Hotel Sea Club

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag34°28°
Hotel Sea Club
7,9

27 reviews over Hotel Sea Club in het Nederlands

Mooi en groot hotel aan koraalrif

wende-dieter
28-7-2013

Sea club is een groot en verzorgd hotel. Je kan tevens gebruik maken van de twee aanpalende zusterhotels (zwembaden/restaurants). Vanaf de 1ste meter in zee kan je snorkelen tussen de vissen, fijn voor de kinderen. Het eten is goed, maar redelijk eentonig. De kamers zijn mooi, groot en verzorgd. Zwembaden ruim en aangenaam. De regels vh zwembad verschillen wel van dag tot dag bv. de ene dag zijn tshirts in het zwembad verboden omwille vd hygiëne, de andere dag is dat geen probleem. Soms kan je handdoeken wisselen, soms niet. Buiten het hotel kan je zonder taxi niets uitrichten.
De hoge temperaturen in Egypte zijn omwille van de wind daar, beter te verdragen dan een hete zomerdag in België. Het hotel is voornamelijk bevolkt door russen en italianen. Hoewel de russen zich redelijk hebben gedragen, blijven het erg onaangename hotelgasten zonder scrupules.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Tophotel

Marcel Misset
23-4-2013

Het hotel is een oase van rust ondanks een volle bezetting. Zeer vriendelijk personeel,met een lach bereik je meer als met een schreeuw. Een mooie ligging niet ver van het vliegveld. Kamers zijn goed ingericht maar heeft wel onderhoud nodig. Je heb er een kidsclub maar Italiaans en Russisch is de taal.wij vinden het een aanrader op basis van onze ervaring.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!

martin
14-12-2012

mooi schoon resort, s avonds waan je je in een sprookje als je door de prachtige tuinen wandelt van de resorts!!!

ontbijt heel goed!! s avonds ook prima maar wel veel hetzelfde. super aardig personeel, werden elke dag bediend als wij aan het zwembad lagen.... af en toe een fooi geven en je hebt een week het gevoel alsof je heeel rijk bent :) ( wat wij overigens ook zijn vergeleken bij hun ze verdien 1,50 per dag!!!)

prachtig strand en prachtige vissen vooraan in de zee!! en wil je helemaal iets sprookjesachtig zien dan jump je vanaf de huis pier het diepe gedeelte in en zien je een verbluffend rif!!!! met schitterende vissen... geen last gehad van een ruige zee met een A of B diploma kan iedereen snorkelen ;)

Gereisd Met partner in oktober 2012

waar voor je geld

L de Kok
2-11-2012

prima vakantiegehad alleen animatie team is kwajongenswerk pluspunten: uitstekende service, alles zeer schoon en gevarieerd eten ik ga zeker terug

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Mooi en schoon hotel

J&J
25-10-2012

Mooi, groot en schoon complex. Service en bediening uitstekend. Strand en rif erg mooi, alleen is de zee soms wat ruig en niet geschikt voor beginnende snorkelaars. Kamers ruim en netjes. Eten uitgebreid buffet, maar helaas zijn we allemaal getroffen door de vloek van de Farao... Vervelend zijn wel de dagelijks terugkerende verkopers van massages, kranten, boottrips enz. Sommigen weten niet van ophouden en zijn ronduit opdringerig...

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel

dorine koomen
17-10-2012

leuk hotel kamer was ruim opgezet voor 3 personen eten was goed en voor een ieder wat wils personeel zeer vriendelijk(vooral anhed vh restaurant) animatie team zijn leuke mensen en dringen niets op zoals in eerdere berichten stond lina en tina bedankt voor de leuke 13 dagen

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

aardig resort

Benny
12-10-2012

Resort is gelegen met twee andere resort op een gebied. Je kan gebruik maken van alle resorts. Kamer was erg ruim met zeezicht. Verder was er een kluis, thee/koffie faciliteiten en fohn aanwezig.De badkamer kon wel beter worden schoongemaakt. Het eten was uitgebreid en personeel was erg vriendelijk. Er was een groot zwembad en er waren altijd wel ligbedden vrij. Op het strand waren ook voldoende ligbedden. Via de pier kun je snorkelen bij het huisrif. Dit was zeker de moeite waard. Tevens in het ondiepe water kon je ook al genoeg vissen bekijken. Late check out is ook mogelijk voor een klein bedrag.

Gereisd Met partner in Sun Sep 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer tevreden!

Marleen Wellens
4-10-2012

Groot, mooi hotel, dicht bij de luchthaven. nette kamers en tuinen. zwembad en strand werd ook goed zuiver gemaakt. Eten was lekker, niet zo heel veel keuze, maar wel lekker en warm. Frisdranken waren niet overal even lekker, maar ach, bij zulk een warmte is het toch beter om water te drinken! (wat overigens in gesloten flesjes van 0,5 liter afgeleverd werd). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. mooie plaats om te snorkelen aan het hotel. wij waren laatste week van september daar en het was tussen 39 en 41 graden. 's nachts was het 30 graden. er was wel altijd een wind aanwezig waardoor de warmte te verdragen was. In elk geval: wij willen dit hotel zeker aanraden!

Gereisd Met vrienden in september 2012

Slechtste vakantie ooit

kareldec
20-9-2012

All Inclusive?? BETALEN voor appelsiensap, cocktails, ijsjes, beachparty. 39 € voor pillen tegen buikloop! Je wordt er uitgebuit en bestolen als je niet oplet. Slecht eten: vlees, als het er is, klodden vet. Koud of lauw nooit warm. Weinig keuze. Minimum aan fruit. Het eten was er soms eetbaar. Zelfs een ei kunnen ze niet bakken. De A La Carte restaurants al even slecht. Bier en wijn en lokale alcodranken inbegrepen, het was drinkbaar...Onbeleefd en arrogant personeel, er heeft zelfs een hotelgast gedreigd om met een stoel naar een ober te slaan. 1 op 1000 personeelsleden was een vrouw, gelukkig was die toch lief. Shows s’avonds op kinderniveau. Veel Oostblokkers maar geen last van gehad. Mooi hotel, mooie kamer, mooi en proper zwembad. Airco die stuk was, onmiddellijk hersteld. Alle dagen verse lakens en handdoeken en vriendelijke jongen die de kamer poetste. De weinige goede dingen mogen ook gezegd worden. Padi divingcentrum en boottochten prima. Egypte voor ons nooit meer!

Gereisd Met partner in september 2012

Fantastisch park! Zeker terug!

Roy
4-7-2012

We komen net terug van 8 dagen Sea Club. We hebben echt heerlijk genoten van deze vakantie. Super fijne kamer, schoon, groot en dagelijk gepoetst! Je kon van alle faciliteiten gebruik maken, ook van de overige gebouwen, Sea life en Sea Garden.

Sea club heeft het mooiste entree gebouw met sfeervolle terassen enzo. Dit is ook het drukste bezocht. Sea Garden heeft het gezelligste zwembad en de meeste rust bij het zwembad. Geen last gehad van keiharde muziek ofzo? Na 2 keer benaderen laat de animatiecrew je netjes met rust. Drank wordt gebracht bij het bedje langs het zwembad.

Sea life heeft het sfeervolste restaurant. Over het eten geen klagen, echt super! Veel variatie, met zorg bereid, en aardig personeel!

Veel Russen, geen last van. Ja zwemmen in de zee...dat gaat via de Pier. De onderwaterwereld is echter zo fantastisch dat je meer zal snorkelen dan zwemmen;). Heb een video gemaakt om een indruk te krijgen van het Rif. Voor de kinderen zijn de 3 zwembaden meer dan genoeg.

Gereisd Met partner in Sun Jun 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Club in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.