Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Hotel Rixos Sharm El Sheikh

9.8Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 760p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Liefhebbers van een bruisend hotel vol faciliteiten zitten helemaal goed bij Rixos Sharm El Sheikh Resort. Maar ook aan service en persoonlijke aandacht is hier geen gebrek. Het personeel staat de hele dag voor je klaar met lekkere drankjes. Veel vakantiegangers die een review achterlieten schrijven dan ook dat ze hier zeker terugkomen. Benieuwd waarom? Lees met ons mee.

Jullie zijn vooral enthousiast over de hoge kwaliteit van de service in Rixos Sharm El Sheikh. Reviewer Zakaria licht dit toe: ‘Verbaast over hoe goed de service kan zijn van een hotel. Je wordt echt behandeld als een echte gast. Drinken haal je niet zelf, maar dit wordt naar je toe gebracht. Dit geldt ook voor eten aan het zwembad. Zo nam ik 2 borden mee, 1 met soep en de ander met salade. Er kwam direct iemand naar mij toe gelopen te helpen. Dat is toch waanzinnig?!’

Dat Rixos Sharm El Sheikh een geschikte plek is voor iedere vakantieganger blijkt wel uit de vele faciliteiten die hier te vinden zijn. Over het aquapark zijn gasten bijvoorbeeld erg enthousiast, maar ook de shows van het enthousiaste animatieteam zijn altijd gezellig. Verwacht hier geen basis shows, maar optredens van hoog niveau door het ingehuurde team. Wel schrijven reviewers dat de shows elke week hetzelfde zijn waardoor er niet veel afwisseling is voor vakantiegangers die hier langer blijven.

Ook het eten van Rixos Sharm El Sheikh Resort is goed. Volgens jullie wordt het eten altijd op tijd bijgevuld en is er veel keuze. Reviewer Oona schrijft hierover: ‘Eten was ontzettend goed, verschillende a la Carte restaurants, Turks was zeer lekker en mooie setting’. Voor nog iets meer luxe strijk je neer bij een van de à la carte restaurants van het hotel. Ook de drankjes zijn van goede kwaliteit dankzij het aanbod van A-merken.

Ligging

Rixos Sharm El Sheikh ligt direct aan zee waardoor het de ideale plek is om te genieten van de zon. Strijk neer op het ligbedje en laat je ook hier verwennen door het vriendelijke personeel. Of loop door en struin langs de gezellige winkeltjes aan de overkant van het hotel. Voor nog meer winkelplezier bezoek je Naama Bay, op 20 minuten van Rixos Sharm El Sheikh. Hier struin je samen met veel andere toeristen langs de restaurantjes, cafés en winkels.

Nog op zoek naar een leuke excursie tijdens je vakantie? Volgens reviewer J. Bollink boek je deze bij Marjolein van Excursie Sharm el Sheikh. Of ga mee met de citytour. Zo ontdek je met een Nederlandse gids de hele omgeving.

315 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh

• 10Machteld07-03-2020

Aanrader op zeker!!!!

Ons eerste bezoek aan Rixos Sharm was een zeer plezierige ervaring. De specialiteiten restaurants waaronder italian taj and Chinees zijn echte aanraders. Sowieso food en drinks waren top. Personeel van hoog tot laag zeer vriendelijk. En dan gemeend vriendelijk. Hotelkamer zeer ruim opgezet. Met brede bedden, een eigen balkonnetje, bank tafels etc. De douche was een regendouche, op zich goed te doen. Al met al een prima verblijf. En bella. Tja bella is van de guest relationels. Ook een toppertje.

Daria Storozhko, Marketing Department, 08-03-2020

Dear Machteld,

With warm regards, Rixos Sharm El Sheikh team

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Meryem02-03-2020

Het was de eerste keer in Rixos en het was een hele goede ervaring. Het personeel is vriendelijk. Een groot verwarmd zwembad. Lekker weer en het eten in zowel het buffet restaurant als de a la carte restaurants was heel lekker. Ook een hele goede service van bella die mij steeds heeft geholpen bij het reserveren van de restaurants! We komen hier zeker terug.

Daria Storozhko, Marketing Department, 03-03-2020

Dear Mrs. Meryem, Thank you for choosing our hotel for your holiday! We are delighted to hear your comments and enjoy your facilities and services. Thank you for your positive rating of our staff and thank you sincerely for this nice review. We are looking forward to welcoming you back! With warm regards, Rixos Sharm El Sheikh team

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10Betty Bernaerts01-03-2020

To vakantie !

Ik ben met mijn moeder in dit hotel 1 week geweest van 20 tot 27 februari. Een vakantie in dit hotel is pure luxe en verwennerij. Zeer vriendelijk personeel, Nada aan de receptie, de obers in het restaurants en bars, de opzichters aan het zwembad tot de jongen die de kamers onderhield. Proficiat aan de obers op hun rollerblades. Lekker eten in alle restaurants en vooral prachtige desserts. Zeer goed onderhouden en schoongemaakt hotel , Wel weinig shopping in de buurt. Wij komen zeker terug !

