Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°18°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Grand Sharm voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Royal Grand Sharm in het Nederlands

Mooi hotel

Mike en Cindy
3-11-2011

Mooi hotel, werkt met polsbandjes. Je word overal bedient aan het zwemband worden de drankjes gebracht en je kunt bij verschillende tentjes eten, pizza, sandwiches, pannekoeken, ijsjes etc. sávonds raden we je aan bij 1 van de restaunts te boeken, die zijn goed. Het buffet vonden wij maar niks. Er zijn meer dan genoeg ligbedjes. Houd als je het centrum in wil zelf een taxi aan ipv de hoteltaxi te nemen, dit is goedkoper. Het is maar een stukje naar het centrum.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig resort en vriendelijk personeel, maar de service liet regelmatig te wensen over. na 22:00 is het buffet gesloten en als je een late dinner besteld vind je een bordje met 2 kleine broodjes en wat kaas en vlees op je kamer, Buiten de koelkast, en dat staat er dan al even.

Laatste dag is je kamer met all-inclusive tot 12:00, bijboeken tot 18:00 mogelijk voor 45 euro, maar helaas begint het buffet pas om 18:30 en je wordt dan ook gewoon geweigerd aan de deur.

Als je aan het zwembad wilt liggen zul je het personeel van de towel bar moeten betalen of je wekker om 07:30 moeten zetten, ondanks dat er in de regels van het resort staat dat reserveren niet is toegestaan.

Avondprogramma wordt veelal in het russisch gepresenteerd omdat 80% van de gasten Russisch is.

Deze zaken hebben we schriftelijk aan touroperator bekend gemaakt, maar dan krijg je een zielig briefje terug dat het nou eenmaal zo is en dat ze er niks aan kunnen doen, niet echt service van touroperator dus.

Gereisd met partner in januari 2011

Wat een drama. Ga hier niet naar toe

Hek
12-10-2011

Net terug van een week vieze ellende. Wat een oude smerige kamers en over het eten helemaal niet te praten. Kamers badkamer de voegen waren niet meer schoon te krijgen van viezigheid.Als je van van Russich eten houdt dan zit je goed. Schoonmaken van was nvt.Hotel heet ongeveer 80% Russen als gast. Wij hebben veel hotels gezien maar dit sl;aat alles. Ga je nog dan zou ik proberen een ander hotel te kiezen.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk hotel voor een dag of 10

B Koppelman
27-9-2011

Zijn net terug uit Egypte. Hotel zag er bij binnenkomt mooi en lux uit. Kamer was netjes en schoon. De hele opzet van het "park" was leuk en speels. Veel groene stroken veel zitjes en bedjes. Genoeg schaduw plekken. Buiten douches waren er volop. Klein strandje daar mag je tot aan de knieën in ( anders trap je op het koraal), je moet dus met een jetty de zee in. Koraal rif is mooi. Bediening is goed en niet opdringerig. Min punt vind ik het eten. Buffet vorm zit weinig variatie in. Je hebt nog 1 ander restaurant daar kun je a la cart eten tegen betaling. Er zou nog een derde restaurant zijn maar die is gesloten. 's avonds is er animatie dat is wel aardig. De meeste mensen komen uit Rusland of omstreken ik denk zo rond de 95%. Wij hebben in die 10 dagen 3 stelletjes uit Nederland gezien. De "Russen" waren niet onvriendelijk of schreeuwerig.

Gereisd met partner in september 2011

alles was goed behalve het eten

dennis en kim
7-8-2011

hallo wij zijn net terug van egypte was super leuk heel mooi weer en een super koraalrif jammer dat er niet veel nederlanders waren ik denk 7 personen er waren de eerste week veel russen drinken erg veel maar geen last ven gehad het eenige wat wij slecht vonden was het eten heel wijnig variatie en eten is toch belangrijk volgende keer toch weer el gouna

Gereisd met partner in juli 2011

Mooi hotel maar toe aan make-over

Jenny
22-5-2011

Wij zijn net terug van onze twee weken in Royal Grand Sharm. Het hotel op zich is erg mooi maar kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken. De kamers zijn ruim met een goede douche, maar ook hier kan wel wat vernieuwd worden; zo hadden wij een bed dat zo erg kraakte, dat wij bij het omdraaien van elkaar wakker werden. De bekleding van de bank op de kamer vielen de gaten in en dit vind ik niet kunnen voor een 5-sterren hotel. Wel hadden we een prachtig uitzicht over het zwembad en op zee. De schoonmaak was perfect; elke dag weer een mooie creatie op ons bed met bloemen. Het personeel was erg vriendelijk en de service erg goed. Alleen over het eten kan ik weinig goeds melden; wij zullen hier niet snel over klagen, maar er was gewoon te weinig variatie en kwalitatief was ook dit geen 5 sterren waard. Kortom, een goed hotel maar met de nodige verbeterpunten. Vergeleken met het fantastische hotel van vorig jaar (Iberotel Palace) viel dit hotel tegen.

Gereisd met partner in Fri May 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijke vakantoe

niekrijg
14-12-2010

het hotel is geweldig.

heerlijke vakantie gehad.

eten is in buffet en helemaal top elke dag variatie.

kamer met uitzicht over de rode zee wat wil meer het hotel staat in allemaal etage waardoor het lijkt alsof het tegen een berg aan is gebouwd/

zwembad vond ik zelf wat minder.

Gereisd met partner in juni 2005

Uitstekende service !!

Gabe
30-11-2010

Eind november bezocht, overdag 30-35 graden s’avonds heerlijk zwoel en de zee warm. Service is buitengewoon goed te noemen. Drankjes ook in glas en niet in plastic bekers. Ontbijt prima, lunch is leuk aan het grote zwembad, hier wordt je bediend en keuze uit 2 hoofdgerechten. Diner is buffet met als extra pizza bakker en pasta bereider. A la carte rest La Seppia is 1x per week incl met een 4 gng diner. Maar als je het buffet diner niet gezellig vind kun je tegen een toeslag van 10-15 euro pp vrijwel iedere avond a la carte eten in La Seppia. Dan kun je uit de kaart kiezen met voorgerechten als carpaccio en gerookte zalm. Huisrif is een van de mooiste die we hebben gezien in Egypte. Het hotel heeft geen strand.Buiten het hotel de weg oversteken en rechts ligt een modern winkelcentrumpje en links een soort kashba met vele Egyptische souvenirwinkeltjes. Voor vragen mag je mailen.

Gereisd met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend Hotel met grote service!

Gabe
29-11-2010

Eind november bezocht, overdag 30-35 graden s’avonds heerlijk zwoel en de zee warm. Service is buitengewoon goed te noemen. Drankjes ook in glas en niet in plastic bekers. Ontbijt prima, lunch is leuk aan het grote zwembad, hier wordt je bediend en keuze uit 2 hoofdgerechten. Diner is buffet met als extra pizza bakker en pasta bereider. A la carte rest La Seppia is 1x per week incl met een 4 gangen diner. Maar als je het buffet diner niet gezellig vind kun je tegen een toeslag van 10-15 euro pp vrijwel iedere avond a la carte eten in La Seppia. Dan kun je uit de kaart kiezen met voorgerechten als carpaccio en gerookte zalm. Huisrif is een van de mooiste die we hebben gezien in Egypte. Het hotel heeft geen strand omdat het rif direct voor de deur ligt. Buiten het hotel de weg oversteken en rechts ligt een modern winkelcentrumpje en links een soort kashba met vele Egyptische souvenirwinkeltjes. Langs de kust ligt een gezellig boulevardje die de diverse hotels verbind. vragen? mailen mag.

Gereisd met partner in Fri Nov 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weinig Nederlanders.

Renate
15-11-2010
  • ruime,nette kamers.Grote badkamer met inloopdouche met goede waterstraal.Prima schoonmaak.
  • goede ligging;klein centrum en bazaar op loopafstand; mooie baai en huisrif de moeite waard.Snorkelen vanaf de jetty.
  • prima eten,voldoende afwisseling en voldoende warm.Heren in de avond pantalon aan!
  • bediening aan strand en zwembad.Er komt zelfs iemand rond om je te besproeien met koud rozenwater en je zonnebril wordt schoongemaakt.

• handdoekje leggen op strand en aan zwembad.
  • alleen grote flessen water beschikbaar. Deze worden te snel lauw/warm.
  • soms te weinig personeel buiten bij ontbijt en diner.Tip:een vaste hoek zoeken en de ober een fooi geven. De volgende dagen wordt alles netjes voor je geregeld.
  • geen polsbandje;voor alles een bonnetje tekenen.
  • geen plekjes om te zitten met een drankje na 17.00 uur en voor het eten.
  • veel Russen maar zonder bijbehorend gedrag
Gereisd met partner in november 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Europees-Aziatisch, Indiaas, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Grand Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Grand Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.