime en schone kamers, uitstekend en afwisselend eten. Maar hetgeen dit hotel echt anders maakt dan de meeste andere hotels, zijn de medewerkers. Overal in Egypte loopt iemand harder voor een fooitje, in dit hotel lijkt echter iedereen vriendelijk en hulpvaardig, ook zonder iets te krijgen! ( waardoor het ontvangen van een tip, dan ook echt gewaardeerd wordt)

Prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is werkelijk ongeevenaard.

Voor gezinnen met (kleine) kinderen zouden we geen kamer boeken dicht bij het strand. De geluidsinstallatie van het buurhotel wil nog wel eens hard aanstaan waardoor er tot 's avonds laat ongewild harde muziek in de kamer doordringt. Kamers hoger gelegen in het complex (o.a. sectie 100 en 800) hebben daar geen last van.

Gereisd Met partner in mei 2013

leuke plek

marianne bonarius
20-5-2013

leuk hotel wel gedateerd maar waren aan het renoveren toen wij er waren .personeel erg aardig eten niet bijzonder.kortom genoeg voor een week .voor het geld wat wij betaalde ga ik zeker terug .

Gereisd Met partner in Sun May 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

russia forever

vanviegen
17-5-2013

het stikt er echt wel van de arrogante Russen, het eten is simpel doch ect wel goed. De sevice is iets minder zeker als er blonde dames in de buurt zijn....

Gereisd Zakelijk in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand< 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Gardens Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Gardens Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.