Hotel Rixos Sharm El Sheikh

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liefhebbers van een bruisend hotel vol faciliteiten zitten helemaal goed bij Rixos Sharm El Sheikh Resort. Maar ook aan service en persoonlijke aandacht is hier geen gebrek. Het personeel staat de hele dag voor je klaar met lekkere drankjes. Veel vakantiegangers die een review achterlieten schrijven dan ook dat ze hier zeker terugkomen. Benieuwd waarom? Lees met ons mee.

Jullie zijn vooral enthousiast over de hoge kwaliteit van de service in Rixos Sharm El Sheikh. Reviewer Zakaria licht dit toe: ‘Verbaast over hoe goed de service kan zijn van een hotel. Je wordt echt behandeld als een echte gast. Drinken haal je niet zelf, maar dit wordt naar je toe gebracht. Dit geldt ook voor eten aan het zwembad. Zo nam ik 2 borden mee, 1 met soep en de ander met salade. Er kwam direct iemand naar mij toe gelopen te helpen. Dat is toch waanzinnig?!’

Dat Rixos Sharm El Sheikh een geschikte plek is voor iedere vakantieganger blijkt wel uit de vele faciliteiten die hier te vinden zijn. Over het aquapark zijn gasten bijvoorbeeld erg enthousiast, maar ook de shows van het enthousiaste animatieteam zijn altijd gezellig. Verwacht hier geen basis shows, maar optredens van hoog niveau door het ingehuurde team. Wel schrijven reviewers dat de shows elke week hetzelfde zijn waardoor er niet veel afwisseling is voor vakantiegangers die hier langer blijven.

Ook het eten van Rixos Sharm El Sheikh Resort is goed. Volgens jullie wordt het eten altijd op tijd bijgevuld en is er veel keuze. Reviewer Oona schrijft hierover: ‘Eten was ontzettend goed, verschillende a la Carte restaurants, Turks was zeer lekker en mooie setting’. Voor nog iets meer luxe strijk je neer bij een van de à la carte restaurants van het hotel. Ook de drankjes zijn van goede kwaliteit dankzij het aanbod van A-merken.

Ligging

Rixos Sharm El Sheikh ligt direct aan zee waardoor het de ideale plek is om te genieten van de zon. Strijk neer op het ligbedje en laat je ook hier verwennen door het vriendelijke personeel. Of loop door en struin langs de gezellige winkeltjes aan de overkant van het hotel. Voor nog meer winkelplezier bezoek je Naama Bay, op 20 minuten van Rixos Sharm El Sheikh. Hier struin je samen met veel andere toeristen langs de restaurantjes, cafés en winkels.

Nog op zoek naar een leuke excursie tijdens je vakantie? Volgens reviewer J. Bollink boek je deze bij Marjolein van Excursie Sharm el Sheikh. Of ga mee met de citytour. Zo ontdek je met een Nederlandse gids de hele omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh

• 10Johan Peeters16-10-2019

Op dit moment zijn we voor de achtste in rixos sharm en alles is weer super, mooie propere zwembaden, zalige kamer, geweldige service en heel lekker eten. Het personeel is zeer vriendelijk en staat steeds voor je klaar, ideaal voor een relax vakantie!!!👍👍👍

Met vrienden

• 10Gerwin Wulms14-10-2019

Relax

8 dagen rust, zon en service geboekt naar aanleiding van een gelezen review. Hotel heeft het 100% waargemaakt. Zon, zee, erg goed eten, schoon, vriendelijk personeel. Er is veel te doen om het veilig te houden en dat is ook hier perfect geregeld. Dus Rixos staat voor kwaliteit dat is duidelijk.

Aleksandra K., Marketing Department, 16-10-2019

Dear Mr. Gerwin,

We are delighted to hear your comments and enjoy your facilities and services.

Thank you for your positive rating of our staff and thank you sincerely for this nice review.

• 10Thomas11-10-2019

Amazing

Wir waren das erste Mal in diesem Hotel. Alles hat gestimmt. Personal, Zimmer , Restaurants bzw. das Essen. Personal sehr freundlich und kinderlieb. Themenrestaurant( vor allem Chinesisch) klasse. Wir werden wiederkommen

Met oudere kinderen

• 10Tommy10-10-2019

Amazing

Nice people , food execellent , first time here and we come again , wifi good , security is nice , garden is top , every day are there shows , nice a la carte restaurants , rooms are clean , everybody wants to help you , its SUPER

• 10Lana10-10-2019

Excellent

We have been so happy with our vacation in this hotel this hotel is really is amazing - we never thought in our lives we would ever find a hotel so perfect in everyday - food out of this world - staff so professional and welcoming - animation so much fun - WiFi great connection - Bella so helpful and friendly - for all my vacations will always be Rixos

• 10Corine09-10-2019

Excellent

This is a very good hotel - everything here is perfect - all staf are very helpful and friendly - the room 4036 was so lovely pur housekeeper was amazing - food is fantastic - we loved the animation especially Charlie - we felt very safe in this hotel and would return. Bella and Melanie from guest relation are so friendly

Met vrienden

• 10Maryna Lukash07-10-2019

Nice hotel

The hotel is perfect. The rooms are clean, the food is amazing. The staff are friendly and polite. We will back!

• 10Anna Asulian06-10-2019

Lovely resort

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Geweldig hotel! Gewoon wow! We hielden van de zwembaden, het strand en het hoofdrestaurant. Iedereen is erg vriendelijk hier! Speciale dank aan jongens van de receptie en gastenrelaties voor hun vriendelijkheid.

Aleksandra K., Marketing Department, 07-10-2019

Dear Ms. Anna,

Met oudere kinderen

• 10Emelda04-10-2019

Het derde bezoek in 1 jaar. Alles is ok van eten, animatie ,gast relations Bella room cleaning ok.een aanrader om te komen. Wij zullen dit zeker doen. De veiligheid is ook gegarandeerd.voelen ons hier super thuis 😀

Aleksandra K., Marketing Department, 06-10-2019

Dear Ms. Emelda,

• 10Alessandro Soenens04-10-2019

Fantasrish

1 e maal in dit hotel . Super goeie ontvangst lekker eten en vooral de nodige rust die een vakantie verlangt. De a la carte restaurants zijn heel lekker en super vriendelijk. Aan het zwembad en de bars helpt iedereen je graag een handje. Zeker een aanrader .

Aleksandra K., Marketing Department, 06-10-2019

Dear Mr. Alessandro,

10 tips over Hotel Rixos Sharm El Sheikh

• Jenny, 23-01-2012

De kleine winkeltjes in M Bay en tegenover het hotel zijn te vermijden wij werden er zodanig aangeklamd dat we gingen lopen.Voor 7euro met de taxi naar Sogo Square shopping center waar het de winkeliers verboden is de klanten lastig te vallen.

• j_bolink, 24-11-2012

Excursies niet boeken via de reisorganisatie maar via Marjolein van http://www.excursies-sharm-el-sheikh.nl. De prijs is stukken goedkoper. en de excursies zijn prima verzorgd.

• martijn_evelien, 23-11-2012

Restaurant Neferetti is net iets beter qua temperatuur van eten en kwaliteit, de keuze is wel minder dan in het Zodiac restaurant.

51 vragen over Hotel Rixos Sharm El Sheikh

• heidi van den Heuvel, 30-04-2019

Visum

Waar koop je een visum,op het vliegveld in Egypte en wat zijn de kosten hiervan?

Inge Loonen, 08-07-2019

Kosten zullen ongeveer 30euro zijn. In het vliegtuig krijg je een formulier om in te vullen, dit formulier lever je met je paspoort in en krijg je een visum sticker in je paspoort.

• Gerard, 11-04-2019

Toilet

Zijn er ook toiletten dichtbij het strand? Of waar staan ze op het park?

• wim, 10-03-2019

zee

kan je van het strand ook de zee in lopen en snorkelen

Magdaleen Meijers-Veneman, 12-07-2019

Ik weet dat je bij het voetbalveld / bij de pingpongtafels volgens mij fietsen kunt huren. Weet echter ook niet wat het kost. Ben ik ook benieuwd naar.

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen