Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°27°
Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

Kras

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Diabetische gerechten, Arabisch, Chinese, Italiaans, Regionaal, Internationaal, Indiaas, Oosters, Glutenvrij, Gerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Japans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen , Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Geldautomaat, Dokter, Begeleidingsprogramma, Concierge, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis , Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen