Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°23°
Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Super Hotel, met super vriendelijk personeel.

Miranda Antens
16-10-2018

We zijn in augustus 11 dagen in het hotel geweest, het was er echt geweldig. Super vriendelijk personeel wat op alle vlakken voor je klaar staat. Lekker eten en ontzettend zuiver je zag er niets aan rotzooi liggen. Ook heb ik nergens vieze beesten gezien. De all in was ook geweldig volop keus in heerlijke cocktails en verschillende a la carte restaurants. De annimatie s'avonds was ook top vooral de avonden dat er aan het zwembad en strand iets georganiseerd werd. En als ik dan toch een klein "minpuntje" moet zeggen is bv de afwerking, wat typisch op zijn egyptisch is denk , bv dat de spijkers niet helemaal in het dak van de poolbar geslagen zijn en in het ene zwembad zaten wat ribbels in de folie op de bodem. Maar dit stoorde mij helemaal niet, je moet het ook zien dat sharm el sheikh een paar jaar stil heeft gelegen voor de west europese landen. En het personeel doet hun uiterste best om de gasten het naar hun zin te laten hebben.

One of the best hotels in Egypt 🌹

Vanthourout Geert
18-9-2018

We waren hier voor onze huwelijksreis , 15 dagen .hotel is als een sprookje ... duizend en 1 nacht ❤️In restaurant Zodiac waren we enkel voor prachtig lekker ontbijt .Ober Moestapha was uniek ... Hij zag en deed ook alles om het je zo naar je zin te maken ..wij kozen iedere avond voor de a la carte reataurants ... de Chinees en seefood , Turk en Italiaan waren TOP .Ook de Tiran islands beach bar vlak aan zee met windmakende ventilators waren enig .Receptiebar .. met de service van de jonge ober Mario ... geweldig .. Heel lekkere cocktails met zorg gemaakt en zeer professioneel geserveerd .Aan zwembad lagoon pool komen de verry friendly obers vele malen met verfrissende drankjes .❤️Kamers iedere dag verry clean gepoetst .iedere dag een verrassing op het bed ... ( decoratie ) ongeloofelijk zo mooi ❤️.zwembaden heel clean , bar in het zwembad met stoeltjes is subliem ❤️Dikke proficiat aan de directie van Rixos , Alles subliem en TOPservice 🌹

Beste hotel ooit!

Zakaria Amraoui
12-8-2018

Verbaast over hoe goed de service kan zijn van een hotel. Je wordt echt behandeld als een echte gast. Drinken van top kwaliteit, uit flessen dus niet uit machines, eten is lekker warm en zeeer gevarieerd. Vele hotels hebben vaak om de dag het zelfde eten, maar dat geld zekers niet voor dit hotel.

Drinken haal je niet zelf, maar dit wordt naar jou toe gebracht. Dit geldt ook voor eten aan het zwembad. Zo nam ik 2 borden mee, 1 met soep en de ander met salade. Er kwam direct iemand naar mij toe gelopen om 1 bord te brengen naar mijn tafel zodat ik minder moeite hoef te doen. Dat is toch waanzinnig?! Super mooi.

Ook heb je in dit hotel zoals in elk hotel een avond show. Het verschil hier is dat ze professionele dansers en acteurs inhuren, een plaats van dat de animatie team alles doet. Echte elke cent waard.

Airco deed het bij aankomst om 01:00. niet. Direct kwam er een monteur! Super toch?

lucmar53
28-7-2018

Perfect hotel . Heel mooie tuinen . Goed eten , het eten bij Zodiac restaurant was zo goed dat wij geen behoefte hadden om bij de al a carte restaurants te gaan eten . En uniek bij dit hotel is de bediening aan het zwembad en strand . De persoonlijke aandacht van het bedieningspersoneel en dat je drankjes worden gebracht echt geweldig . Kamers zeer schoon , badkamers ook zeer schoon . Personeel zeer vriendelijk . Ook de golfkarretjes die door het hele complex rijden en ons van het ene naar het andere punt vervoeren zodat je niet door de hete zon hoeft te lopen fantastisch . Mooie strand en uiteraard heerlijke bij behorende cocktails . Alleen entertainment mag beter . Vooral de wekelijks terugkerende shows zijn steeds hetzelfde en dan wordt het eentonig . De party's zijn wel leuk en gezellig . Maar al met al hadden wij een fantastisch verblijf .

