Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeer goed

Gijs torfs
18-6-2018

Het hotel is super, zijn er voor de 4 de maal geweest, doch zien we dat het grote zwembad niet meer zo proper is, zeker op de bodem , ze proberen het wel te kuisen maar ik denk dat er met een borstel is moet gepoetst worden. Voor de rest super. Bella van de guestrelations is top, een super dame die probeert de problemen zo vlug mogelijk op te lossen.

goed, maar zeker geen 9 waard

Yves
27-5-2018

Al die mensen die hier 10 geven moeten zeker eens beter rondkijken, ik kan er in één adem 10 noemen die beter zijn en die quotering niet krijgen, de ultra-all inn snap ik niet, hier is niks meer dan in een andere gewone all in, 3 soorten wijn...wit, rosé en rood (behalve in de a la carte restaurants altijd te warm). Het eten in de Zodiac is echt niet super. De bediening is ingesteld op het geven van fooien en liefst vooraf. Mooi complex, prachtig onderhouden tuinen. Weinig volk in die periode van het jaar. De a la carte-restaurants verdienen allemaal een pluim, daar is de rode wijn wel op temperatuur door de airco...

Wat een super hotel!

Conny Bogers
16-5-2018

Wat een super hotel!!! Warm ontvangst, ongevraagde upgrade naar een Deluxe Room, heerlijk eten, super vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Heel schoon hotel. Golfkarretjs rijden de hele dag rond en brengen je naar je bestemming binnen het complex. Aan het einde van de pier kan je heerlijk snorkelen bij de rand van een prachtig rif. Animatieteam is enthousiast, leuke activiteiten, prachtige shows. Max, Tito, Julia en de rest van het animatieteam waren geweldig!!!!! Diverse restaurants waar je heerlijk kunt eten en waar het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam is. Old Market en Soho zijn zeer de moeite waard om een avondje naar toe te gaan.

Wij hebben een heerlijke relax vakantie gehad. Hebben optimaal genoten en gaan zeker volgend jaar weer terug!!!!!!

Geweldig tot in de puntjes goed resort.

Simone Schouten-Adam
29-4-2018

Wij mochten hier 1 week verblijven en het was in één woord fantastisch. Na een zeer goede vlucht met touroperator werden we welkom geheten in een super de luxe lobby. We werden met een groot golfkarretje naar onze kamers gebracht. Het resort is groot maar niet te groot dat je geen overzicht meer hebt. Er zijn diverse zwembaden allen dichtbij de accommodatie waar je verblijf. In ons geval was de zee ook heel dichtbij. Je wordt behandeld als een koning niets is te veel. Op het strand wordt je ook voorzien van een drankje. Er is een geweldige handdoeken service. Op het resort zijn 5 A la Carte restaurants deze kan je iedere dag bespreken. Wij hebben alleen restaurant people's geprobeerd omdat het buffet restaurant Turquoise fenomenaal is. Iedere dag vers bereiden gerechten. Dit resort onderscheid zich van de rest door de afwerking en de finishing touch. We hebben meer resorts gezien in Egypte en dit is de beste. Wij komen zeker terug.

Verwend tot en met ...

Ann
22-2-2018

We zijn al in verschillende Egyptische hotels geweest en deze is een van de betere. Spijtig dat het hotel overspoeld wordt door Oekraïners. Op zich stoorde ons dat niet, maar alles wordt afgestemd op hen.

Super resort

Jaap Maarssen
13-12-2017

Vrij groot resort, zonder massaal over te komen. Iets hogere prijsklasse, maar zijn prijs zeker waard. Bijzonder vriendelijk personeel voor wie niets te veel is.Super gegeten, buffetrestaurant is klasse en ook specialiteitenrestaurants zijn bijzonder smaakvol.Deze vakantie was ultiem genieten, volgend jaar weer, beter kun je het niet krijgen.Tip; boek een deluxe kamer. Veel veiligheidsmaatregelen, maar dat schijnt helaas nodig te zijn maar hebben ons geen minuut onveilig gevoeld.

We hebben al veel resorts gehad in het verleden, maar het Rixos was top.

Beste hotel in Egypte tot nu toe

Nicole
2-12-2017

Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, ruime opzet, veel zwembaden en restaurants. Op het strand komen ze regelmatig langs met koud water, koffie of ze komen vragen wat je wil drinken, niets is teveel. Wij hadden veel wind en kregen een dubbel windscherm.

Wij zijn in veel hotels geweest maar het Rixos Sharm is echt het beste tot nu toe. In het hoofdrestaurant is er een enorme keus. Vergeet vooral niet ook buiten te gaan kijken bij het diner. Vaak heerlijke Indiase of Chinese gerechten. Drinken wordt voor je gehaald en zeer regelmatig bijgevuld. Meerdere keren per week sushi (wordt ter plekke bereid), soms een heel lam, veel andere verse vis van de grill. Ook een enorme keus uit broodsoorten, veel zoete broodjes bij het ontbijt. ‘S morgens meestal verse jus d’orange. Bij het dessert ook enorme keus, ook versgebakken pannekoeken, veel fruit, ook aardbeien b.v. In de middag en avond altijd fruit met chocoladedip. Movenpick ijs bij de lunch en het diner. De hoorntjes worden ter plekke gemaakt.

