Hotel SENTIDO Reef Oasis Senses Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Reef Oasis Senses Resort voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel SENTIDO Reef Oasis Senses Resort

• 9Wisam Abdalla09-06-2019

Fantastisch !!

Wij zijn al 4 jaar te gast bij Reef Oasis 1 jaar bij Beach resort en 3 jaar Sentido. Geen een keer dat ze ons teleurstelde! Ligging is een dikke 10! Service is ook helemaal top! Het eten kan wel wat beter, maar wat ik hoor van mensen die in 2019 gegaan zijn is het eten veel beter geworden! Ik ben benieuwd, want wij gaan dit jaar weer in Juli!!!

Met oudere kinderen

• 8Herman10-08-2013

Kindvriendelijk, eten niet bijzonder.

Het Hele resort ziet er goed uit. Wij verbleven op het Sentido gedeelte. Iedereen was zeer kindvriendelijk en vooral het aquapark en de vele zwembaden waren helemaal top. Onze familiekamer lag op de eerste verdieping. Dat is met kleine kinderen we zo veilig omdat de begane grond direct aan het zwembad grenst. Met wat oudere kinderen is begane grond prima. De kamers op de eerste (bovenste) verdieping zijn wel heel warm. Onze airco kon het echt niet bijhouden. Het eten op het Sentido gedeelte was prima maar niet bijzonder. Weinig ( appel, sinaasappel) vers fruit bij ontbijt. Aanbod bij aquapark waren restjes brood van lunch elders. Wat ons betreft zeker geen 5 sterren hotel maar meer ruim 3 tot 4.

Met jonge kinderen

• 10meneer Schmitz29-07-2013

Niet aan toe te voegen, perfecte vakantie.

Zeer tevreden over dit hotel, gaan volgend jaar zeker terug. Zorg wel dat je het Senses gedeelte boekt, is het extra geld zeker waard.

• 9gezin met 1 kind.27-07-2013

top hotel

Mooi hotel met mooie kamers, personeel heel vriendelijk. Eten was erg goed.

Met vrienden

• 10luc.bisterbosch04-07-2013

Geweldig resort, wat een rust !!!!!

Een prachtig resort die heel veel rust en luxe uitstraalt. Let wel, je moet op het Senses gedeelte zitten. Die is luxer, rustiger en mooier dan het resort-gedeelte. Het eten is heel erg goed, vooral bij Mo's. Behalve Mo's zijn er nog 6 verschillende restaurants. Verder is het 's avonds genieten rond de zwembaden, de sisha-bar of de lobby-bar (live piano muziek). De kamers zijn zoals ze horen te zijn, schoon en ruim. Het personeel zorgt er voor dat alles tip-top in orde is. Ze doen echt alles voor je (ook voordat je fooi geeft). Het strand, voor Senses gasten een apart deel, is heerlijk rustig. Wij tweeen hadden zowiezo 3 bedden tot onze beschikking en de "buren" liggen op een meter of 5 afstand. Ook hier wordt het drinken naar je toe gebracht. Het koraal-rif is prachtig, je kunt er heerlijk snorkelen (en duiken). Het Senses gedeelte ligt niet direct aan het strand, is te belopen maar er rijdt iedere 10 minuten een open busje naar het strand op en neer.

• 8Moon19-06-2013

Mooi resort

Mooi resort, vriendelijk personeel. Eten weet ik niet wat ik moet zeggen. Het was goed maar veel hetzelfde. Je kan gelukkig ook in andere restaurants gaan eten zoals het Indiase.. Ik heb helaas de 2e dag al een darminfectie opgelopen, alleen weet je nooit waar het van komt. Ik ben nu 3 dagen thuis en heb er nog steeds last van. Ben al 2x eerder in Egypte geweest en nergens last van gehad maar twijfel nu hard of ik ooit weer zou gaan.

• 8Sanne01-05-2013

Mooi complex, eten kan qua presentatie veel beter

Het complex bestaat uit 2 delen: sentido en het reef oasis deel. Sentido deel is de moeite waard om te boeken: betere kamers,mooiere zwembaden, goede service (handdoek wordt neergelegd voor je,zonnebril wordt schoon gemaakt, drinken wordt gebracht, mo's restaurant voor alleen sentido gasten, verse jus'd orange bij het ontbijt. Overigens vonden wij dat mo's restaurant van binnen op een crematorium lijkt. Indien je buiten zit met een kaarsje op tafel en uitzicht op het zwembad is dit stukken beter. Daarnaast doen de bakken waar het eten in zit soms wat troosteloos aan. toetjes ruime keuze. De keuze van het fruit was zeer minimaal: een appel,banaan of een mandarijn kon je kiezen. 1 maal ananas gehad wat veel te hard was. Verder de volg restaurants: Italiaan ( niet best), Indiaas (lekker) grill (vreedschuur) een Japanner wat over 1 maand open gaat. Ook is er een a la carte restaurant echter hiervoor moet je betalen........hier zit dus niemand. Complex groot maar erg mooi! Mooi rif!

