Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°16°
Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,9

Omschrijving
Word op je wenken bediend in Hotel Rixos Sharm El Sheikh. Het personeel doet er hier alles aan om jouw verblijf zo fijn mogelijk te maken. De animatie, het grote zwembad, vele restaurants en mooie tuinen helpen hierbij. Aan de overkant van Rixos Sharm El Sheikh vind je leuke winkeltjes. Een aanrader is het bezoeken van Naama Bay.

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Fantastische vakantie

Adriaenssens - Van Dyck
11-10-2015

Beste reis ooit tot nu toe. Echt een aanrader, zeker voor herhaling vatbaar.

Zalig hotel, heel vriendelijk personeel, superlekker eten, proper, mooie kamers.

Lize
27-9-2015

Super leuke vakantie gehad. Prachtig hotel, hele mooie en ruime kamers. Verschillende mooie zwembaden. Het eten is super lekker en erg uitgebreid. Ze komen zelfs aan het zwembad vragen als je iets wilt drinken. Wij gaan zeker nog eens terug.

top vakantie

badr1
11-9-2015

personeel is echt vriendelijk

Nathasja
8-9-2015

Een super mooi en goed hotel. Het personeel was heel vriendelijk en ze helpen overal mee. De zwembaden zijn schoon en je hebt plaats genoeg om te zwemmen. Heel veel keuze uit eten en drinken. alles wat je je maar kon bedenken was er wel. De kamers werden echt goed bij gehouden. geen last van russe zoals je in andere hotels wel vaak ziet.

het animatie team komt gezellig met je praten en de activiteiten die ze doen zijn ook wisselend en leuk. dit hotel is zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Prachtig hotel

Lida
5-9-2015

Het is een super mooie hotel. Je komt niks te kort en elke Avond is wel een feest. Beste hotel van sharm el Sheikh .

super hotel!

de peet
30-5-2015

voor de tweede keer in hotel rixos geweest,het is er nog altijd super,erg behulpzaam,goed eten,heel vriendelijk,alles wat een vakantieganger zich wenst,12 x in egypte geweest maar hotel rixos is voor ons de beste,volgend jaar voor de derde keer.

Geweldig hotel!

Wendy
26-5-2015

Wat een fantastisch hotel is dit, zeker een aanrader! Wij zijn midden mei een weekje geweest en komen hier zeker nog een keer terug. Het is een prachtig en ruim opgezet resort met voor ieder wat wils. Er is 1 pool waar hardere muziek wordt gedraaid en veel activiteiten zijn, maar er zijn ook 3 andere pools waar je rustiger kan liggen. De staff en service is perfect en super vriendelijk. De kamers zijn groot en schoon, het enige minpunt vonden wij het vrij harde bed en de airconditioning die vrij hard loeide. Op het resort zijn 2 grote buffet restaurants met een groot aanbod en iedere dag variatie. Daarnaast vonden wij het a la carte restaurant Taj Mahal (indiaas) en de italiaan erg lekker. Qua entertainment is er ook van alles geregeld, denk aan live bands, professionele shows, kids entertainment en strandfeestjes met DJ. Kortom, een aanrader!

mooi hotel

Nick7
28-4-2015

Mooi hotel op een uitgestrekt domein.

Wel jammer dat er slechts 1 verwarmd zwembad is.

Eten in de a la carte restaurants was lekker, het buffet een beetje ééntonig.

Super goed

f_fluweel
11-4-2015

Wat een top hotel wij hadden een luxery kamer met zwembad zicht dit zijn super grote kamers met 2 grote bedden en zitje ( 2 zit bankje tafel en poef ) en een zeer ruime badkamer met apart bad en inloop douch het is een groot park met bijna 700 kamers maar verdeelt over meerder zwembaden en het strand merk je daar weinig geen handdoeken op het bedje toegestaan op de bedjes voor 8 uur tenzij je er natuurlijk al lekker gaat liggen. Super goed eten alles vers en mooi gepresenteerd.

heel aardig personeel behulpzaam en vriendelijk. de kamer worden perfect schoon gehouden. het huisrif vonden wij niet bijzonder misschien door de zeetemperatuur of het seizoen was er niet veel te beleven onder water. dit hebben wij wel anders gezien op ander parken. geen opdringerige verkopers als je aangeeft geen interesse te hebben gaan zij direct weg en vallen je ook niet meer lastig.

Geen trappen op het park daardoor wel wat afgelegen maar aan de overkant zijn wat winkeltjes. taxiservice van het is perfect

heerlijk vertoeven daar!

martens bas
5-4-2015

Zijn pas terug. Zijn heel tevreden over het hotel. We hebben genoten van de uitstekende service, het eten is iets om U tegen te zeggen. Heel vriendelijk en behulpzaam. Heel mooie kamers, veel groen en ruimte in overvloed. Voor hen die niet al te mobiel zijn, er rijden soort taxi wagentjes rond, om je op je bestemming te brengen. Het zwemcomplex is enorm, voor de hele kleintjes tot de grote. Hele goede bars in het zwembad, waar de hele dag kan gedronken worden. Animatie doet zijn best om iedereen te vermaken. De shows zijn een lust voor het oog en dansen kan je ook, op het strand, in de disco en de in de oud reception. De kids corner is goed uitgerust waar de kleintjes veilig kunnen spelen en bezig gehouden worden. Doe ook eens een uitstap, sharm el sheikh is echt superveilig, bewijze de vele security die overal aanwezig is. Maar laat je vooral niet afschrikken. Wil je meer details laat iets horen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.