Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°28°
Hotel Siva Sharm Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Siva Sharm Resort & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Siva Sharm Resort & Spa in het Nederlands

Zeer goed hotel, zeker een aanrader

Jelle
7-10-2015

Ik en mijn vriendin hebben hier van 17/9 tem 24/9 verbleven.

Kamers waren kraaknet. Er was net geverft, maar die geur was na een dag weg. Elke dag was de kamer proper en het poetspersoneel was zeer vriendelijk.

Zwembad was het grootste dat ik al gehad had in een hotel en er waren altijd genoeg stoelen. De animatie is niet top, maar ze zijn ook niet opdringering wat me wel bevalt. S'avonds was er altijd een leuke show en tot middernacht ongeveer was er altijd dans & muziek aan de piano bar (buiten). Als je kamer dichtbij deze bar is kan je wel niet slapen voor 12 uur.

Restaurant was matig. Rijst, pasta, aardappelen en friet waren goed maar het vlees was veel hetzelfde. Smiddags hetzelfde maar je kan ook aan de bars aan het zwembad een snack gaan eten. Ontbijt goed. 2 à la carte restaurants, italiaan is geen aanrader maar chinees is goed. Personeel zeer vriendelijk.

Excursie gedaan naar het koraal Ros mohamed wat zeker een aanrader is!

Slecht punt is de WIFI, die gewoon slecht is.

Gereisd Met partner in september 2015

Goed met een optie op meer

Bruno
3-10-2015

Wij verbleven hier van 24/09/2015 tot 01/10/2015. Het hotel is mooi gelegen, met een prachtig koraalrif vlak voor het domein.De kamer is zeer ruim , met een groot terras , prima airco , koelkast , koffiezet faciliteiten , flatscreen TV met BVN , goed ingerichte en nette badkamer. Het hoofdrestaurant is maar matig. Ontbijt lukt nog , maar middagmaal is steeds hetzelfde en van matige kwaliteit. Bovendien laat de hygiëne te wensen over. Vogels vliegen in en uit (met alle gevolgen van dien). Ook is het uitkijken naar bestek , glazen en tassen , want die zijn niet steeds proper. Koffielepels zijn een rariteit en zeldzaam. Gelukkig kan je ’s avonds terecht in 2 à la carte restaurants die zeer goed zijn , vooral het Chinees restaurant beviel ons. Heel veel wordt goedgemaakt door de vriendelijkheid van 90% van het personeel .

Gereisd Met partner in september 2015

Geen aanrader !!!

thomas & vicky
17-8-2015

Recensie hieronder kan niet over siva in shark's bay gaan. Zijn zeker geen 5 a la carte restaurants, Wij zijn 14 dagen geweest dus zouden ze wel ontdekt hebben. Duikschool zeker geen aanrader , ONVEILIG !!! WIFI ONDERMAATS !!! Frisdranken en bier warm en in veel te kleine bekertjes. Bewaring van voedsel ondermaats !!! Onvriendelijk personeel tenzij je fooi geeft. Veel lawaai 's avonds in kamer van optredens tot na middernacht . Schimmel in badkamer , ondermaatse niet dagelijkse reiniging kamer. NIET aan Far garden reef !!!! is km's verder. shuttle service NIET gratis !!! klacht ingediend bij tour operator.

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooie tuin met ligweides, breed strand!

johan ysenbrandt
30-6-2015

Liefst 5 à la carte mogelijkheden. Een zeer lang strand, een prachtig 'lazy-river-achtig zwembad'. Mijn kamer had zeezicht, zoals bijna alle kamers. Ideaal adres ook om te gaan duiken. Goede gym en SPA! Met andere woorden: een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in maart 2015

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siva Sharm Resort & Spa in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siva Sharm Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.