FamiliehotelWeer vandaag33°26°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Garden Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Sea Garden Resort in het Nederlands

het verschil tussen 4 en 5 sterren is duidelijk

Harm
23-11-2012

Eerste keer in Sharm el sheik en eerste keer in 4 sterren resort. al 5 keer eerder in Hurghada geweest (5 sterrenresorts).

dat verschil in sterren is toch duidelijk te merken en dan vooral wat het eten betreft lang niet zo uitgebreid en luxe.

verder gedateerde kamers die slecht worden schoongemaakt. matrassen ook erg slecht. wel goede airco.

dat je gebruik kunt maken van de restaurants van de 2 zusterhotels is fijn ook mag je in de 3 verschillende a la carte restaurants 1 maal gratis eten, je moet er wel 3 dagen een uur voor in de rij staan, want je mag maar 1 keer per dag een reservering maken. de kwaliteit van het eten en de bediening is in deze restaurants wel stukken beter.

het strand en zwembaden zijn prima. zwembad is kouder dan de zee. en de zee is prachtig je kan op 1 meter uit de kant al vissen zien. dus snorkelspullen meenemen. wat voor sommige mensen een punt van kritiek zou kunnen zijn zijn de russen die in grote getalen aanwezig zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

goed hotel

monique klaver
28-3-2012

Geboekt voor sea life, kregen bij aankomst te horen dat we, omdat we met zijn 3en waren misschien beter een kamer in sea garden konden nemen, met 1 extra slaapkamer. Deze kamer bekeken, en was prima, heel ruim.(geen extra kosten) Je kan heel makkelijk gebruik maken van sea life en garden, loopt in elkaar over. Bij het zwembad geen last gehad van harde muziek, eten is prima en ja ze komen vragen of je mee wilt doen met animatie, maar na een paar keer nee gezegd te hebben vallen ze je niet meer lastig. Personeel zeer vriendelijk, kamer wordt goed schoongemaakt, geen min punten voor ons, jammer dat het er weer op zit.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

Sea Garden, mooi resort

maya_rick
19-4-2011

Sea Garden mankeert op zich niets aan alleen jammer als je daar aankomt dat het restaurant, zwembadbar en de lobby bar allemaal dicht zijn. Zodat je na info ingewonnen te hebben te horen krijgt dat je van alles gebruik kunt maken van het naast gelegen Resort (ons niet onbekend,erg goed).[*]

Gereisd Met partner in april 2011

matig

esmeralda
17-11-2010

was er 15 dagen en heb alleen maar rijst,vis en kip gegeten in de middag en avond en er was ook nog keus uit spagetti meer variatie was er haast niet. de toetjes was weining keus. zee had stenen dus moest waterschoenen aan alleen die had ik niet bij me. je mocht ook gelukig gebruik maken van ander hotels anders was er s, avonds niets te beleven bij het hotel.personeel is erg vriendelijk. kamers perfect. had een kamer aan de kant van het luchthaven maar daar had je weining last van als je in je kamer was. waren veel russen,duitsers en belgen

Gereisd Met vrienden in november 2010

Jammer van de slechte toegankelijkheid van de zee.

Roelof van Lopik
30-5-2010

Hoewel geboekt voor Sea Life kregen we een kamer toegewezen in Sea Garden. De aanvankelijk gezonde achterdocht (de receptionist zei wel 5 keer hoe bijzonder deze "upgrade" was) was al snel verdwenen na 't openen van de kamer, want dit kon je met recht een SUITE noemen. PERFECT! Ongeveer 200m verder van het strand, maar dat was nog steeds op 5 minuten loopafstand, geen probleem.

All-Inclusive in Egypte is wel wat beperkter dan bijvoorbeeld in Turkije, maar nog steeds ruim voldoende. Wel vond ik het storend dat de obers en 't animatie-team je ERG vaak aanspreken om aan "parties" deel te nemen (tegen betaling), of je te laten masseren, op jeep-safari te gaan etc.