Ook de a la carte restaurants zijn de moeite waard, wij hebben daar heerlijk gegeten. Vanwege de hoge kwaliteit in het hoofdrestaurant hadden wij niet de behoefte om ze allemaal uit te proberen.

Alles is zeer schoon, toiletten worden zeer vaak schoongemaakt op het strand. Op de kamer geen kunstwerken van handdoeken maar wel een koelkastje met blikjes fris, bier en vruchtensap en chips. Wordt elke dag aangevuld.

De dansshows ‘s avonds zijn van hoge kwaliteit, geen goedwillende mensen van het animatieteam. Mooie kostuums en ook veel acrobatiek, vooral door de mannen. In de winter kan het ‘s avonds fris zijn bij de shows (in de open lucht), er staan dan hete luchtverwarmers en je kan ook om een fleecedekentje vragen. Er wordt ‘s avonds ook nootjes, popcorn en chips geserveerd.

Je kan op het strand evt vragen om een matrasje of kussen op de ligbedden.

De fitnessapparaatuur is van Technogym en er is van alles. Er zijn 2 sauna’s en 1 stoombad en 1 groot bubbelbad met veel jetstreems. Helaas gebruiken de Oekrainers geen handdoek in de sauna.

Er zijn niet zoveel Nederlanders, wat Duitsers, Belgen en vooral veel Oekrainers en Kazachstanen (de laatsten te herkennen aan hun Oosterse uiterlijk). Wij hadden totaal geen last van ze. Nooit dronken mensen gezien.

Er is zeer goede bewaking bij de ingang van het hotel. Er zijn honden die de bus of auto’s controleren. Je moet je bagage door een scanner doen voordat je het hotel binnen mag. Als je het hotel verlaat willen ze altijd weten wat je kamernummer is en bij terugkomst ook. Wij werden heel hartelijk ontvangen met een drankje en een hapje en konden plaatsnemen op de loungebanken. De receptionisten kwamen naar ons toe, wij hoevden niet te wachten bij de receptie. Je krijgt wel een bandje maar een van rubber dat er als een sierraad uitziet. Je kan hem ook zelf af- en aandoen.

Vanwege de grote afstanden op het park rijden er golfkarretjes rond om je overal te brengen. Het personeel waardeert een fooitje maar is net zo vriendelijk zonder.

Tegenover het hotel zaten vroeger veel winkeltjes. Veel daarvan zijn verdwenen toen het zo slecht met het toerisme ging in Sharm el Sheikh, jammer want dat was wel gezellig. Er zijn nog wel een aantal winkeltjes aan de overkant.

Taxi’s brengen je naar Na aama Bay of naar Soho square en halen je weer op op een afgesproken tijd. Je betaalt pas bij het ophalen. Er rijden ook busjes van het hotel maar dan ben je gebonden aan de vaste tijden van brengen en ophalen.

Top resort!

Yvonne
2-12-2017

We hebben het Top gehad, alles klopte bij dit resort.

- eten: naast de buffetrestaurant, nog 7 andere specialiteiten restaurants waar je a la carte kan eten (eerst reserveren)!! Kwaliteit Top!!

- bediening, Top

- Kamer – Top

- Wifi – overal op het park!!! (nooit eerder gehad)

- annimatieteam Prima!

- 4 zwembaden, waarvan 1 verwarmd Top

- aan zee, het waaide hard (rode vlag), waardoor we maar 1 keer konden snorkelen (onderwaterwereld bij resort was niet zo indrukwekkend als ik eerder heb meegemaakt) advies: snorkelexcursie boeken 😀

- Excursie met touroperator – prima verzorgt!!

Wij hebben geen last gehad van de onrust in het land!

Fenomenaal goed

Hans
29-11-2017

Fantastisch verblijf gehad. Echt een mooi hotel. Alles is goed in en aan het hotel. Vriendelijkheid van het personeel was ook echt gemeend en super. Het is in de a la carte restaurants is ook echt top. Geen gehaast en relaxt kunnen eten. De bedden op de kamers mogen iets zachter (was alsof je op een plank lag).

Geweldig!

Monique
12-11-2017

We hebben een super vakantie gehad in Rixos hotel in Sharm el Sheikh..

Hier ontbreekt het je echt aan helemaal niks. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit ergens mee gemaakt. Ze zijn zo blij dat je er bent. Het is er veilig en schoon. Dus echt een aanrader! Het eten is top.. hoeveel keuze wil je hebben. Alles tot in de puntjes verzorgd. De a la carte restaurant zijn er geweldig. We hebben Italiaans,Indiaas,Chinees en vis gegeten. Allen heerlijk en uitstekende bediening. Dit resort verdiend het om bezocht te worden.

De kamers zijn groot en netjes. Elke dag schoongemaakt en je bed mooi versiert met bloemetjes e.d.

T strand is super. Genoeg bedjes. Je wordt gelijk voorzien van een mooi plekje met een windscherm (die heb je wel nodig) voor t stuiven van t zand maken ze alles rondom je bedje nat zodat je niet gestraald wordt. Kortom in 1 woord; Geweldig .n dikke 10!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Sharm El Sheikh scoort een 9.23 uit 10 op basis van 53 reviews.