Hotel Royal Savoy

1 review over Hotel Royal Savoy in het Nederlands

Alleenreizend

Goed hotel in slechte buurt

Van Woerden
15-6-2012

Verbleef hier slechts 1 nacht van 4 op 5 juni 2012. Kamer gewoon heel goed, ontbijt en drankjes heel goed. Een excursie op zich om dit hotel in het grotere Savoy te bezoeken. Soho Square de buurt waar het ligt is net Tenerife, veel Britten, Ijsbaan en IJsbar is wel heel leuk en goed, vraag naar Hollandse Noren!! Na het eten is het een zoektocht om koffie te krijgen!!! Maar mijn advies Royal Rehana Resort, wel afgelegen maar heeft alles en is op veel punten beter, leuker, en heef meer sfeer, daar zijn gelukkig minder Britten. Service Royal Savoy en all inn Transfer zijn gewoon wel 100% perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Savoy in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Savoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.