• 8Ronald10-03-2013

Mega groot complex, sfeerloos

Het is een mega groot complex en daar moet je van houden. Het resort ligt aan het strand maar dat was vanaf mijn kamer toch zo'n 8 minuten lopen via een sterk aflopende weg. Er rijdt wel regelmatig een bus van ingang naar strand. Ik zat in het senses (sentido) gedeelte en dat was de meerprijs zeker waard! Niet zozeer om het eten, maar wel om de rust (geen 'vreetschuur' idee) en de bediening. In zat vorig jaar is Marsa Alam en qua snorkelen is het daar vele malen mooier.

Alleenreizend

• 10Yse09-03-2013

Geweldig hotel!

Super leuke en fijne vakantie gehad door dit hotel. Heerlijk eten, elke dag ander thema. Super service. Kort geweldige vakantie gehad door dit hotel!

• 10Sandra04-01-2013

Fantasties - GEWOON DOEN !!!

Hier weten ze wat verwennen en ontstressen is. Wij hadden 2 weken geboekt. Eerste week 40% bezetting (super rustig) en de kerstweek 80%. Het eten bij Mo's is supergoed met elke dag een ander thema. Complimenten voor Tarek en zijn team van Mo's. Iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, niks is te veel. Op Kerstavond was er culinair extra uitgepakt. O.a. het toetjesbuffet was een groot feest! Absolute AANRADER, om echt te ontstressen, is een behandeling te boeken bij de Reef Oasis Spa. Wij hadden de 3-daagse Stress Controle geboekt. Heerlijk!! Behandelingen worden uitgevoerd door professioneel opgeleide Balinese dames Kadek en ilu. Een Balinese massage moet je zeker doen! Kortom: Twee weken echt genoten van rust, mooie kamer, goede bedden, lekker eten, massages, zon, zee, snorkelen, goede service, zeer proper! Heerlijk om Kerst te vieren met overdag 25 á 27 graden. Let wel, voor s-avonds wel een lange broek en trui meenemen! Niet twijfelen maar GEWOON DOEN!!

7 tips over Hotel SENTIDO Reef Oasis Senses Resort

• petravb, 22-04-2012

Privé strand voor sense. Prima sport accomodatie.

• Herman, 10-08-2013

Kamers op bovenste verdieping zijn warm maar met kleine kinderen (kinderkamer is goed te koelen omdat er geen koepeltje op zit) een prima keuze.

• Moon, 19-06-2013

Snorkelen voor het hotel is geweldig. Dus neem zeker een snorkel mee. Het Indiase restaurant was goed, mooie lokatie met uitzicht op zee en boten die bij het koraal komen nachtdienst.

11 vragen over Hotel SENTIDO Reef Oasis Senses Resort

• dominique en sylvianne, 27-10-2013

restaurants

Hallo, Graag had ik van iemand vernomen of we in all inclusief in elk restaurant mogen gaan eten. Indien niet of bij sommigen had ik deze graag van jullie vernomen welke wel onder de all in inbegrepen zijn. Dank bij voorbaat. Ps graag had ik ook de temperatuur gekend in de maand maart.

• Kurt, 09-03-2013

restaurants-bars reef Oasis hotel/ zonbedjes

Weet iemand of je ook de restaurants en bars in het andere hotelgedeelte Reef oasis kunt bezoeken in de all-in formule?

Zijn er voldoende ligbedden aan de zwembaden in het SENTIDO gedeelte gedurende de maan september of dien je ook al om 7 u je handdoek te leggen ?

Is er 's avonds iets te bezichtigen op wandelafstand buiten het hotel ?

Alvast bedankt Kurt

Joachim, 09-04-2013

Je kunt gebruik maken van de andere restaurants van reef oasis. Het hotel ligt vrij afgelegen maar dagelijks gaan er busjes naar Naama bay (gratis in de avond tegen betaling van een paar euro). Wij zijn in maart geweest en toen waren de bedjes bij het zwembad al snel wel. Aan het einde van de dag is het wat rustiger met bedjes.

• MONIQUE , 28-01-2013

Senses

Indien je boekt bij een toeroperator hebben ze het allemaal over reef oasis beach. Maar idd wij willen in senses gedeelte verblijven. Dit is toch het nieuwere gedeelte? Alleen zie ik dit niet zo snel bij een organisatie staan. Waar boeken we dit oa?

Susann, 20-03-2013

Wij hebben het geboekt via D-reizen bij Neckermann, dat was voor ons het voordeligst.

• Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats