Hotel Sol Cyrene

3 reviews over Hotel Sol Cyrene in het Nederlands

heerlijk gehad, lekker ontspannen

Ingrid
7-8-2011

Heerlijk hotel, erg rustig voor de tijd van het jaar. Personeel heel aardig. We hebben het super gehad. Zou zo weer gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima !!

JP barentsen
30-12-2008

Zeer vriendelijke mensen, superschoon, lekker en afwisselend eten. Prima keuze, volgende keer nog een keer.

Tip: voor Cairo moet je een privat-guide regelen. Kost je een paar euro extra, maar biedt veel meer voordelen.

Gereisd Met partner in december 2008

Gemiddeld

Daisy en Daniel
14-8-2008

Ons hotel lag er afgelegen (half uur 40 min van de dichtbijzijnste stad) het eten is ook erg apart en soms niet genoeg doorbakken voorderest een mooi hotel jammer dat er veel itilianen waren. Egypte zelf was geweldig hebben ongelofelijke trips gedaan en er echt veel te doen als we gunster hadden gelegen wast leuker geweest. P.S. groot nadeel IEDEREEN wil of verwacht een tip.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Cyrene voor je op een rij gezet:

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Cyrene in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Cyrene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.