7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Y Mar Sharming Inn voor je op een rij gezet:

72 reviews over Hotel Sol Y Mar Sharming Inn in het Nederlands

Leuk hotel.

judith
19-8-2014

Het is een leuk hotel, vriendelijke mensen.

Mijn dochter was daar jarig, heeft een taart gehad van het hotel en alle obers, en kok gingen mee zingen aan tafel.

We hebben veel gezien, maar door de bomaanslagen in dat jaar was er ook veel afgelast.

Maar ondanks dat was het een hele leuke vakantie.

Ik was alleen met mijn dochter op vakantie geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

In de Arabische landen is alles aan onderhandelen onderhevig. Met kleine tips kun je er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Als je dit spel snapt kun je goede tijd in Arabische landen. Genoten van het heerlijke weer en de vriendelijk bediening.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Voor ons is dit hotel goed genoeg

Bertentiny
8-2-2011

Top. komen nu zo'n 6 jaar in dit voor ons perfecte hotel.De russen kunnen je vakantie verpesten,als je je daar wat van aantrekt.s,winters is het een perfect oord om voor langere tijd te verblijven.3tot4 weken is ideaal.

Gereisd met partner in januari 2011

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Gerda
6-4-2010

In september 2009 zijn wij een paar dagen in dit hotel geweest. Prima verzorging, eten is voldoende, hoeft niet lang te wachten. Wel heb je kans dat als je voor de 2e keer gaat opscheppen, zomaar je tafel bezet wordt door andere mensen. Personeel werkt erg hard en is heel vriendelijk. Zwembad goed onderhouden, wel weinig ligbedden bij zwembad. Je moet 07.00 uur opstaan om je handdoekje neer te leggen om zeker te zijn van je plaats. Het strand waar de shuttlebus je heen brengt is prachtig, ook perfect om te snorkelen. Genoeg ligbedden.

Het hotel is wel heel gehorig. We sliepen met oordoppen in om niet 10x per nacht gewekt te worden door luidruchtige Russen die door de gangen liepen, heel irritant!

Gereisd met vrienden in september 2009

Perfecte prijs/lwaliteit

Chris
24-3-2010

Leuk hotel wat dichtbij gelegen is bij een mooie baai waar je leuk kunt snorkelen.

Gereisd met partner in juli 2005

Doen

Erik Spiekerman
22-1-2010

In maart 2008 2 weken in dit hotel gezeten,wij hadden een premium kamer in een van de huisjes hoger gelegen in het resort.Hygiene was prima in orde.Alles goed verzorgd,hadden zelfs een kamer over!!waren met z`n 2en en hadden 2 2persoons bedden! Zwembaden groot en goed onderhouden.Eten prima in orde.Klantvriendelijkheid top!Naar ons toe iig want die Asociale russen krijgen een andere behandeling;)

Maart 2010 zijn wij weer van de partij.Ook de bijbehorende duikschool is een aanrader

Gereisd met partner in januari 2010

rustig hotel

mirjam
6-9-2009

Zijn net terug, heb het erg naar mijn zin gehad. Snap niet dat mensen zo lopen te klagen. Personeel werkt zich uit de naad.(vooral in de ramadan)Wij hebben geen last gehad van Russen alleen wat lawaaierige Italianen. Maar daar kan je een hotel niet op beoordelen. Personeel was vriendelijk vooral mannetjes van de schoonmaak maakte bijna elke dag wel een kunstwerk van de badhanddoeken.

Gereisd met vrienden in september 2009

niet aan te raden

monique
26-8-2009

het personeel is erg vriendelijk , eten is waardeloos elke dag het zelfde en meestal nog koud ook , je betaald voor all in , maar op het strand krijg je geen bier en geen eten , veels te veel russen in het hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

In de zomervakantie zijn wij 12 daagjes in dit hotel geweest.

Het hotel is wat ouder, en dit zie je wel, maar is wel netjes onderhouden.

Het eten in dit hotel is erg goed, er is zowel bij het ontbijt, lunch en diner voldoene keus en variatie. En het smaakt erg goed.

De kamers worden goed schoongemaakt en zijn best wel ruim. Alleen de airco lekt helaas. Dit is wel een verbeterpunt voor het hotel.

het zwembad ziet er netjes uit, het is wel erg diep.

Er zin niet heel veel ligbedden als het hotel vol zit, dus wel even op tijd opstaan, maar de ligbedden zijn wel van goede kwaliteit.

Kortom een goede vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2009

geen aanrader....

ADJ-vdW
4-2-2009

was in dit hotel 1 nacht en 1 dag voor business.

receptiepersoneel gedroeg zich ondeskundig; had nog "nooit" (?) van een booking via internet gehoord, dan wel zich op de hoogte gesteld.

ik kreeg de indruk, dat ik niet erg welkom was voor 1 nacht en 1 dag; want ik kreeg dan ook een kamer waar een nog onopgemaakt 3e bed in stond en werd 's morgens vroeg wakker door een ééntonig irritant brommend geluid; later op de dag kwam ik er achter dat dit een in werking zijnde koelinstallatie op het dak betrof, recht boven mijn kamer. Verder leek het avond-/receptiepersoneel niet echt de rust in de hand te willen/kunnen houden, want er waren hier en daar nogal storende lachende gasten, die ongestoord en flink bedwelmd door de drang hun gang gingen.

Gereisd zakelijk in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Y Mar Sharming Inn in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Y Mar Sharming Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.