Hotel Shores Otium Amphoras

Hotel Shores Otium Amphoras

7.8Goed

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Shores Otium Amphoras voor je op een rij gezet:

• Animatie

60 reviews over Hotel Shores Otium Amphoras

• 2M.Drenth12-01-2013

Nooit en nooit meer.

Wij zijn hier begin januari geweest. Zelden zo`n slecht hotel meegemaakt. Al het eten was koud, waar je ook ging eten. Onbeschoft en vooral brutaal personeel en absoluut niet klantvriendelijk. Gastvrijheid is ver te zoeken. 10 minuten voor het sluiten van het restaurant word je er echt uitgekeken en uiteindelijk brutaal uitgezet. Echt belachelijk slecht personeel. Ligging van het strand is echt top, alleen spreekt de animatie alleen maar Italiaans? Echt geen enkel woord Engels, Patat op het strand is koud en niet te eten. De lunch in het restaurant is de beste maaltijd, alleen jammer dat ie er sàvonds nog ligt maar dan koud. De kamers worden elke dag schoongemaakt, maar dan wel elke dag een klein beetje. Mensen kies echt een ander hotel want dit hotel is zijn geld echt niet waard.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Jolanda13-08-2012

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Dit hotel heeft mooie zwembaden, mooie kamers, uitstekende bedden en een prachtig huisrif... De gasten zijn 80% italiaans,10% Rus en 10% nederlanders en scandinaviërs. Het ligt op 25 min. van het vliegveld in een rustige buurt. Het eten is zeer goe, alleen over het drinken valt te klagen. De postmixdispencers werken half of niet en het drinken dat dan wordt aangeboden in petflessen en kleine plastic bekertjes is lauw. Je mag je flesje niet vullen met water omdat de tank dan te snel leeg is. De all inclusive formule is alleen voor de eenvoudige restaurants en bars maar daar hadden wij genoeg aan. Al met al een goed 4 sterren hotel

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Frank27-10-2010

goedeprijs/kwaliteitverhouding

Mooi resort, wij zijn net een week terug. Eten was goed maar niet echt mijn smaak. Prachtig om te snorkelen, echt fantastisch. Wel was het erg verwarrend: de enen bar tot x uur All inn en de andere weer andere tijden. In de omgeveing weinig te doen alleen met de taxi (vaak zonder licht!!) naar centrum

Gereisd met partner in oktober 2010

• 3A.G.M. Kamper23-10-2010

Nooit meer

Nooit meer. Je krijgt alleen waarvoor je betaald zo zegt men, all inclusive, niet bij elke bar en tot verschillende tijden waarna er betaald moet worden, bij navraag aan de receptie reageert deze geërgerd, zo van als je het niet leuk vind, jammer dan. oplossen van een kapotte schuifdeur, wordt tijdelijk dicht gespijkerd, morgen wordt het afgemaakt, niet dus. Men verkoopt All inclusief, maar door beperkte openingstijden van de bars tot 18:00 uur op een na weke 22 zitplaatsen heeft en alle drank in papieren bekertjes maakt her er niet gezelliger op. Jammer, maar het weer was goed en Naama bay was leuk.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Deborah Boer20-10-2010

Grandioos hotel

Mooi hotel. Goede service. Ook aan receptie staan ze je goed te woord. Niets is teveel. Eten is zeer gevarieerd. Iedere avond bbq buiten. Animatie team ook op niet Italianen gericht, ondanks dat zij allen uit Italie komen. Jammer dat niet alles all incl. is maar op een info kaart staat wat wel en wat niet all incl. is. Daardoor hoef je niet te zoeken. Nog een mooi huisrif. Schildpad gezien en verschillende malen grote murenen. Wij waren met een koppel van 9pers. Iedere dag hielp jongen van strand om lege strandbedjes naast elkaar te zetten. Fooi wilde hij niet aanpakken. Spreek de taxi aan die buiten de poort staat. Hij staat daar iedere dag en brengt je voor weinig naar waar je wilt. Dit hotel vinden wij een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Ernst26-02-2010

perfect gelegen aan rif

Super hotel, prima eten, beetje vreemd met all inclusive formule, niet alles is overal gratis. van de gasten; 90% italianen 5% rus en voor de rest overige nationaliteiten. supermooi snorkelen voor de deur. Heel ruim opgezet, goede strandbedjes en schone kamer met lekker bed en goede douche. Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Rene19-11-2009

Lekker relaxen in de zon

Lekkere vakantie gehad in dit hotel. Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding is het een goed en schoon resort. De eerste nacht was de kamer minder, we hadden bezoek van mieren en andere insecten. De volgende dag naar de receptie, zonder problemen een andere kamer die wel goed was. Personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was voor Egyptische begrippen goed, vooral de barbeque(iedere avond) was goed. Er zijn zwembaden in overvloed en ze zijn allemaal netjes onderhouden. All inclusieve is overdag prima, s ávonds na 19.00 uur is er maar 1 bar open en daar is niet zoveel te doen. Zoekt en gij zult vinden. Wij hebben er een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in november 2009

• 8J&J19-11-2009

Nooit meer

Wij zijn een weekje in dit hotel geweest, op het eerste gezicht een prima hotel. De kamers zijn heel erg goed en netjes. Alleen naar de eerste dag was mijn vriend al ziek en een dag later ik ook, we zijn beide een hele week ziek geweest, mijn vriend moest zelfs aan het infuus was uitgedroogd. Je kunt er wel mooi snorkelen, maar ja wij hebben weinig kunnen doen. Het is alleen erg jammer dat er staat van all in maar dat het dat niet is, je kunt niet overal zomaar wat te drinken halen, bij sommige bars moet je voor fris drinken gewoon betalen, das niet echt all in. Onze ervaring is niet zo fijn, dus wij komen hier niet weer.

Gereisd met partner in september 2009

• 8ton warmerdam01-11-2009

prima keuze

Wij zijn in 2009 twee keer in Amphoras met onze kleinkinderen geweest. In februari en oktober 2009. Beide keren prima keuze voor de betaalde prijs. In oktober wel erg druk maar gezien de faciliteiten geen probleem. Prachtige snorkelmogelijkheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 7laura13-10-2009

Eerst vol Italianen, toen vol gekleede Egytenaren.

Het animatie team is erg aardig. Eigelijk iedereen, op de receptie en het winkel personeel na dan. Die was echt super slecht. Verkeerde informatie en totaal ongeinteresseerd. Het winkelpersoneel was echt lui. Er zijn trouwens meerdere winkeltjes in het gebouw. Top was dat er al douchegel, shampoo, conditioner en body lotion klaar stond in de badkamer. Er is ook een handdoeken service aan het strand en bij de grote pool. Min punten is dat je wel je best moet doen om all- inn te vinden. `s avonds schenkt alleen het restaurant en een bar alcohol. Snorkelen is heel mooi, let wel op,er kan een sterke stroming staan. Heb meerdere mensen gered zien worden. Er kwamen echt groepen egyptenaren die het park bijna overnamen. De vrouwen zwommen ook helemaal gekleed en lagen volledig gekleed op het strand. Al met al een leuke vakantie, maar ga niet terug naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Hotel Shores Otium Amphoras info