Hotel Sea Life Resort

• Sauna

157 reviews over Hotel Sea Life Resort

• 8Peter27-12-2011

Geweldige vakantie

In augzijn wij hier 2 weken verbleven. In het begin was het even wennen aan het weer (je werd lamlendig). Maar na een paar dagen gewenning was de warmte zeer goed te hebben (39 - 42+ graden). De wind die er stond was fijn i.v.m. de warmte, maar nadelig i.v.m. snorkelen. De zee was hierdoor erg wild. Er had hierdoor ook al een paar dagen een rode vlag gehangen. Dus we hebben in totaal maar 5 x kunnen snorkelen bij het huisrif dat echt super mooi is. Je springt de steiger af en het water gaat van 1 meter diep naar een koraalmuur van 10, misschien wel 20 meter diep. Dat is echt een waanzinnige ervaring. Het zwembad is daarentegen altijd rustig en mooi om te zwemmen.De kamer is erg groot, goede airco, een super groot bed en een mooie en nette badkamer. Verder hadden we een mooi uitzicht op de prachtige tuin met vijvers. Het eten is goed. Elke avond is er een ander thema bij het eten en je kan ook bij de andere resorts van seagroup gaan eten dus keuze genoeg. De dranken zijn wat minder.

Gereisd met partner in juli 2011

• 0wilgroesbeek12-12-2011

Geweldige week

Een mooie accomedatie,schoon en goed onderhouden. Personeel is zeer vriendelijk en staan voor je klaar. We hebben een geweldige week gehad alleen jammer dat het zo hard waaide waardoor we niet dagelijks konden snorkelen. Het eten was erg goed en gevarieerd, voor iedereen was er wal wat. En ja, er waren veel Russen maar hadden daar geen last van als je naar Spanje of Griekenland gaat heb je veel Engelsen en Duitsers dus zeg nu zelf wat is het probleem. Het is ook kind vriendelijk en als je wilt is er dagelijks animatie en sporten als je wil. Dus wij hadden het naar ons zin in hebben erg genoten en gaan dan ook volgend jaar beslist terug. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt met schone baddoeken.

Gereisd met partner in december 2011

• 2Chemel23-11-2011

Mooie plek - veel russen!

We hebben een mooie vakantie gehad, maar als we weer mochten kiezen, dan gingen we niet nog een keer redenen: 1. Russen (90%) 2. Insecten (muggebeten overal) 3. Het ligt niet in een baai! zee is zeer onrustig als het waait en het is dan moeilijk om te snorkelen ( wel mooi rif als het water rustig is) 4. Eten is niet voldoende variatie (enorm slechte pizza's) 5. geen strandservice (bediening op het strand) 6. Russische cocktails met slechte alcohol (half om half) 7 Animatie = voornamelijk in het Russisch 8. Receptie: als je een klacht hebt wordt hier niet serieus mee omgegaan 9. lokatie is afgelegen van de bewoonde wereld

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Gert-Jan Gerrits31-10-2011

Zeer goed resort!!

wij zijn hier gedurende de herfstvakantie geweest met onze 3 kinderen (7, 12 en 14jr). we hebben ontzettend genoten. het resort wordt netjes bijgehouden, zowel de kamers als het park. de service is echt goed en mensen zijn er vriendelijk. je kunt hier perfect snorkelen, aan het nabij gelegen rif. ook het zwembad is netjes en goed onderhouden. wij hebben al met al geweldig genoten in dit resort. Zoals gezegd, de kamers zijn goed onderhouden en netjes. Inderdaad er zijn vele Russen en Oekraïners (50%), maar hier heb je totaal geen last van. (heb er zelfs volleybal mee gespeeld op het strand en je kunt er normaal mee praten). Het eten is door mijn gezin als goed bevonden met iedere dag ook meer als voldoende variatie. het personeel in het restaurant is ook vriendelijk en behulpzaam. Excursies worden voldoende aangeboden, alleen wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. (alleen relaxen, zwemmen en snorkelen)

al met al wij zijn super content. (als ervaren vakantiegangers)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 8Douwe Wiebe10-10-2011

Supermooie vakantieplek

Erg mooi resort wat net en schoon is en goed wordt onderhouden. Zoals vele resorts op deze locatie ligt het niet in een gezellig plaatsje; wil je naar Na'am Bay of Old Town zul je de taxi of shuttle bus van het hotel moeten nemen. Geen bijzondere plaatsen. Het resort biedt op zich ook genoeg vertier. Zowel georganiseerd door het animatieteam als het park en haar omgeving zelf. Het is erg mooi snorkelen bij het resort vanaf de pier, maar iets verderop, rechts van het resort, is het ook mooi bij een klein gestrand bootje.

Het personeel is aardig en sommigen maken graag even een geintje, leuk!

Eten is over het algemeen goed. Veel variëteit door elke dag een ander thema. Lunch goed: uitgebreid in de eetzaal, lekker makkelijk (frites, pizza, hamburger, worst) bij zwembad, bij de beachbar selectie van uitgebreide buffet

Wil je op excursie, er worden voldoende aangeboden!

Het merendeel van de gasten zijn oost Europeaan en Russisch, maar moet zeggen dat ik er geen last van heb gehad.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9jofjeb01-10-2011

Voor herhaling vatbaar!!

Dit hotel is gewoon zeer goed. Kamer zag er netjes uit en werd elke dag schoon gemaakt. Het hotel is onderdeel van de SeaGroup. Je mocht ook gebruik maken van de faciliteiten van SeaGarden en SeaClub. Persoonlijk vond ik Sealife het meeste sfeer uitstralen. De meeste personeelsleden waren heel vriendelijk. Het meerendeel van de hotelgasten komt uit de Oostbloklanden, dus Nederlanders, doe hier iets aan. Dit hotel is echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2011

• 9Marijke24-09-2011

Nice! :)

Na een verblijf in de Three Corners heeft dit hotel onze vakantie nog enigzins gered!! Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

• 6alice en swen15-09-2011

opzich wel aardig

Hotel= ziet er goed uit. Leuk opgezet, 2 hoog. klein,leuk winkelstraatje, waar je voor gelogen word over merken. Dus wees verstandig, &geef niet wat ze vragen !!! zwembad= Schoon, groot genoeg, lekkere temp. poolbar= vanaf 9.00 water te krijgen, overig drinken 10.30 strand/zee= bedjes aanwezig, voor het hotel kan je amper tot niet zwemmen, Snorkelen= loop naar het strand, daanrna naar rechts richting de boot in het water, JA je mag er lopen ookal ziet het er niet zo uit. Prima snorkelen,veel vis. Eb en vloet !!! restaurant= wij zijn niet moeilijk, maar dit was slecht mensen. koud, niet gaar. jammer !! TIP japans restaurant, heerlijk, wel betalen. Personeel= super mensen, wees vriendelijk je krijgt het terug !!!!! kamers= ruim, netjes, mooi. omgeving= niets te doen. Naamabay, maar pas in de avond, ga niet overdag !!!! Gasten= voornamelijk russen, italianen. Gesproken taal= Russisch, daarna engels.

1x genoeg. Leuk voor 100% niets doen !!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 0karin.debruin02-09-2011

vervolg

Wifi was zeer goed en snel, prijzen verschillen in hotels,bij meer afname,grote (seaclub)discount.(sealife: Egp 60 p uur, 35 p half uur Seaclub: bij afn van 8 st Egp 35 p uur)Dit gold ook voor medicijnen, afdingen is mogelijk. Kamers moeten na 12 uur op de dag van vertrek leeg.Op de balie van recepties staat duidelijk dat je kunt verlengen.Wij hebben met drie kamers uiteindelijk 1 kamer aangehouden, en de kosten gedeeld. All incl blijft hele dag gelden ook voor handdoekserv. Bier is prima, wijn ook, coca cola!! Fanta, Sprite kortom voor ieder wat wils. Zelfs cocktail kun je gratis krijgen!Personeel is vriendelijk als jij ook vriendelijk doet,laat merken dat je uit Holland komt.Animatieteam spreekt div talen! Bekijk t positief: je leert nog s wat in je vakantie. Gaan zeker terug !!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9karin31-08-2011

aanbevelingswaardig zeer hoog

Hotel Sealife maakt deel uit van de seagroupresorts, waaronder ook Seaclub en Seagarden vallen. Je mag overal gebruik van maken, kunt in diverse restaurants eten en drankjes halen waar je wilt. Er zijn enkele restaurants waar je voor moet betalen maar daar moet je dan ook voor reserveren. Het eten bestaat uit wisselende thema's, tien stuks, ook onderling wisselend (hotels). De hotelkamer werd bij ons prima schoongemaakt,alles blonk! Op de kamer zit een gratis kluisje. Paar keer per dag rijdt er een gratis shuttle bus naar Na ama bay. Andere tijden kun je een taxi reserveren vanuit het hotel tegen schappelijke prijs> Complex ligt aan zee, met voldoende bedjes en handdoekenservice.Ook op sportief gebied valt genoeg te doen. Egyptenaren zijn vriendelijk als je ze ook vriendelijk behandelt, niet zoals div Russen doen: orders geven en geen dank je wel/ Het animatie team heeft diverse mensen in dienst uit verschilllende landen. Vakantie is ons prima bevallen.voldoende winkeltjes in resort

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Sea Life Resort info