Zeer goed

Gijs torfs
18-6-2018

Het hotel is super, zijn er voor de 4 de maal geweest, doch zien we dat het grote zwembad niet meer zo proper is, zeker op de bodem , ze proberen het wel te kuisen maar ik denk dat er met een borstel is moet gepoetst worden. Voor de rest super. Bella van de guestrelations is top, een super dame die probeert de problemen zo vlug mogelijk op te lossen.

goed, maar zeker geen 9 waard

Yves
27-5-2018

Al die mensen die hier 10 geven moeten zeker eens beter rondkijken, ik kan er in één adem 10 noemen die beter zijn en die quotering niet krijgen, de ultra-all inn snap ik niet, hier is niks meer dan in een andere gewone all in, 3 soorten wijn...wit, rosé en rood (behalve in de a la carte restaurants altijd te warm). Het eten in de Zodiac is echt niet super. De bediening is ingesteld op het geven van fooien en liefst vooraf. Mooi complex, prachtig onderhouden tuinen. Weinig volk in die periode van het jaar. De a la carte-restaurants verdienen allemaal een pluim, daar is de rode wijn wel op temperatuur door de airco...

Wat een super hotel!

Conny Bogers
16-5-2018

Wat een super hotel!!! Warm ontvangst, ongevraagde upgrade naar een Deluxe Room, heerlijk eten, super vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Heel schoon hotel. Golfkarretjs rijden de hele dag rond en brengen je naar je bestemming binnen het complex. Aan het einde van de pier kan je heerlijk snorkelen bij de rand van een prachtig rif. Animatieteam is enthousiast, leuke activiteiten, prachtige shows. Max, Tito, Julia en de rest van het animatieteam waren geweldig!!!!! Diverse restaurants waar je heerlijk kunt eten en waar het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam is. Old Market en Soho zijn zeer de moeite waard om een avondje naar toe te gaan.

Wij hebben een heerlijke relax vakantie gehad. Hebben optimaal genoten en gaan zeker volgend jaar weer terug!!!!!!

Geweldig tot in de puntjes goed resort.

Simone Schouten-Adam
29-4-2018

Wij mochten hier 1 week verblijven en het was in één woord fantastisch. Na een zeer goede vlucht met touroperator werden we welkom geheten in een super de luxe lobby. We werden met een groot golfkarretje naar onze kamers gebracht. Het resort is groot maar niet te groot dat je geen overzicht meer hebt. Er zijn diverse zwembaden allen dichtbij de accommodatie waar je verblijf. In ons geval was de zee ook heel dichtbij. Je wordt behandeld als een koning niets is te veel. Op het strand wordt je ook voorzien van een drankje. Er is een geweldige handdoeken service. Op het resort zijn 5 A la Carte restaurants deze kan je iedere dag bespreken. Wij hebben alleen restaurant people's geprobeerd omdat het buffet restaurant Turquoise fenomenaal is. Iedere dag vers bereiden gerechten. Dit resort onderscheid zich van de rest door de afwerking en de finishing touch. We hebben meer resorts gezien in Egypte en dit is de beste. Wij komen zeker terug.

Verwend tot en met ...

Ann
22-2-2018

We zijn al in verschillende Egyptische hotels geweest en deze is een van de betere. Spijtig dat het hotel overspoeld wordt door Oekraïners. Op zich stoorde ons dat niet, maar alles wordt afgestemd op hen.

Super resort

Jaap Maarssen
13-12-2017

Vrij groot resort, zonder massaal over te komen. Iets hogere prijsklasse, maar zijn prijs zeker waard. Bijzonder vriendelijk personeel voor wie niets te veel is.Super gegeten, buffetrestaurant is klasse en ook specialiteitenrestaurants zijn bijzonder smaakvol.Deze vakantie was ultiem genieten, volgend jaar weer, beter kun je het niet krijgen.Tip; boek een deluxe kamer. Veel veiligheidsmaatregelen, maar dat schijnt helaas nodig te zijn maar hebben ons geen minuut onveilig gevoeld.

We hebben al veel resorts gehad in het verleden, maar het Rixos was top.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.