Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°16°
9,9

Omschrijving
Word op je wenken bediend in Hotel Rixos Sharm El Sheikh. Het personeel doet er hier alles aan om jouw verblijf zo fijn mogelijk te maken. De animatie, het grote zwembad, vele restaurants en mooie tuinen helpen hierbij. Aan de overkant van Rixos Sharm El Sheikh vind je leuke winkeltjes. Een aanrader is het bezoeken van Naama Bay.

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Super!

Marcel Bock,
6-1-2019

Echt veel 5* Hotels bezocht, ook de betere in Turkije...... Rixos, Delphin , Calista etc.... Dit hotel staat met een dikke stip in onze all-time top 3. Eten sws echt goed, maar 1 x a la carte gegeten omdat er bij het buffet meer dan genoeg is. Sushi, kreeft (jes) , Krab noem maar op. Cocktails ? Geen slappe hap met limonade siroop en "nep- drank". Alle A merken buitenlands gedestilleerd zitten in het AI concept.. en Alle frisdrank waar dan ook in een flesje en ook hier weer de A merken. Echt nog nooit eerder meegemaakt. In april gaan we weer !!!!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018
Aleksandra K., Marketing Department, 9-1-2019

Lieber Herr Marcel,

Vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub ausgewählt haben! Wir freuen uns über Ihre Kommentare und dass Sie unsere Einrichtungen und Dienstleistungen genossen haben.

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung unseres Personals und für die schöne Rezension.

Wir freuen uns, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um einen weiteren perfekten Aufenthalt zu bieten!

Mit freundlichen Grüßen,

super hotel

Johan Vanhoenackere,
17-12-2018

alles was dik in orde, vriendelijke bediening, super eten

Gereisd met partner in december 2018
Aleksandra K., Marketing Department, 20-12-2018

Dear Johan,

Thank you for choosing our hotel for your holiday! We are delighted about your comments and to hear that you enjoyed our facilities and services .Thank you for your positive rating of our staff and thank you sincerely for this nice review.

We are looking forward in welcoming you back in order to offer another perfect stay!

Fantasties

Solange.lamsens,
1-12-2018

Super hotel,super buffeten,zeer prooper,zeer goede servies in gans het hotel.mooie kamers met zwembadzicht,baron palms is een zeer rustig hotel ,iedereen gaat hier tevreeden weg. Het is een familie hotel .het loont de moeite om hier een verlof te hebben.

Olia Ryabchenko, Marketing Department, 17-12-2018

Dear Guest,

Geweldig

Astrid Braaksma,
25-11-2018

Personeel super vriendelijk. Eten heel goed in al de restaurants. Alles super schoon . Zelfs het strand .je word op je wenken bediend. Beter dan Turkye. Echt voor herhaling vatbaar. Alles een 10.klachten worden gelijk opgelost.

Gereisd met vrienden in november 2018
Aleksandra K., Marketing Department, 17-12-2018

Dear Astrid,

Thank you for choosing the Rixos for your recent holiday.

We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us and that we have succeeded to make your holiday a memorable one.

Looking forward to welcoming you back assuring you another unforgettable stay at our resort.

Until then, kindly accept our warmest regards from the Red Sea shores.

Rixos Sharm El Sheikh team

Geweldig!

Sandra,
23-11-2018

In een woord geweldig! Wat een overdaad aan luxe, vriendelijkheid en sfeer. Het resort is ruim opgezet wat zo veel rust geeft. Alles is netjes en het personee is uitermate vriendelijk. Het eten is er heerlijk en boven onze verwachtingen. Wij zouden hier zo nog 10 keer naar terug gaan! Echt een aanrader voor iedereen.

Aleksandra K., Marketing Department, 3-1-2019

Lieber Frau Sandra,

Mit freundlichen Grüßen,

Super!

Roy,
22-11-2018

We zijn tijdens onze vakantie overgestapt van hotel Jaz Mirabel naar Rixos Sharm el Sheikh. Een heerlijk hotel met heerlijk eten, zowel buffet en a la carte. Ruim opgezet resort met fijne kamers en erg vriendelijk personeel. WiFi is goed ivm met het andere hotel, een echte aanrader dus!

Olia Ryabchenko, Marketing Department, 24-11-2018

Thank you for choosing our hotel for your holiday!

We deeply appreciate your feedback and we are looking forward to welcoming you back in the future!

Rixos Sharm El Sheikh Team

Baden in luxe in een sprookjesachtige omgeving

Daniëlle en Peter,
21-11-2018

Rixos Sharm el Sheikh is geweldig.

Alles ziet er uit en voelt als in een sprookje.

In de all inclusive ontbreekt het je aan werkelijk helemaal niks.

Het is zeer schoon. Het personeel is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken ruim voorradig en van goede tot zeer goede kwaliteit. Zeer veel personeel dat constant bezig is het jou naar de zin te maken. Zeer ruime kamers. Dagelijks handdoekenwissel en zeer goede hygiëne. Tuinen en de rest van het resort perfect onderhouden; daar is men constant mee bezig. Zwembaden heerlijk. Zwemmen aan het strand is maar beperkt mogelijk. Groot resort maar geen moment een massaal gevoel gehad.

Resort is volgens mij in twee fases gebouwd. Dat is te zien maar doet niks af aan het bovenstaande.

In de nabije omgeving is weinig te beleven.

Op straat hebben we ons 's avonds geen moment onveilig gevoeld.

Boek je excursies bij een lokale aanbieder.

Onderhandel over ALLES dat je moet betalen !!

Olia Ryabchenko, Marketing Department, 23-11-2018

Geweldig

Ylona Roem,
8-11-2018

Geweldig resort. Super vriendelijk personeel, niets is ze teveel . Heerlijk eten , prachtige schone kamers . Heerlijke zwembaden. Je voeld je er veilig en helemaal in watten gelegd. Entertainment is prima . Annabel van guest relations is super en helpt je bij alles wat je nodig hebt .

Gereisd met oudere kinderen in november 2018
Olia Ryabchenko, Marketing Department, 23-11-2018

Rixos Sharm El Sheikh Team

Wij hebben ons verbaasd! Wat een mooi resort! Wat een vriendelijke mensen! Wat een hygiëne! Wat een enorme keuze en variatie in eten! Dit hotel krijgt van ons een dikke vette 10!! Wij komen zeker nog eens terug!

Olia Ryabchenko, Marketing Department, 15-11-2018

Beste hotel ooit!

Audrey Talloen,
1-11-2018

We verblijven hier nu al enkele dagen in het hotel.

Personeel is hier super vriendelijk. Eten is fantastisch. De accommodatie is subliem. We raden iedereen aan om hier te verblijven. We zijn met twee gezinnen waarvan 2 kleine kinderen. Dit is het ideale hotel voor een verblijf met kleine kindjes. Het hotel is zodanig ruim dat je geen anderen stoort. Plaats voor iedereen dus!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
Olia Ryabchenko, Marketing Department, 15-11-2018

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.