Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°17°
Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,9

10 tips over Hotel Rixos Sharm El Sheikh

f_fluweel, 11-4-2015
Ga eens naar Naama Bay is gezellig
martens bas, 5-4-2015
Doe ook eens een wellness voor je lichaam, heerlijk, maar zoals overal in eygpte moet je hier goed onderhandelen, en kan je een gepast pakket samenstellen. Ze zijn heel beleefd en niet zo opdringerig als buiten de resorts. Wij deden de uitstap "city tour" met de touroperator, kostprijs 22 euro/p. Echt de moeite, kort en bondig en leerrijk met nederlandse gids. Zeker doen.
janssens patrick, 18-3-2015
boek een luxekamer : die zijn groter.

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

Joan , 27-5-2013
Maak gebruik van de a la carte restaurants. De kwaliteit is goed, je zit ook wat rustiger.
j_bolink, 24-11-2012
Excursies niet boeken via de reisorganisatie maar via Marjolein van http://www.excursies-sharm-el-sheikh.nl. De prijs is stukken goedkoper. en de excursies zijn prima verzorgd.
martijn_evelien, 23-11-2012
Restaurant Neferetti is net iets beter qua temperatuur van eten en kwaliteit, de keuze is wel minder dan in het Zodiac restaurant.

R., 11-8-2012
Leuke winkeltjes aan de overkant. Wel zijn de mensen bij de winkeltjes heel opdringerig om naar binnen te komen. Restaurants binnen het verblijf zijn zeker een aanrader. Wel krijg je de gerechten kort achter elkaar!
DarthBlueRay, 1-7-2012
Kies voor de juniorsuite, is echt zijn geld waard
Jenny, 23-1-2012
De kleine winkeltjes in M Bay en tegenover het hotel zijn te vermijden wij werden er zodanig aangeklamd dat we gingen lopen.Voor 7euro met de taxi naar Sogo Square shopping center waar het de winkeliers verboden is de klanten lastig te vallen.
maurice dachet, 16-10-2010

het zou wenselijk zijn om in de wintermaanden rieten windschermen te plaatsen op het strand daar er toch elke dag veel wind is ,anders kan men bijna niet op het strand liggen

wind bijna komt steeds uit dezelfde richting

vorig jaar opgemerkt

wij gaan nu voor een maand naar daar