9 tips over Hotel Sea Life Resort

• karin.debruin, 18-07-2012 Rapporteren

De zwembaden zien er op het eerste gezicht goed uit. Mooie ligging. Maar een onderhouds - opknapbeurt zou niet overbodig zijn. Kwaliteit van de afwerking is aan het verminderen.

• Wibo, 03-05-2013 Rapporteren

Er is een prachtig rif, direct aan het strand met vele kleurrijke vissoorten. Snorkel mee, of hier even kopen, de pier oplopen, met trapje het wat in en genieten maar. Je kunt altijd flesjes water vragen / pakken. Vanwege de crisis die er sinds de revolutie van een paar jaar geleden in Egypte heerst, worden er zowel US Dollars als Euro's geaccepteerd. Let wel op de wisselkoers. Die kan van plek tot plek zeer verschillen. Afdingen op de taxi. Er kan tot de helft van de vraagprijs af.

• karian_321, 23-10-2012 Rapporteren

Red Sea Divers; Egypte is fantastisch onder water en de docent spreekt goed Engels en wilt je overal mee helpen.

• wendy waterman, 06-10-2012 Rapporteren

Geef aan het begin van de vakantie een kleine fooi aan het personeel, heb je heel de vakantie plezier van!

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Life Resort voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• denise, 22-04-2012 Rapporteren

Vanuit hier kun je leuke excursies doen naar o.a. Petra en Jeruzalem. Let op, het kan lang duren voor je over de grens bent bij Israel (bij ons 5 uur). Al met al een heel goed hotel om naartoe te gaan. Wij zijn gaan duiken met de duikschool die bij seaclub zit en dit is goed bevallen. Doe je checkdive niet hier, dat stelt niet veel voor.

• Peter, 27-12-2011 Rapporteren

1 tip voor de snorkelaars, loop rechts van het resort af via het strand en loop 10 min verder, daar kun je ook prachtig snorkelen in een ondiep (en dus rustig) gedeelte. Helaas hebben wij deze plek pas de 1 na laatste dag voor ons vertrek gevonden. Qua excursies bevelen wij de quad tocht (niet de buggy toch), een dag naar Cairo (met de bus is goed te doen!) en een introduik (via de duikschool op het resort is ons goed bevallen). We raden NIET aan om naar Naa'mabay te gaan (TE opdringerig volk)

• Chemel, 23-11-2011 Rapporteren

1.bestel een taxi op de terugweg gaat een stuk sneller 2.als je niet van russen houdt ga hier niet heen (niet vriendelijk, voordringen etc.)

• Douwe Wiebe, 10-10-2011 Rapporteren

Boek je excursies lokaal, scheelt een hoop en de excursies zijn wel zo mooi.

• marijke, 24-05-2012 Rapporteren

Excursies ,waren ook goed ,je kunt ze het beste bij het hotel boeken. Zijn naar de Old Market geweest ,leuk. Naama bay zijn wij ook geweest,maar is geen aanrader, de mensen zijn daar echt opdringerig,niet leuk.