Daria Storozhko, Marketing Department, 03-03-2020

Dear Mrs. Betty, Thank you for choosing our hotel for your holiday! We are delighted to hear your comments and enjoy your facilities and services. Thank you for your positive rating of our staff and thank you sincerely for this nice review. We are looking forward to welcoming you back! With warm regards, Rixos Sharm El Sheikh team

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Edwin R30-01-2020

Zalig verblijf in een familiale sfeer

Wij waren met vier koppels te gast in dit schitterende hotel. Acht klasse restaurants waar je culinair verwend wordt en waar service en vriendelijkheid geen ijdele woorden zijn. Tijdens de winter is er één zwembad verwarmt en twee niet maar aangezien het hotel niet volzet was voldeed dit ruimschoots. Buiten het hotel is er niet zoveel te doen en de aangeboden uitstappen zijn een beetje geïmproviseerd maar daar heeft het hotel niets mee te maken. Het was ons eerste verblijf in Rixos Sharp El Sheikh maar zeker niet ons laatste

Daria Storozhko, Marketing Department, 31-01-2020

Dear Mr. Edwin,

• 10Marco23-01-2020

Fantastische locatie, van alle gemakken voorzien

Deze 'winter' voor het eerst naar Sharm el Sheik geweest. Het Rixos werd erg aanbevolen. En dat kunnen wij alleen maar beamen.

Er zijn 7 erg verschillende a la carte restaurants waarvan we er 5 bezocht hebben. Stuk voor stuk hadden ze een origineel menu en de sfeer was erg prettig.

Het personeel in het hotel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

We zijn 7 dagen geweest in de derde week van januari. Het was erg rustig in het gebied en het weer was zeker aangenaam. 20-25 graden met wel een fris windje op enkele dagen. Doordat er niet veel mensen waren konden we in alle rust een bedje kiezen. Op drukkere momenten kun je je ook terugtrekken in de adult-only zones, zowel aan het speciale zwembad als in het buffet restaurant.

Je mag in de lobby, lounges en restaurants niet roken, wat erg prettig is.

Ten slotte de kamer. Is van alle gemakken voorzien. De minibar wordt elke dag bijgevuld en er is ruim voldoende water beschikbaar.

Aleksandra Kelm, Marketing Department, 25-01-2020

Dear Mr. Marco,

We are delighted to hear your comments and enjoy your facilities and services.

Thank you for your positive rating or our staff and thank you for this nice review.

• 10Marjan22-01-2020

Geweldig hotel

3e keer hier. Deze keer in een geweldige junior suite. Kan het aan iedereen aanraden. Prachtige omgeving, goed eten, alle luxe die je wenst en exceptioneel aardige staf. Met als voorbeelden Ibrahim en Ayman in the main restaurant. Bella was een geweldige hulp toen we de dokter (altijd aanwezig) nodig hadden ivm een gewonde voet.

Aleksandra, Marketing Department, 23-01-2020

Dear Marjan,

• 10Kurst19-01-2020

Rixos

Het is een groot complex maar ondanks dat heerst er over het algemeen veel rust. Behalve bij het verwarmde zwembad waar activiteiten plaats vonden en de muziek erg hard staat. Verder hadden wij wel last van de avond entertainment, veel geluid. De kamer, de tuinen, het strand, de zwembaden, het eten en drinken was allemaal perfect verzorgd. We komen hier zeker terug.

Aleksandra, Marketing Department, 22-01-2020

Dear Kurst,

• 10Patsy15-01-2020

Hotel is zeer goed

Hotel is zeer goed , kamers zijn mooi en modern , worden goed gepoetst . 17 zwembaden , grote en kleine bij elkaar . jammer dat er slechts 1 verwarmd is . Tijdens ons verblijf was het hotel maar voor 50 procent bezet wat denk ik mogelijk bij volledige bezetting een probleem kan zijn dat er s'avonds plaats te weinig is aan de bar om rustig een glas te drinken .Animatie stelt niet veel voor maar dat is ieders keuze . Mooi strand , lekker eten , 3 a la carte restaurants waar je lekker kan eten . Niets is teveel als je iets vraagt . Mooi wandelboulevard waar je een lange wandeling kan maken langsheen het strand . buiten het hotel zijn er winkeltjes zoals vele in egypte . Dit hotel is een aanbeveling waard .Voor verdere vragen mail maar

Aleksandra, Marketing Department, 18-01-2020

Dear Patsy,

• 10Linda13-01-2020

Rixos Sharm

Zeer veezorgd hotel, extreem vriendelijk, getraind en attent personeel. Wij hebben 2 excursies gedaan. Snorkelen en mini safari. Allebei zeer goed, veilig en verzorgd. De restaurants zijn allen van goede kwaliteit. Zelfs het buffetrestaurant is gevarieerd en mensen helpen je continu. En als he zou vasr lopen, ga naar de knappe guest relationship manager, heel behulpzaam en ze doet het met liefde.

Aleksandra, Marketing Department, 14-01-2020

Dear Ms. Linda,

• 10Reginald07-01-2020

Top hotel,top personeel,eenvoudig alles top

Het hotel is uitstekend vanaf je binnenkomt tot je vertrekt uit het hotel ben je op de handen gedragen,restaurant ,onderhoud domein ,zwembaden ,kamers,bars , personeel, eenvoudig gezegt top hotel. wij komen terug volgend jaar.

Aleksandra, Marketing Department, 08-01-2020

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen