Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°28°
Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Top resort!

Yvonne
2-12-2017

We hebben het Top gehad, alles klopte bij dit resort.

- eten: naast de buffetrestaurant, nog 7 andere specialiteiten restaurants waar je a la carte kan eten (eerst reserveren)!! Kwaliteit Top!!

- bediening, Top

- Kamer – Top

- Wifi – overal op het park!!! (nooit eerder gehad)

- annimatieteam Prima!

- 4 zwembaden, waarvan 1 verwarmd Top

- aan zee, het waaide hard (rode vlag), waardoor we maar 1 keer konden snorkelen (onderwaterwereld bij resort was niet zo indrukwekkend als ik eerder heb meegemaakt) advies: snorkelexcursie boeken 😀

- Excursie met touroperator – prima verzorgt!!

Wij hebben geen last gehad van de onrust in het land!

Fenomenaal goed

Hans
29-11-2017

Fantastisch verblijf gehad. Echt een mooi hotel. Alles is goed in en aan het hotel. Vriendelijkheid van het personeel was ook echt gemeend en super. Het is in de a la carte restaurants is ook echt top. Geen gehaast en relaxt kunnen eten. De bedden op de kamers mogen iets zachter (was alsof je op een plank lag).

Geweldig!

Monique
12-11-2017

We hebben een super vakantie gehad in Rixos hotel in Sharm el Sheikh..

Hier ontbreekt het je echt aan helemaal niks. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit ergens mee gemaakt. Ze zijn zo blij dat je er bent. Het is er veilig en schoon. Dus echt een aanrader! Het eten is top.. hoeveel keuze wil je hebben. Alles tot in de puntjes verzorgd. De a la carte restaurant zijn er geweldig. We hebben Italiaans,Indiaas,Chinees en vis gegeten. Allen heerlijk en uitstekende bediening. Dit resort verdiend het om bezocht te worden.

De kamers zijn groot en netjes. Elke dag schoongemaakt en je bed mooi versiert met bloemetjes e.d.

T strand is super. Genoeg bedjes. Je wordt gelijk voorzien van een mooi plekje met een windscherm (die heb je wel nodig) voor t stuiven van t zand maken ze alles rondom je bedje nat zodat je niet gestraald wordt. Kortom in 1 woord; Geweldig .n dikke 10!!!

D-reizen

Geen 5 sterren waard. Nooit meer.

VERONIQUE
27-9-2017

Lagoon Pool zeer vuil. Ze zijn er al lang op de hoogte van maar doen niks eraan. Vuile bekers aan de pool bar van de Lagoon pool. Overal lauwe dranken. Vuile stoelen en doorgezakte banken in het hooddrestaurant. Daar lauwe yoghurt, lauwe fruitsappen en slecht gekoelde charcuterie. Personeel wel zeer vriendelijk.

Badkamer ok, maar als je wil douchen moet je neerzitten in het bad want anders is de vlloer kletsnat. Tuinen en omgeving waren wel zeer goed onderhouden.

Doodse sfeer door zeer lage bezetting. Na 5 dagen verhuisd naar een ander hotel.

Voor ons een teleurstellende vakantie.

Zoals voor de 5de keer : geweldig.

Gunther Claes
29-7-2017

Super hotel, super bedienning, super vriendelijk. Alles in orde tot de kleinste details. Iedereen vriendelijk , kortom : een geweldige vakantie :-)

Zeer goedz

Erimar
5-4-2017

Zeer goed, verzorgd hotel met fantastische service. Het eten was uitstekend, vooral specialiteitenrestaurants zijn fantastisch. De zwembaden vonden wij iets minder, buiten het verwarmd bad kon je bijna niet in de zwembaden gaan.

Ook de veelvuldig rijdende busjes vondt ik vervelend. Maar laat u niet afschrikken. Het is een fantastisch goed hotel.

Verder heb ik mij geen ogenblik onveilig gevoeld. Toen wij er geweest zijn waren er bijna uitsluitend Oekraïeners met veel kinderen (vakantie?) maar behalve de boerse manieren, hebben wij er geen last van gehad.

Ik zou zeggen: laat Sharm El Sheikh niet links liggen en zeker het Rixos hotel niet.

Fantastisch hotel

Bart
9-2-2017

We zijn van 31 januari tot 7 januari in Rixos geweest ,gewoon fantastisch

Heel goede bediening,lekker eten en goede coktails

De kamers waren heel proper elke dag werd de frigo bijgevuld

Uitstekend!

Fam Baelen
9-11-2016

Het hotel Rixos oversteeg alle verwachtingen.

Dankzij de mooie accomodaties, de prachtige kamer, het superlekker eten en vooral de voortreffelijke service en de vriendelijkheid van het personeel hebben we een onvergetelijke reis gehad.

Hier gaan we zeker terug naar toe.

Als je een weekje wenst te onthaasten, is dit de ideale plek.

Erg mooi en luxe hotel

Napo
2-11-2015

Voor Egypte begrippen is dit echt een topper. Vriendelijk personeel, prima eten (zowel buffet als a la carte).

Apart buffetrestaurant voor alleen volwassenen. De te reserveren a la carte restaurants zijn erg goed en bij de prijs inbegrepen.

Een groot en mooi resort. Redelijk rustig, en alles erg goed verzorgd. Redelijk veel Russen, maar deze zijn niet op een negatieve manier aanwezig oid.

Soms wordt je wat moe van alle `verkopers` van spa, duikschool e.d. die veel langs het zwembad rondlopen. Hier kun je een soort vlaggetje aan de parasol hangen zodat ze je met rust laten.

Duikschool heeft goede service, maar is niet goedkoop.

Een aanrader om een weekje tot rust te komen.

Oktober 2015

We zijn net terug van 11 dagen vakantie in Rixos. Prachtig resort, het eten is fantastisch ( de A la carte restaurant zijn echt top), personeel is zeer klantvriendelijk. Wij hadden een de luxe kamer

geboekt, prachtige grote kamer.

Kortom hebben niets kunnen vinden wat we anders hadden gewild.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.