Hotel Rixos Sharm El Sheikh

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag30°21°
Hotel Rixos Sharm El Sheikh
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Verwend tot en met ...

Ann, 22-2-2018

We zijn al in verschillende Egyptische hotels geweest en deze is een van de betere. Spijtig dat het hotel overspoeld wordt door Oekraïners. Op zich stoorde ons dat niet, maar alles wordt afgestemd op hen.

Super resort

Jaap Maarssen, 13-12-2017

Vrij groot resort, zonder massaal over te komen. Iets hogere prijsklasse, maar zijn prijs zeker waard. Bijzonder vriendelijk personeel voor wie niets te veel is.Super gegeten, buffetrestaurant is klasse en ook specialiteitenrestaurants zijn bijzonder smaakvol.Deze vakantie was ultiem genieten, volgend jaar weer, beter kun je het niet krijgen.Tip; boek een deluxe kamer. Veel veiligheidsmaatregelen, maar dat schijnt helaas nodig te zijn maar hebben ons geen minuut onveilig gevoeld.

We hebben al veel resorts gehad in het verleden, maar het Rixos was top.

Beste hotel in Egypte tot nu toe

Nicole, 2-12-2017

Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, ruime opzet, veel zwembaden en restaurants. Op het strand komen ze regelmatig langs met koud water, koffie of ze komen vragen wat je wil drinken, niets is teveel. Wij hadden veel wind en kregen een dubbel windscherm.

Wij zijn in veel hotels geweest maar het Rixos Sharm is echt het beste tot nu toe. In het hoofdrestaurant is er een enorme keus. Vergeet vooral niet ook buiten te gaan kijken bij het diner. Vaak heerlijke Indiase of Chinese gerechten. Drinken wordt voor je gehaald en zeer regelmatig bijgevuld. Meerdere keren per week sushi (wordt ter plekke bereid), soms een heel lam, veel andere verse vis van de grill. Ook een enorme keus uit broodsoorten, veel zoete broodjes bij het ontbijt. ‘S morgens meestal verse jus d’orange. Bij het dessert ook enorme keus, ook versgebakken pannekoeken, veel fruit, ook aardbeien b.v. In de middag en avond altijd fruit met chocoladedip. Movenpick ijs bij de lunch en het diner. De hoorntjes worden ter plekke gemaakt.

Ook de a la carte restaurants zijn de moeite waard, wij hebben daar heerlijk gegeten. Vanwege de hoge kwaliteit in het hoofdrestaurant hadden wij niet de behoefte om ze allemaal uit te proberen.

Alles is zeer schoon, toiletten worden zeer vaak schoongemaakt op het strand. Op de kamer geen kunstwerken van handdoeken maar wel een koelkastje met blikjes fris, bier en vruchtensap en chips. Wordt elke dag aangevuld.

De dansshows ‘s avonds zijn van hoge kwaliteit, geen goedwillende mensen van het animatieteam. Mooie kostuums en ook veel acrobatiek, vooral door de mannen. In de winter kan het ‘s avonds fris zijn bij de shows (in de open lucht), er staan dan hete luchtverwarmers en je kan ook om een fleecedekentje vragen. Er wordt ‘s avonds ook nootjes, popcorn en chips geserveerd.

Je kan op het strand evt vragen om een matrasje of kussen op de ligbedden.

De fitnessapparaatuur is van Technogym en er is van alles. Er zijn 2 sauna’s en 1 stoombad en 1 groot bubbelbad met veel jetstreems. Helaas gebruiken de Oekrainers geen handdoek in de sauna.

Er zijn niet zoveel Nederlanders, wat Duitsers, Belgen en vooral veel Oekrainers en Kazachstanen (de laatsten te herkennen aan hun Oosterse uiterlijk). Wij hadden totaal geen last van ze. Nooit dronken mensen gezien.

Er is zeer goede bewaking bij de ingang van het hotel. Er zijn honden die de bus of auto’s controleren. Je moet je bagage door een scanner doen voordat je het hotel binnen mag. Als je het hotel verlaat willen ze altijd weten wat je kamernummer is en bij terugkomst ook. Wij werden heel hartelijk ontvangen met een drankje en een hapje en konden plaatsnemen op de loungebanken. De receptionisten kwamen naar ons toe, wij hoevden niet te wachten bij de receptie. Je krijgt wel een bandje maar een van rubber dat er als een sierraad uitziet. Je kan hem ook zelf af- en aandoen.

Vanwege de grote afstanden op het park rijden er golfkarretjes rond om je overal te brengen. Het personeel waardeert een fooitje maar is net zo vriendelijk zonder.

Tegenover het hotel zaten vroeger veel winkeltjes. Veel daarvan zijn verdwenen toen het zo slecht met het toerisme ging in Sharm el Sheikh, jammer want dat was wel gezellig. Er zijn nog wel een aantal winkeltjes aan de overkant.

Taxi’s brengen je naar Na aama Bay of naar Soho square en halen je weer op op een afgesproken tijd. Je betaalt pas bij het ophalen. Er rijden ook busjes van het hotel maar dan ben je gebonden aan de vaste tijden van brengen en ophalen.

Top resort!

Yvonne, 2-12-2017

We hebben het Top gehad, alles klopte bij dit resort.

- eten: naast de buffetrestaurant, nog 7 andere specialiteiten restaurants waar je a la carte kan eten (eerst reserveren)!! Kwaliteit Top!!

- bediening, Top

- Kamer – Top

- Wifi – overal op het park!!! (nooit eerder gehad)

- annimatieteam Prima!

- 4 zwembaden, waarvan 1 verwarmd Top

- aan zee, het waaide hard (rode vlag), waardoor we maar 1 keer konden snorkelen (onderwaterwereld bij resort was niet zo indrukwekkend als ik eerder heb meegemaakt) advies: snorkelexcursie boeken 😀

- Excursie met touroperator – prima verzorgt!!

Wij hebben geen last gehad van de onrust in het land!

Fenomenaal goed

Hans, 29-11-2017

Fantastisch verblijf gehad. Echt een mooi hotel. Alles is goed in en aan het hotel. Vriendelijkheid van het personeel was ook echt gemeend en super. Het is in de a la carte restaurants is ook echt top. Geen gehaast en relaxt kunnen eten. De bedden op de kamers mogen iets zachter (was alsof je op een plank lag).

Geweldig!

Monique, 12-11-2017

We hebben een super vakantie gehad in Rixos hotel in Sharm el Sheikh..

Hier ontbreekt het je echt aan helemaal niks. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit ergens mee gemaakt. Ze zijn zo blij dat je er bent. Het is er veilig en schoon. Dus echt een aanrader! Het eten is top.. hoeveel keuze wil je hebben. Alles tot in de puntjes verzorgd. De a la carte restaurant zijn er geweldig. We hebben Italiaans,Indiaas,Chinees en vis gegeten. Allen heerlijk en uitstekende bediening. Dit resort verdiend het om bezocht te worden.

De kamers zijn groot en netjes. Elke dag schoongemaakt en je bed mooi versiert met bloemetjes e.d.

T strand is super. Genoeg bedjes. Je wordt gelijk voorzien van een mooi plekje met een windscherm (die heb je wel nodig) voor t stuiven van t zand maken ze alles rondom je bedje nat zodat je niet gestraald wordt. Kortom in 1 woord; Geweldig .n dikke 10!!!

Geen 5 sterren waard. Nooit meer.

VERONIQUE, 27-9-2017

Lagoon Pool zeer vuil. Ze zijn er al lang op de hoogte van maar doen niks eraan. Vuile bekers aan de pool bar van de Lagoon pool. Overal lauwe dranken. Vuile stoelen en doorgezakte banken in het hooddrestaurant. Daar lauwe yoghurt, lauwe fruitsappen en slecht gekoelde charcuterie. Personeel wel zeer vriendelijk.

Badkamer ok, maar als je wil douchen moet je neerzitten in het bad want anders is de vlloer kletsnat. Tuinen en omgeving waren wel zeer goed onderhouden.

Doodse sfeer door zeer lage bezetting. Na 5 dagen verhuisd naar een ander hotel.

Voor ons een teleurstellende vakantie.

Zoals voor de 5de keer : geweldig.

Gunther Claes, 29-7-2017

Super hotel, super bedienning, super vriendelijk. Alles in orde tot de kleinste details. Iedereen vriendelijk , kortom : een geweldige vakantie :-)

Zeer goedz

Erimar, 5-4-2017

Zeer goed, verzorgd hotel met fantastische service. Het eten was uitstekend, vooral specialiteitenrestaurants zijn fantastisch. De zwembaden vonden wij iets minder, buiten het verwarmd bad kon je bijna niet in de zwembaden gaan.

Ook de veelvuldig rijdende busjes vondt ik vervelend. Maar laat u niet afschrikken. Het is een fantastisch goed hotel.

Verder heb ik mij geen ogenblik onveilig gevoeld. Toen wij er geweest zijn waren er bijna uitsluitend Oekraïeners met veel kinderen (vakantie?) maar behalve de boerse manieren, hebben wij er geen last van gehad.

Ik zou zeggen: laat Sharm El Sheikh niet links liggen en zeker het Rixos hotel niet.

Fantastisch hotel

Bart, 9-2-2017

We zijn van 31 januari tot 7 januari in Rixos geweest ,gewoon fantastisch

Heel goede bediening,lekker eten en goede coktails

De kamers waren heel proper elke dag werd de frigo bijgevuld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Sharm El Sheikh scoort een 9.23 uit 10 op basis van 48 reviews.