Hotel Sabena Marmara

Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag37°30°
Hotel Sabena Marmara
7,5

23 reviews over Hotel Sabena Marmara in het Nederlands

Prima resort, vriendelijk en behulpzaam personeel,

heer Snellenburg
26-7-2012

Wij hebben het goed naar ons zin gehad, prima shuttle service naar de beide stranden. Vanuit het resort zo in het winkelcentrum, kortweg gezegd een plek om weer naar toe te gaan

Gereisd Met partner in april 2012

Prima!

rianne_rianne
21-7-2012

Prijs kwaliteit is prima. Aardig Personeel en simpele, maar nette kamers. Het buffet eten is niet bijzonder, maar wanneer je a la carte besteld heb je een lekkere maaltijd!

Gereisd Met partner in juli 2012

Vreselijk!

Els hufen
14-7-2012

Badkamer smerig, handooeken en zeepjes al gebruikt, zwembad vol schilfertjes en zwarte randen op de waterlijn. vieze bedjes om op te liggen. Eten smerig en 3 uur lang ongekoeld. Water lauw. Rode mieren in bed en badkamer. Water lekkage douche. Nog meer of is dit genoeg?

Gereisd Met partner in juli 2012

prima!!

marsje
15-8-2011

Wij zijn begin augustus hier geweest. Hotel is voor deze prijs OK.Ziet er schoon uit, heerlijk zwembad, prima bedden, prima ligging maar het heeft wel een wel een opknapbeurt nodig,vooral het resraurant ziet er niet uitnodigend uit dit geld ook voor het eten ,is wat saai weinig variatie, hadden all inclusive en de lunch was nog het beste. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Is een prima hotel alles goed geregelt.In dit hotel heeel veeel Russen.70 % is Rus wat naar Sharm gaat.Egyptenaren spreken bijna allemaal Russisch, wij hebben ons hier niet aan gestoord.Het strand el Fanara is een geweldige snorkel locatie.

Gereisd Met partner in Tue Aug 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig!!!

miranda
12-8-2011

we zijn van 2 augustus tot 9 augustus geweest met zijn 2-en. ik en mijn dochter van 7. Mooie kamers, ruim. We hadden geen bad, maar dat was niet erg. Mooie zwembaden, elke dag schone handdoeken, schone kamers. Je mocht zelfs je handdoeken mee nemen naar het strand. Echt een super vakantie hebben we gehad. Het eten was wel veel hetzelfde, maar dat is in de meeste hotels toch zo? Wij gaan zeker nog een keer terug en ook naar dit hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Hotel voor oudere maar voor gezinnen nee niet echt

p.a.kuiters / oudenbosch
27-7-2011

We zijn voor acht dagen in dit hotel geweest, op all inclusive basis en we moeten zeggen dat dat niet echt geslaagd is het eten is goed maar erg eenzijdig en schiet hier en daar toch echt te kort het hotel staat voor drie sterren maar dit lijkt ons toch echt te veel ,wat het schoonmaken betreft is dat wel goed maar het hotel is een zeker aan een update toe wat betreft de formule en het de anomatie verder is het gebouw aan een renovatie toe de kamers zijn groot , schoon zover het kan met de verouderde materialen

We hebben hier zeker geen slechte vakantie gehad het personeel is vriendelijk en behulpzaam , maar teruggaan nee dat niet dit ligt aan het aanbod van het erg eenzijdige eten

jammer maar de locatie leent zich voor meer als ze de all inclusief vormule zouden aanpassen en het gebouw, een update zouden geven verder dienen de ligstoelen / en of de kussens vervangen te worden

Gereisd Met partner in juli 2011

NOOIT MEER!!!!!

Alex Wassink
14-3-2011

Dramatisch slecht hotel voor kleine kinderen, er is alleen frisdrank en alcohol, wat moet een klein kind hier dan drinken?? Zwembad heeft een instap van ongeveer 1 meter, erg lastig voor kleine kinderen. Kamers zijn ontzettend gehorig, verstaat de buren letterlijk. Zijn ook niet gebleven, overboeken is aan de orde van de dag, niemand wil hier blijven.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

prima hotel voor deze prijs

JF
13-3-2011

Verwacht niet teveel luxe. Je krijgt voor de prijs die je betaalt: - een ruime kamer met grote bedden (schoonmaak is redelijk) - vriendelijk personeel - eenvoudig maar over het algemeen prima eten - water, frisdranken, bier en sterke drank (geen wijn!) - voldoende en prettige ligstoelen - gratis vervoer naar stranden en centrum - gratis ligstoelen op het strand - gratis internet

Gereisd Met partner in maart 2011

prima hotel voor deze prijs!

JF
13-3-2011

Verwacht niet teveel luxe. Je krijgt voor de prijs die je betaalt: - een ruime kamer met grote bedden (schoonmaak is redelijk) - vriendelijk personeel - eenvoudig maar over het algemeen prima eten - water, frisdranken, bier en sterke drank (geen wijn!) - voldoende en prettige ligstoelen - gratis vervoer naar stranden en centrum - gratis ligbedden op het strand - gratis internet

Gereisd Met partner in maart 2011

Voor de prijs een prima accommodatie.

Marcel Benschop
5-3-2011

PERSONEEL: Super vriendelijk en behulpzaam personeel, niets op aan te merken. Lijkt soms te dienstbaar wat een ongemakkelijk gevoel kan geven.

ACCOMMODATIE: Kamer, ruim en het voldeed aan de verwachting. Bedden goed! Kamer inclusief kluisje (met zelf instelbare code) Tevens een koelkastje voor eigen drankjes. Wat jammer was dat we geen gebruik mochten maken van een douche faciliteit op de laatste dag voordat de transfer zou komen (terwijl dit wel was toegezegd) Alle kamers grenzen aan één van de drie zwembaden. Zwembaden "sun-heated" dus voorjaar en najaar ijzig koud. Internet gratis te gebruiken, inclusief WIFI in één locatie (als het werkt)

ETEN: Verwacht niet teveel, eenzijdig bij het ontbijt soms bijzonder oud brood en de koffie is nescafé (voor de koffie liefhebber dus hel) Indien all inclusive: wijn niet inbegrepen, sterke dranken wel. Weinig cachet aan het assortiment (bijvoorbeeld: plastic bekers)

Gereisd Met partner in februari 2011

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabena Marmara in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabena Marmara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.