9 vragen over Hotel Sea Life Resort

• tat, 11-10-2012 Rapporteren

all incl

Hallo,

Kunt u mij vertellen hoe de all incl. is? Is hierbij echt alles all incl? Zelfs als je bij een a la carte restaurant gaat? tot hoelaat kun je snacks en drinken nemen in de avond? Is er handdoekenservice bij het zwembad/zee? Zijn de bedjes/parasols bij zee all incl?

Groet, Tatjana

karian_321, 23-10-2012

De all incl qua eten is op bepaalde tijdstippen. drinken de hele dag en avond door. De strandbedden en parasols zitten er ook in. Het enige wat excl is zijn ijsjes en bepaalde soorten drank. Avondeten is tot 22.00.

Er zijn 2 of 3 restaurant op het resort, per verblijf mag je 1x bij elk restaurant eten o.b.v. reservering.

Er is een handdoekservice aanwezig bij zwembad en handdoeken mogen mee naar het strand.

• Eric, 24-09-2012 Rapporteren

Tennisbaan

Hoe is de tennisbaan? Beton of Gravel/Zand.

karian_321, 23-10-2012

Gravel, tenminste de gene die ik heb gezien...

• alice, 29-08-2011 Rapporteren

badkamer

kan iemand mij vertellen of er in de hotelkamer een fonh aanwezig is ? bedankt !

marijke, 24-05-2012

ja er is een fohn aanwezig

• alice, 28-07-2011 Rapporteren

handdoeken service

Hoi allemaal,

30 aug gaan wij naar dit hotel toe. Alleen wil ik weten of er een handdoeken service is bij het zwembad, en bij het strand.

hoop dat iemand het weet. Dankje wel

hjk, 28-07-2011

hoi staat wel bij hotel info .

gr

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Life Resort voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• IJzerman, 13-03-2011 Rapporteren

inhoud kamer

Kan iemand mij vertellen of er ook een waterkoker aanwezig is op de kamer

marijke, 24-05-2012

waterkoker is aanwezig,en je krijgt zelfs iedere dag koffie en thee bij.

• Dik, 06-08-2010 Rapporteren

strand

Hoe kom je bij het rif om te snorkelen? Is dat via een steiger vanaf het strand bij het hotel? Of andere suggestie?

sara schepens, 19-08-2010

hej, wij gaan in November naar sealife ! Dit hotel is mij door een Egyptische vriend aangeraden voor de rust en zijn privécoralen!De tuin van het hotel komt uit op de zee met privéstrand en daar is ook een aanlegsteiger die diep in de zee gaat!Echt de moeite

Jan Zwetsloot, 25-09-2010

Goede avond, wij zijn net 2 weken weer terug, en het is er fantasties. veel mooier dan de folders of internet. Snorkelen kan je vóór het resort doen, maar hier is het maar 50cm diep en geen koralen. Beter is het om naar de pier te gaan en van één van de drie steile trappen naar beneden. Er is ook altijd controle over de zwemmers. dit ivm stroming en golven. R ode vlag, dan geen zwemmen en snorkelen, met oranje vlag kan je er naartoe gaan. Ik heb ook op div. plaatsen gedoken maar het "huisrif" is fantasties mooi. Al met al een geweldige vakantie, en iedereen is ontzettend aardig. geen vervelende russen gezien maar veelal jonge stelletjes. Animatie team is altijd druk in de weer om iedereen mee te krijgen. darten op strand, waterpolo of volleybal en flamego dansen. het hoeft niet, maar mag wel. Veel plezier. gr Jan

• hee, 16-04-2010 Rapporteren

kakkerlakken

In juli/augustus gaan we op vakantie naar dit hotel. ik lees bij veel hotels in Egypte dat er kakkerlakken zijn. Is dat in dit hotel ook het geval? hebben jullie er 1 gezien? of misschien wat gehoord van iemand?

alvast bedankt!

marijke, 24-05-2012

wij hebben geen enkele keer ongedierte gezien,wel af en toe wat vliegen,en het s,avonds wat muggen.

• koot, 13-03-2010 Rapporteren

internet

wie weet of er ook draadloos internet is?

met vriendelijke groet fam koot

Chantal, 19-05-2010

Er is geen Wifi in het hotel, tevens wel internet gelegenheden.

• meiss, 19-01-2010 Rapporteren

jongere stelletjes

We kunnen maar niet kiezen tussen het tirana hotel, en dit hotel. En wat blijkt? ze liggen nog eens pal tegen over elkaar ook nog.

Het Tirana park is een leuk hotel, daar er een aquapark bij ligt. Helaas is het alleen niet mogenlijk om tevoet bij het strand te komen, daar er een weg tussen zou liggen.

Zo doende zijn we verder gaan zoeken, en bij dit hotel uitgekomen. Alles ziet er netjes uit op de foto's, en de verhalen spreken mij ook erg aan.

Alleen is mijn vraag: Is dit park ook aantrekkelijk voor jongere stelletjes?

marijke, 24-05-2012

zeker weten,is echt een aanrader,en je kunt te voet naar het strand.