Hotel Rixos Sharm El Sheikh *****

Review geschreven door Monique

Geweldig!

Monique
12-11-2017

We hebben een super vakantie gehad in Rixos hotel in Sharm el Sheikh..

Hier ontbreekt het je echt aan helemaal niks. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit ergens mee gemaakt. Ze zijn zo blij dat je er bent. Het is er veilig en schoon. Dus echt een aanrader! Het eten is top.. hoeveel keuze wil je hebben. Alles tot in de puntjes verzorgd. De a la carte restaurant zijn er geweldig. We hebben Italiaans,Indiaas,Chinees en vis gegeten. Allen heerlijk en uitstekende bediening. Dit resort verdiend het om bezocht te worden.

De kamers zijn groot en netjes. Elke dag schoongemaakt en je bed mooi versiert met bloemetjes e.d.

T strand is super. Genoeg bedjes. Je wordt gelijk voorzien van een mooi plekje met een windscherm (die heb je wel nodig) voor t stuiven van t zand maken ze alles rondom je bedje nat zodat je niet gestraald wordt. Kortom in 1 woord; Geweldig .n dikke 10!!!