Er is maar 1 reden waarom ik niet meer naar deze locatie zou gaan: de moeilijke bereikbaarheid van het snorkelgebied. Ongeveer 100 meter kniediep water met koraalbodem, wat daarna direct overgaat in een 35m diep stuk. Geen geleidelijke toegang dus. de enige mogelijkheid om zonder schaafwonden te gaan zwemmen is via de pier.

Gereisd Met partner in mei 2010

Prijs/kwaliteit aanrader

Martin Van Tendeloo
14-4-2010

Positief : 1.service en organisatie uitzonderlijk in restaurant en bars. 2.Zeer ruime kamers en airco werkt goed. (Alles lijkt wel heel oud.)3.Mooi zwembad. Heel rustig aan zwembad.4 Prachtige tuinen en overal zeer netjes.5. Veel ligzetels(houten) en allemaal in orde. Negatief: fitness is een schande. toestellen werken(al jaren) niet. Tennisterreinen van zeer slechte kwaliteit. Geen hotel voor sportieve mensen. Eten is matig maar niet slecht. Niet zo veel variatie en weinig smaak. Weinig keuze in dranken en bier is smaakloos.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

rené
18-3-2009

Wij hadden voor februari geboekt. Kamers waren zeer groot,maar de afwerking in de badkamer liet zwaar te wensen over.Eten was niet erg afwisselend.Maar het ergste was het zwembad. Als u voor uw rust gaat, ga dan niet naar dit hotel.Muziek is zo onwijs hard,dat men z'n eigen mp3 spelers niet meer kan horen. Vraag beslist niet of de muziek wat zachter kan,want dan wordt men door die 3 figuren(animatieteam)weggepest. Zij vonden het ook nodig om direct nadat wij gevraagd hadden of het ietjes minder kon om direct een geluidsbox erbij te plaatsen.Wij hadden tijdens ons verblijf een sterfgeval in de familie en we konden niet terug. Maar er was geen enkel respect vanuit dit hotel. NIET BOEKEN ALS U RUST WIL.

Gereisd Met partner in maart 2009

animatie was zo slecht

Eric
9-3-2009

wij waren ook midden februari in sea garden. Wat die muziek aangaat klopt. Het werkelijk zo hard dat men naar het strand verdreven werd. Veel dank italiaans animatieteam

Gereisd Met partner in februari 2009

drama

rene
8-3-2009

Hotel is o.k Eten is wat minder personeel zeer vriendelijk. Aan zwembad komt men niet tot rust,daar er een animatieteam aanwezig is dat alleen zichzelf vermaakt met zeer zeer lharde muziek. Ook s-avonds in de taverne is de muziek zo hard dat men niet met elkaar kan praten. Vraag niet of het iets zachter kan, want dan wordt het alleen nog maar harder-

Gereisd Met partner in februari 2009
2008

Vakantie 12-08 tot 19-08

L&M
22-8-2008

Eigenlijk Sealife geboekt, was overboekt, overgeplaatst naar Seagarden. Dit is veel luxer, kamers 3 x zo groot. Personeel is hier erg vriendelijk. Als je naar de zee wilt is dat wel best ver lopen. animatie is hier ook bijna niet. daarvoor moet je naar Sealife. en de animatie is vooral op Italianen en Russen gericht. Het Koraalrif voor Sealife en Seaclub is echt prachtig! ga snorkelen met eb want de stroming is veel te sterk met vloed! en in het ondiepe water zwemmen ook veel vissen daar let je ook beter op details (zeesterren, zee egels kleine jonge visjes). na 4 uur 's middags kun je ook wat murenes (zeeslangen) tegenkomen. Buiten het hotel is niks te doen, maar er gaat een shuttlebusje naar Na ama Bay voor €3 per persoon. Seagarden is de betere van de 3 hotels qua service en kamers.

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.