Hotel Sheraton Sharm Resort & Villas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Sharm Resort & Villas voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Sheraton Sharm Resort & Villas

• 6miranda03-06-2013

boek geen resort maar hotel!!!

als je boekt let dan op dat je een hotelkamer boekt want de resort kamers zijn geen 5 sterren waard, kleine douche, muffe kast (dus geen koffer uitpakken) kapotte terrrasstoel en tafel. receptie en restaurant bij resort armoedig het lijkt of je op de camping bent. eerst werd ons gezegd dat we geen gebruik van het hotel mochten maken maar later bleek dit wel zo te zijn, alleen in de lobby geld geen allinclusive en wifi is tegen betaling. S,avonds is er weinig te doen, uurtje entertainment en daarna kun je alleen bij de dolphin bar terecht waar het niet erg gezellig is harde rieten stoeltjes. Het personeel is gastvrij en het eten in het hotel goed.

Met oudere kinderen

• 10blondesannie21-05-2013

Dikke prima!

Wij zijn nu net 2 dagen terug van een heerlijke vakantie. Fantastische kamers, allemaal met prachtig uitzicht over zee en prima faciliteiten. Wij hebben genoten van de vriendelijkheid van al het persoon dat alles, kosteloos, voor je wil doen. De stranden zijn breed gestrekt en er zijn bij iedere aantal kamer een zwembad! Circa 9 zwembaden over het hele ressort. Wij lagen bijna aan een privé zwembad. Elk zwembad heeft maar een stuk op 20 stoelen, dus je ligt niet hutjemutje.

Wij pakten in plaats van het hotelbusje, zelf de taxi! Voor 5 euro ga je al naar Naama in een luxe taxi!

Enige nadeel van het ressort: 20euro per dag voor de Wifi! Of ja, nog 1 klein dingetje! Boek niet via touroperator! Wanneer je aankomt bij de bus ben je verplicht 10 euro fooi te geven aan de reisleider (die je enkel in de bus ziet en de chauffeur! )

• 7C Roelofsen26-02-2013

absoluut geen 5* waard! kamer 4* restaurant 3*

zeer ruime kamers, goede bedden, badkamer verouderd, mooi balkon met uitzicht op zwembad/zee restaurant Nefertiti (resort/villa's) idd niet erg gezellig en zeer matig eten, Resort/villa zwembaden niet verwarmd (feb) je mag gebruik maken van het verwarmde zwembad van het 5* hotel Wij mochten bij AI ook gebruik maken van rest. White cruiser in 5* hotel; dat is erg gezellig en het eten was van prima kwaliteit, mooi gepresenteerd, vriendelijke bediening. Heeft ook een leuke kinderhoek met kinderbuffet. Het resort ligt achter/boven het hotel. Een leuk wandelingetje met idd veel trappen (helft ervan kan evt met hotel lift) prima te doen bij 25C maar best ver met 45C in de zomer. Rif om te snorkelen direct voor hotel, nog geen 10m de zee in; prachtig, erg veel verschillende vissen en koraal. kinderanimatie in Russisch en gebroken Engels, vrijwel geen NL kinderen, uberhaupt weinig kinderen. Bij het poolrestaurant, direct voor t hotel aan t strand is het eten eenvoudig maar smakelijk

Met jonge kinderen

• 9Mariska19-02-2013

Comfortabel en luxe!

Prachtig hotel, zeer ruime kamers, met uitzicht op zee. Geweldig rif voor de deur, aardig personeel, fijn strandje. Veel Russen, maar eigenlijk geen last van gehad. Eten was prima, goed verzorgd en smaakvol. Leuk entertaintmentteam voor de liefhebbers. Mooie tuin, zeer goed onderhouden. In februari 23 graden, dus dat is fijn!

• 8L Dil10-12-2012

Een aanrader

In november 2012 geweest voor10 dagen. In het hoofdgebouw. Mooie ruime kamer met groot balkon en uitzicht op zee. ' s morgens vroeg een prachtig zonsopgang. Lekker eten, vriendelijke bediening, goed snorkelen. Russisch georiënteerde animatie, van de Russen geen last. Als je goed leest is het heel duidelijk wat betreft de all inclusieve manier van de Hotel.

• 7brands22-11-2012

mooi resort maar veel te groot!!!!!!!!!!!!

De schoonmaak is goed,met prachtige creatie's op je bed gemaakt van handdoeken,olifant,zwanen,bloemen. De kamers zijn aan onderhoud toe ( badkamer ) vieze kitranden etc. Personeel is super!!!! niets is ze teveel. Het eten was dagelijks hetzelfde, alleen een ander kleur ,andere kruiden en koud. We zijn op verschillende tijden gaan eten maar helaas .Indien men in Nov wil gaan,houd er rekening mee dat van de 11 bars!! er na 17.00 uur nog 2 open zijn, de All in formuler is ook zeer beperkt, 3x per dag eten en drinken, thats it. en ook nog maar in 1 rest. Snacks, alleen op 2 plaatsen.Afm van het resort,denk aan centerparcs!!! . De bars bij het zwembad gingen pas om 11 uur open ook voor thee/koffie..Indien men achter in het resort verblijft dan is het een hele wandeling naar het strand er rijdt id een busje. Het hotel ligt dirct aan zee maar het resort absoluut NIET, met grote hoogte verschillen en heel veel trapjes.Al met al,niet verkeerd maar niet meer voor herhaling vatbaar.

• 9Ted Pasveer15-08-2012

Super goed en mooi hotel: Aanrader

Prachtig hotel waar je nergens over kunt klagen. Veel variërend eten en aardig personeel. 's morgens hoef je niet te haasten voor een ligbed, want die zijn er in overvloed. Het is een heel groot gebeuren met een hotel, resort en villa gebeuren. Wij hebben all inclusieve in het hotel gedeelte gezeten. Geen uitzonderingen etc. oftewel een goed hotel.

• 9Marleen07-08-2012

Prachtig!

Sheraton Sharm heeft een hotel en een resortgedeelte. Beide prachtig. Wij zaten in één van de 4 resortgedeeltes. Elk gedeelte heeft zijn eigen zwembad + bar. Mooi zitje met uitzicht op zee. Een paar trappen af om bij de zee te komen, maar je kan 0ok het busje nemen die elke 5 minuten over het resort rijdt en je er heen brengt. Het huisrif is meer dan prachtig. Zoals begrepen van andere mensen die we tegen kwamen bij excursies heeft dit hotel/resort het mooiste rif! prachtige gekleurde vissen. Het eten is super. Gevarieerd, 3 thema's per week (italiaans, libanees en oriëntal) en de kok verteld graag meer over de heerlijke gerechten. Kamers super verzorgd. Elke dag 2 flesjes water in je koelkast en 4 schone handdoeken. Strandlakens kun je elke dag bij het zwembad/strand halen en afleveren d.m.v. een towelcard. Naast de prachtige resortzwembaden en poolbar zijn er nog zwembaden met een prachtig uitzicht over zee. Overal is mgenoeg ruimte om te liggen met genoeg bars.

• 8Ruud06-08-2012

aanrader

prachtig hotel, mooie en schone kamer,dagelijks goed schoongemaakt en eten elke dag weer een feest,strand heel schoon,vriendelijk personeel,genoeg plek op het strand,een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

• 8Doris03-08-2012

Prima hotel.

Wij hadden een voordeelkamer geboekt in het hotel. Dan moet je maar afwachten. Wij kregen een mooie kamer met zeezicht vlak bij de buitendeur naar het strand en vlak bij de lift omdat mijn man slecht ter been was. Dit hadden wij niet vermeld maar de receptionist zag het en boekte ons toen om naar deze kamer (wij zouden eigenlijk op de 2e etage een kamer krijgen). Dat noem ik nog eens service. Het strand was mooi, van alles te doen als je dat zou willen, het eten was heerlijk, de schoonmaak prima (wij hebben hem daarvoor ook een fooi gegeven). De laatste dag een paar uur bijgeboekt tegen betaling omdat wij pas 's avonds om 21:00 uur zouden worden opgehaald. Voor 8 dagen zeker een prima hotel. .

5 tips over Hotel Sheraton Sharm Resort & Villas

• h.kirsenstein, 04-07-2012

dit na al onze inspanningen en ZEER hoge telefoonkosten vanuit egypte naar SKYTOURS.Het spijt mij om te zeggen maar SKYTOURS GA JE SCHAMEN

• Marianne Ruyten, 07-11-2011

Vlakbij ligt Shark's Bay waar het water meestal zo glad is als een spiegel, ook is het er minder diep! Niet de vissen voeren, ze worden er agressief van en al zeker geen gekookte eieren voeren aan de Napoleonvissen, die gaan er namelijk dood van! Ga je minder dan twee weken naar Sharm el Sheikh en ga je geen excursies maken dan hoef je geen visum te betalen, je krijgt dan een gratis stempel in je paspoort, gewoon even melden dat je in Sharm el Sheikh blijft!

• Mariska, 19-02-2013

Ga duiken, want dat is er zo verschrikkelijk mooi!! Bij het hotel zit een duikschool. Zijn niet erg enthousiast, maar dat kan de eigen onderwaterpret niet drukken.

1 vraag over Hotel Sheraton Sharm Resort & Villas

• chantal, 18-10-2012

verschil faciliteiten hotel en resort

Hallo,

Ik lees veel verschillende reviews over dit hotel.

Mijn vraag is of je, als je in het resortgedeelte zit, wel vrij toegang hebt tot het hotel, met uitzondering van de genoemde bars en restaurant. Kunnen we gewoon het hotel inlopen, in de lobby gaan zitten of aan het zwembad liggen?

Ik hoor graag van iemand terug! Alvast dank je.

Groetjes Chantal

brands, 22-11-2012

beste Chantal, je kunt van alle zwembaden op het hele park gebruik maken, bij elk zwembad is ook een handdoeken services.Je kunt in het hotel gaan eten ( hoofd rest ) Je kunt gwoon het hotel inlopen, gaan zwemmen, iets drinken, geen probleem.Indien je de mogelijkheid hebt zou ik kiezen voor het hotel, aan zee,Vanaf het resort naar het strand is een flinke wandeling. Qua afm van het resort moet je denken aan Center Parcs.Wij zaten achter door dus elke dag een flinke wandeling,ook naar het restaurant.Dat gezegd hebben, een prachtig resort.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandStenen
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages