Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Gewoonweg schitterend !

Kaatje
29-8-2013

Fantastisch hotel ! Verschillende ruime, mooie zwembaden, alles netjes onderhouden, mooie nette tuin. Superverzorgde buffetten, tot in detail afgewerkt, nog nooit gezien !

Heb alleen maar lof over dit hotel, niks op aan te merken een echte aanrader. Hier wil ik ooit nog een keertje terugkeren.

zeer goed hotel

christine torfs
16-6-2013

90 % russen , maar een ander klasse dan als in Turkije. naar Afrikaanse normen een zeer goed hotel. juniorsuite is prachtig. wij zijn reeds 8 maal in egypte geweest en altijd in een ander hotel, steeds om te vergelijken. conclusie: dit hotel is voor herhaling vatbaar.

al het personeel was super, respect komt altijd langs 2 kanten en daar bereik je veel mee. de restaurants zijn ook zeer goed

dit was klasse !!

snoeckx - leppens
14-6-2013

In een woord een klasse hotel met heel vriendelijk personeel , wij gaan zeker terug :-)

neen,dank u wel

pascal deconinck
7-6-2013

het reisagentschap raadde ons aan naar het rixos hotel te gaan, 1ste indruk was super mooi hotel en proper, 2de indruk was te veel russen, 3de indruk was alle eten, animatie, personeel, is gericht op de russen. Vertrek je als belg naar daar, sorry, vakantie niet geslaagd.

Aanrader om te verblijven

Joan
        27-5-2013

Onze eerste kennismaking met de Rixos-keten. Geweldig! Overal schoon, ruime kamers, vriendelijk personeel, goed eten. Wij houden niet zo van buffetten en hebben gebruik gemaakt van de 6 a la carte restaurants. Erg smakelijk. Het resort is groot, wij zaten vooraan en konden soms nog net gebruik maken van de Wi-Fi die er in de algemene ruimten is. Grote zwembaden, fantastisch strand met bedden en handdoeken en een strandbar en douches. Het hotel heeft een huisrif dat via de steiger te bereiken is. Zeker de moeite waard om te bekijken als je van snorkelen houdt. Vanaf de steiger zie je ook vissen en zelfs vanaf het strand als je tussen het (vrijwel dode) koraal snorkelt. Als je houdt van lekker zwemmen in de zee is dit niet goed geschikt. De riffen liggen tot aan het strand, je hebt wel de mogelijkheid om hier bij eb tussen te lopen en te bekijken en je kunt in zee zitten bij diepere delen. Omdat de stroming sterk is, kun je niet de hele dag vanaf de steiger de zee in.

Zeker een aanrader!!!

Petra Michielsen
        23-4-2013

Net terug van een weekje Rixos in Sharm El Sjeik. Prachtig resort, heel proper, domein prachtig onderhouden. Eten heel lekker. Er zijn 5 a la carte restaurants waarvan wij er 2 gedaan hebben, vis en Italiaans. Vis was lekker jammer dat je er voor kreeft en gamba's veel te hoge prijzen moet betalen. Italiaan vonden wij iets minder. Personeel zeer vriendelijk! Een minpuntje prijzen in SPA veel te hoog. Wij gaan zeker nov een keertje terug.

Fantastisch hotel!

Eline
        23-4-2013

Net terug uit rixos hotel

Al meerdere hotels bezocht in egypte met 5sterren dit is veruit het beste hotel. Alles zeer proper, eten top. Verschillende fijne voorgerechtjes , dessertjes , ... Zeer ruim assortiment. Geimporteerde dranken. Voor de vrouwen cava,.. Ook de animatie is heel vriendelijk en voor iedereen is er wel een activiteit Zeker voor herhaling vatbaar !!

super ...

cartreul
        21-4-2013

mooie ruime familiekamers, lekker eten idd niet te vergelijken met rixos bodrum/belek maar elke dag andere keuze ... super vriendelijk en behulpzaam personeel. In het hoofdrestaurant super snelle en vriendelijke bediening ... leuke kinderclub

Helemaal top

Marieke
        25-3-2013

Supermooi aangelegd. Heel groot maar valgt niet op doordat er overal veel ruimte is. Medga schone en mooie ruime kamers en eten uitmuntend ook de 3 a la carte restaurants erg goed. Staff erg behulpzaam en aardig.

Beste verblijf in Egypte in jaren

Joris De Waele
        24-3-2013

Weggevlucht uit de Magic Life na 1 nacht en aangekomen in Rixos. (magic life is een ramp. nog in griekenland geweest, maar daar wil mijn hond zelf niet slapen te magic egypte.)

6e keer in soortgelijk hotel te Egypte, dit overtreft werkelijk alles!!!!

Het eten is ronduit schitterend, bijna iedereen verstaat Engels of Frans. personeel te over, geen locale dranken maar echte A-merken. apart Restaurant voor mensen zonder kinderen, wat zalig is. Toch een uiterst kindvriendelijk hotel!

-een nieuwe lobby van vorig jaar.

-verwarmd zwembad

-bar in het zwembad

-2 maal per week fuif met dj in unieke locatie op het strand

Kortom,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Sharm El Sheikh scoort een 9.24 uit 10 op basis van 52 reviews.