Hotel Royal Albatros Moderna

Hotel Royal Albatros Moderna

9.4Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 557p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

302 reviews over Hotel Royal Albatros Moderna

• 2019
    10Souchkin10-02-2019

Tophotel

Vriendelijk lekker eten en goede pintjes

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Henkje11-09-2018

Kan iets beter

Vandaag teruggekomen van 1 week Albatros Moderna.

Goede punten zijn. Resort dichtbij vliegveld, voldoende zwemfaciliteiten op het resort zelf, vriendelijk personeel restaurants en schoonmakers. Bijna de hele dag door eten en drinken te verkrijgen, Goede kwaliteit koffiebar (Columbus). Leuke trips (via divingcenter) quadtocht was super!!

MIndere punten;

Veel gasten uit Balkan en Midden-Oosten die zichzelf minder elegant gedragen. Je moet hier wel tegen kunnen. Maaltijden zijn goed van kwaliteit maar de variatie is naar een paar dagen beperkt. Geen diep strand om in de zwemmen dichtbij.

Ga hierheen als je niet mega veeleisend bent, dit is geen 5 sterren eerder 4. Als je een vakantie zoekt waar je niet de hoofdprijs wilt betalen maar toch redelijk tot goed wilt eten en drinken.

Gereisd met partner in september 2018

• 1Lidy Torfs11-09-2018

Nooit meer! Verschrikkelijk!

De regels aan de zwembaden zijn absurd, zeker voor kinderen die goed kunnen zwemmen. Zij mogen absoluut niet in het diepe bad, ook al kunnen zij super zwemmen en duiken; zoals ons meisje van 7j. De volwassenen mogen ook niet springen of duiken. Er is ook geen strand alleen een lange modderpoel. Het eten was zéér slecht. De meeste gasten waren Arabieren en die waren onbeschoft en brutaal en maakten enorm veel kabaal en lawaai. Het personeel was heel vriendelijk maar incompetent. Het is zeker geen 5 en zelfs geen 4. Er werd ook duidelijk voorrang gegeven aan Arabische gasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Melissa10-05-2018

Heel mooi resort, en er is genoeg te doen voor iedereen. Ook het personeel is zeer vriendelijk

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Gerard.30-04-2018

Geweldig hotel

In maart 2 weken op dit resort verbleven,we waren hier voor de 12 maal in dit resort en het wordt alleen maar beter. Sinds ons laatste bezoek 5 jaar geleden is dit resort compleet gerenoveerd,nieuwe zwembaden gerenoveerde restaurants lobby en bars. Personeel is super vriendelijk en er is altijd wat te eten voor ieders smaak in 1 van de 6 restaurants. Voor ons was het na 5 jaar afwezigheid weer als thuiskomen. Dus op naar onze volgende vakantie in dit hotel,we kunnen niet wachten !!!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Andrea van berk06-03-2018

Top hotel

Echt een aanrader Eten is goed Kamers zijn goed Genoeg zwembaden voor jong en oud. Na deel verkopers zijn wat opdringerig ook op 't hotel zelf. Mensen van 't hotel zijn ook super en alles word netjes geregeld. Zou ik hier nog een X willen verblijven? Echt wel ;)

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

7Pascale Teresa11-01-2017

Prijs-kwaliteitverhouding goed

Mooi hotel kamers zijn wel aan vernieuwing toe . Het eten was oké keuze genoeg , mooi zwembad veel ligstoelen ook aan het strand . Vriendelijk personeel , jammer dat er bij onze vrienden geld gestolen is geweest uit de kluis ! Dus aan te raden geen geld te laten ,want blijkt dat in dit hotel meerdere keren is gebeurd , en het hotel neemt spijtig genoeg niet zijn verantwoordelijkheid ! Dus voor ons een minpunt !

Gereisd met partner in januari 2017

• 9bianca04-01-2017

Fantastisch hotel!

Aanrader!!! Heerlijk hotel, fijn personeel. Eten kan beter, maar prima! Wat een feest dat er altijd voldoende ligbedjes zijn, ook als je uitslaapt!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 9Martine Cats09-07-2015

Top hotel!!

Super hotel ieder jaar is er wel weer iets nieuws!! Personeel altijd vriendelijk zelfs tijdens de Ramadan wat volgens mij heel zwaar is als je zo hard moet werken!!! Goed bezig met renoveren van hotel kamers!! We gaan zeker weer terug nu al 8x geweest!!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Els16-02-2015

Een super goed hotel.

Hotel Royal Albatros Moderna doet zijn naam eer aan. We hebben er genoten van vriendelijke koks en obers. Ze onthouden als je de ene dag een voorkeur opgeeft, waarna ze je de hele vakantie weten wat je het liefste eet en drinkt. Mooie kamers, goede bedden en alles super schoon. Het eten in de diverse restaurants zijn van grote diversiteit en klasse. Ook hebben we ons heerlijke laten verwennen in de Spa. Als enige willen we opmerken dat het voor gasten die slecht ter been zijn lastig is dat er overal trappen (groot of klein) zijn. Gelukkig is er één lift in het hoofdgebouw van de begane grond naar de 1e verdieping. In de appartementen is geen lift. Ook een nadeel als je slecht ter been bent en wil snorkelen, is de pier naar het rif. Met een rolstoel is dat niet te doen.

Gereisd met partner in januari 2015

Hotel Royal Albatros Moderna info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Duits, Engels, Fast food, Indiaas, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats