Hotel Sea Life Resort

• Sauna

157 reviews over Hotel Sea Life Resort

• 9Hilde en Peter23-08-2011

Een fantastisch hotel

Een mooi resort met alle voorzieningen die men op een vakantie maar kan wensen. Vriendelijk personeel, schone en ruime kamers, de tuinen en voorzieningen zien er piekfijn uit en wat het eten betreft is er voor een ieder wat wils en het is goed en keurig verzorgd. Goed onderhouden en schoon strand. Lekker dicht bij het vliegveld, verder zijn er vele uitstapjes mogelijk vanuit het resort. Het was voor ons de derde keer dat we in dit resort verbleven en we gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Wendy07-08-2011

nog veel te verbeteren

super mooi hotel, vriendelijk personeel, eten eentonig, niet slecht maar kan beter! internet aanwezig tegen betaling, alleen werkt voor geen meter! Als je laat vliegt kan je kamer tegen forse betaling verlengen, ze hebben geen douchekamer voor redelijke prijs. Als je kamer verlengt kan dit van 12 - 15 kosten : 18 euro (incl. lunch), van 12 - 18 uur dit kost 28 euro (incl. lunch), van 12 - 20 uur kosten : 40 euro (incl. lunch en diner) dit wordt van tevoren niet gemeld! Wij vinden dit een zeer slechte service! Je boekt voor 11 dagen, betaald er goed voor, dan verwacht je ook service. Wij hebben dit in ieder geval nog nooit meegemaakt, klagen helpt niet, dit zijn de regels van het hotel is wat je hoort. Iedereen die laat vliegt klaagt hierover zeggen ze, doe er dan wat aan! Ys is ook niet inbegrepen, de wijn is niet te drinken, bier is redelijk. Kortom niet slecht maar absoluut verbeterpunten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Smits20-07-2011

Mooi hotel met een prachtig huisrif

Wij zijn 10 dagen naar het Sealife resort geweest. Het complex bestaat uit 3 hotels, Sea life, Sea club en Sea garden. Je kunt dus een keer bij 'de buren' gaan eten of een keer op het terras zitten. Wij vonden dat Sea life vergeleken met de andere hotels wat rustiger is maar dat vonden wij niet zo erg.

Voor het hotel ligt een mooi huisrif. Vanaf een platform kun je onder toezicht snorkelen. Wij hadden een trip gemaakt naar Ras Mohammed maar dat was achteraf niet de moeite waard. Het huisrif voor het hotel was veel mooier.

Wat al meer mensen aangaven was dat het animatieteam vooral gericht is op de Russische gasten en dat klopt. De gasten die het hotel bezoeken zijn dan ook voornamelijk Russisch.

De kamer was erg schoon en er werd iedere dag gepoetst. Het personeel was erg vriendelijk en maakte graag een praatje. Het zwembad zag er netjes uit maar ook hier was jammer genoeg een vroeg-je-handdoek-op-het-bedje mentaliteit.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8viki tyst15-07-2011

Prachtig hotel

Heel mooi hotel in een prachtige tuin. Kamers zijn proper maar verouderd. Eten is ok. Animatieteam doet elke dag dezelfde routine wat uiteindelijk begint te vervelen. Animators zijn hoofdzakelijk Russisch maar heel tof. Avondanimatie is ondermaats. De vriendelijkheid van de receptionisten en bepaalde kelners laat te wensen over. Het is ondertussen al de zesde keer in Egypte en het is de eerste keer dat we dit meemaken. Voor de derde keer Naama Bay bezocht en ook daar is de mentaliteit veranderd. Winkeliers zijn enorm opdringerig en schelden je uit als je vriendelijk weigert hun winkel te bekijken !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 9Heidi11-07-2011

Super mooi aangelegde resort

Voor de eerste keer in Egypte en voor de eerste keer all-inclusive vakantie gevierd. Sea Life is een zeer mooi aangelegde resort, bestaat uit 3 resorts op een groot terrein, je mag van alle faciliteiten op de drie resorts gebruik maken. Er zijn enkele restaurants die niet binnen de all-inclusive formule vallen maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Mooi snorkelen direct voor de resort, 10 minuutjes naar rechts wandelen en je kunt ook voor de branding snorkelen, ligt een wrakje in het water. Al met al heerlijk relaxte vakantie gehad, veel russen maar hebben daar weinig last van gehad, handjevol Nederlanders en Duitse vakantiegangers.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Fam. Bersee02-07-2011

Zorgeloze zonvakantie in dit hotel

Goed hotel voor een relaxte vakantie. Geen zorgen over de hygiene in dit hotel, alles is prima geregeld. Eten is ok, niet zo overvloedig als in Turkije maar voor Egyptische maatstaven (en de onze) dik voldoende. De veelsoortigheid aan vis op de riffen lijkt me toch iets minder dan in Hurghada, maar het is toch nog altijd een leuke belevenis en een extra toevoeging aan deze zonvakantie.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Hendrik02-06-2011

twas ok

wij zijn hier geweest van 17/5/2001 - 24/5/2011. een 5 sterren hotel zou ik dit niet beoordelen, eerder een goede 4. Kamers waren ruim en netjes en de mankementjes werden direct verholpen. Daar ze daar nog steeds de naweeën hebben van de voorbije onlusten was het hier al bij al rustig. Het is een groot ressort waar je van de 3 hotels kan gebruik maken. jammer is dat het vooral in trek is bij de oostbloklanden en Italianen. De animatie was dus uitsluiten bedoeld voor deze personen. Aquagym werd bv in het russisch gegeven !!! Voor de rest hebben wij hier een zalig weekje gehad en niet zo veel op aan te merken. Moet er wel bij zeggen dat wij dit last-last-last minute geboekt hebben (6 dagen op voorhand) en dat we dan wel waar voor zijn geld hebben gehad (€ 1000 voor 2 personen)

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Carla27-04-2011

prachtig hotel met mooi huisrif

Dit hotel bestaat uit 3 resorts die onder het sealife concern vallen. Groots opgezet met een prachtig aangelegde tuin met grote vijver. Mooi zwembad met genoeg ligstoelen, een klein winkelstraatje wat het ook gezellig maakt. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op het strand. Je kan hier prachtig snorkelen, alsof je in een aquarium zwemt, wel aan te raden om dan via de steiger het water in te gaan. Snorkelen kan vooral 's middags omdat er 's ochtends vaak hoge golven zijn. Over het eten kunnen we niets anders zeggen als dat het super was. Iedere avond een ander thema en het wordt vers klaargemaakt door verschillende koks. Je kunt ook in andere restaurants in het resort eten al is dit wel tegen betaling. Wij vonden het heerlijk dat we geen nederlanders zijn tegen gekomen, wel veel russen maar hebben hier absoluut geen last van gehad! Wij vinden het echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2011

• 9Fam Stouwdam01-04-2011

Perfect resort keurig verzorgd goede service

Geweest van 18 to 25 maart 2011. Het resort kende een bezetting van ongeveer 40%. De kamers, de bedjes bij het zwembad en strand kun je uitzoeken. Hebben we ook gedaan en zaten pal aan het strand. De verzorging is top. Animatie volop en zeer vriendelijk allemaal. Het diner was sober en soms te koud. Komt misschien ook door de lage bezetting. All inclusief concept gewoon goed. Bar bij het zwembad en het strand. Mineraalwater in gesealed flesjes. Lokale sterk en zwak alcoholische dranken tot 23.00 uur. Mooi rif waarvoor je wel ong 80 meter vanuit de vloedlijn moet lopen om er te komen. Echter bij veel wind sterke branding en dus gevaarlijk. Heb zelf gedoken via het duikcenter op het resort. Prima verzorgd en uitstekende begeleiding . Kortom, een resort om zonder meer aan te bevelen!

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Marita11-12-2010

Fantastisch Resort!!!

Het is een super mooi aangelegd resort met echt een heel mooi huisrif voor de deur. We hebben zoveel mooie ( grote ) vissen gezien! Vorig jaar waar we op een andere plaats in Sharm maar dit is echt TOP!! Personeel ook super aardig en niet opdringerig!! Kamers erg goed en het eten ook.

We hebben alweer voor volgend jaar geboekt!!! dus dat zegt heel wat!!!

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Sea Life Resort info