Hotel Sea Life Resort

• Sauna

157 reviews over Hotel Sea Life Resort

• 8Julia22-10-2013

Een rustig Egypte

Dicht bij de Sinai, nog zeer rustig gelegen. Ver weg van opdringerige kooplieden, met een fantastisch vriendelijk personeel, maakte dit alles voor ons een prettig vakantieverblijf. Voor ons als ongeoefende snorkelaars, konden we dadelijk in zee veel visjes spotten. Het huisrif heb ik enkele malen bij een kalme zee bezocht. Echt de moeite. Zaten in een heel rustige periode, meeste toeristen durven waarschijnlijk Egypte nog niet aan. Bij onze komst 8/10 was er slechts een bezetting van 20%, waarvan de overgrote meerderheid russen, maar geen last van gehad. Tweede week wel een invasie van Egyptenaren die het offerfeest kwamen vieren. Gaf wel een totaal ander beeld van een hotel voor westerse maatstaven. Plots zat het zwembad vol met volledig geklede moslimas en krijsende kinderen, wat zich ook verder zette in de restaurants. Kijk volgende keer bij het boeken echt wel uit dat ik niet in moslimfestiviteiten terecht kom.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9astrid kivit29-06-2013

Geweldig voor een rustigge vakantie

Mooi park, zaten recht aan zee dus mooi uitzicht. Als je wilt zwemmen in de zee is t minder omdat er een rif recht voor de deur ligt dus er niet op mag lopen maar van de steiger af moet en veel stroming is. Personeel is meerendeel super vriendelijk. Het is de 2 de keer dat we hier verbllijven en werden als vrienden ontvangen. Eten was beter als de vorige keer. Altijd zit er wel iets bij wat je lust en inderdaad ook de salades zijn veilig. Kamers worden voldoende schoongemaakt. Ik zeg prima kwaliteit prijs verhouding Bij t zwembad genoeg plekken en weinig last van de russen. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Wibo03-05-2013

Mooi resort; eten niet meer dan redelijk

. De mensen zijn hier vriendelijk en behulpzaam. . Veel Russen. Geen last van gehad. Je ziet ze volle borden laten staan. Heel vreemd. Wel genoeg eten voor iedereen. . Onze 'reisleider' verzekerde ons dat de rauwkost met 'veilig' water gewassen wordt en dus gewoon eetbaar is. Dat scheelt, want er is veel en best lekkere rauwkost. . Er zijn 3 'a la carte' restaurants. Je mag ieder restaurant 1 keer kosteloos bezoek gedurende je verblijf. Ver van te voren reserveren. . Er is WiFi. Zelfs tot in de kamers (niet uitgeprobeerd). Wel schrikbarend duur. Van $4 per 30 minuten tot $48 voor 6 Dagen. . Je kunt vrij kiezen tussen de 3 restaurants van de 3 resorts. Kun je altijd kiezen uit de 10 thema's, die er voor het diner zijn. . Op het resort lopen continu verkopers rond. Deze kunnen flink irritant zijn. . Standaard Sea Life restaurant. Ontbijt en de koude lunch OK. Warme gerechten misten over het algemeen iets ...... SMAAK! Sea Club restaurant lijkt beter te zijn.

Gereisd met partner in april 2013

• 8Ed van der Ree11-12-2012

Een leuk verblijf gehad maar……

We hebben een leuke vakantie gehad, het eten was goed en genoeg variatie. Onze kamer had wel wat schoner gemogen er heeft 2 weken lang een stuk koek onder ons bed gelegen van de vorige bewonder. Fijn dat er een kluisje aanwezig is ,dit is OOK wel nodig, ben op de een laatste dag vergeten mijn MP3 speler in de kluis te doen en, Ja hoor deze was uit mijn koffer verdwenen. Dus let op de koffer wordt doorzocht.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 8aoranje07-11-2012

Je kan hier direct de zee inlopen

De accommodatie is ontzettend groot daar je gebruik kan maken van de 2 andere zuster hotels, het rif is minder mooi dan de hotels direct bij het vliegveld. hier heb je ook gelijk een min puntje. Je zit namelijk in de vliegroute van het vliegveld. Voor het winkelcentrum moet je gebruik maken van de hotel-bus of een taxi circa 15 minuten rijden. Het personeel is behulpzaam en als je zelf vriendelijk ben doen ze dat ook voor jou (Russen weten niet wat dit is) Voor de bedjes aan het strand is vroeg opstaan bijna een must, na 10.00 uur geen plekje meer vrij en direct aan zee al om 8.00 uur alles bezet "geen mens te bekennen maar wel volop handdoeken". Verder is het hier goed vertoeven.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9karian_32123-10-2012

Echt geweldig!

Dit resort is tot op de puntjes toe verzorgd en schoon. Het ligt nabij een privestrand waarbij je kunt snorkelen in ondiep water en via de pier aan de rand van het rif kunt snorkelen/duiken.

Het eten is lekker en goed. Ze hebben elke avond een ander land als menu. Echter, doordat het onderdeel is van Sea Group, kun je ook bij de andere hotels eten, mocht het menu je niet bevallen.

Er zijn wel veel verkopers aanwezig. Sommigen laten je na paar keer met rust, anderen helaas niet. Het personeel van het hotel/resort is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt, dus daar ook geen aanmerkingen.

Wij hebben ons duikbrevet gehaald bij de duikschool op het resort, echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9wendy waterman06-10-2012

heerlijk om te ontspannen

voor de 2e keer naar Sea Life geweest. Wederom een heerlijke vakantie gehad. Het is een mooi resort met een mooie tuin en heerlijk zwembad. Maar vooral ook mooi gelegen aan het strand. Zowel bij het zwembad als het strand zijn er voldoende bedjes en parasols. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel russen op het resort, maar hier geen enkele (over) last van gehad! Ook een 3e verblijf op Sea Life lijkt niet uitgesloten :-)

Gereisd met partner in september 2012

• 8marijke23-05-2012

heel erg mooi vooral de ligging

Het is een heel mooi resort. kamers zijn netjes en worden iedere dag schoongemaakt,en iedere dag nieuwe handdoeken. Personeel is beleefd en zeer behulpzaam. Eten is ook zeer goed ,iedere dag wat anders. En je kunt ook bij de andere resorts gaan eten als je dat wil. Alleen een minpunt er waren heel veel russen,tja dat is niet zo leuk,maar daar laten we onze vakantie niet door bederven. Maar al met al een echte aanrader,super. Wij gaan zeer zeker terug

Gereisd met partner in mei 2012

• 8denise22-04-2012

goed hotel

We zijn hier in december voor de 2e keer geweest. Schone kamers en vriendelijk personeel. lekker eten en om de week herhaald het menu zich. Er zijn wel veel Russen, maar die gedragen zich hier. Het is hier mooi snorkelen, via de pier bereik je het rif. Enig minpuntje is dat als er een sterke stroming staat, je hier niet kunt snorkelen.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Ron22-02-2012

prima hotel

waardering:prachtige mooie tuin. Ligging:niks te doen nabij hotel (maar met bus of taxi kan je goedkoop overal naar toe). Service:vriendelijke bediening. Eten:Heel goed en veel variatie. Kamers:Wij hadden een oudere kamer met uitzicht op zee maar met hele goede bedden. Voor mensen die erg slecht ter been zijn is het door het hellende verloop misschien wat zwaar.

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Sea Life Resort info