Hotel Rixos Seagate Sharm

9,9

20 reviews over Hotel Rixos Seagate Sharm in het Nederlands

Inge
26-5-2018

Heel mooi, ruim opgezet, luxueus hotel met super service. Eten was heerlijk; lekkere wijnen / drankjes, buffetten en à la carte van zeer hoge kwaliteit. Hier kom je niks te kort (alleen paar kilootjes bij :-)). Overigens niet ziek geweest...wat je toch wel vaak hoort. Massages/hamam zijn echt aan te bevelen. Mocht je hamam willen, dan zou je kunnen overwegen om dat van thuis uit al te boeken omdat de avonden meestal vol zitten. Mooie fitness met moderne apparatuur. We hebben al aardig wat hotels gezien, maar omdat ons dit zo goed beviel weer geboekt voor in oktober.

heerlijke luxe

jeaninne
17-5-2018

super luxe, leuke animatie met 2 avonden open discotheek aan het strand goede bediening heerlijke ala carte restaurants enig nadeel cabana's niet gratis 75 euro per dag

Gewoon uitzonderlijk goed

Guy Van Walle
12-5-2018

Zeer vriendelijk personeel , zowel aan de balie, het zwembad, in de diverse restaurants, alsook de poetsdienst. Lekker eten, zeer uitgebreide keuze. Was zeker ook zo in 2017 , nu weer zeer verzorgd in 2018, en we keren zeker in 2019 terug. Geen enkele negatieve ervaring .... integendeel ! Een aanrader voor elke vakantieganger

Ongelofelijk

Simone Schouten-Adam
5-5-2018

Wij mochten hier 1 week verblijven en het was in één woord fantastisch. Na een zeer goede vlucht met touroperator werden we welkom geheten in een super de luxe lobby. We werden met een groot golfkarretje naar onze kamers gebracht. Het resort is groot maar niet te groot dat je geen overzicht meer hebt. Er zijn diverse zwembaden allen dichtbij de accommodatie waar je verblijf. In ons geval was de zee ook heel dichtbij. Je wordt behandeld als een koning niets is te veel. Op het strand wordt je ook voorzien van een drankje. Er is een geweldige handdoeken service. Op het resort zijn 5 A la Carte restaurants deze kan je iedere dag bespreken. Wij hebben alleen restaurant people's geprobeerd omdat het buffet restaurant Turquoise fenomenaal is. Iedere dag vers bereiden gerechten. Dit resort onderscheid zich van de rest door de afwerking en de finishing touch. We hebben meer resorts gezien in Egypte en dit is de beste. Wij komen zeker terug

Een prachtig verzorgd resort waar alles tot in de puntjes geregeld is. Ondanks dat de hygiëne goed waren in de verschillende restaurants, is het geen kwalitatief hoogwaardig voedsel wat geserveerd wordt. Het eten is niet gevarieerd en echt niet goed, zelfs de simpelste gerechtjes (pannenkoeken, patat) zijn echt niet goed. Maar buiten dat om is het echt heerlijk. Luxe vooral, het strand is prachtig en er word goed omgegaan met dier en natuurlijk.

Fantastisch top klasse

Filip c
8-3-2018

Super hotel eerder zes sterren waard ,Nieks op aan te merken super bediening zeer vriendelijk en behulpzaam personeel echt top klasse wie hier niet tevreden is , is dit nergens wij hebben al terug geboekt voor september dus dit zegt genoeg

Gewoon de max.

ANNY
19-2-2018

In mei 2017 voor het eerst de Rixos Seagate geboekt na het jaar ervoor in november in de Rixos Sharm verbleven te hebben. Het is gewoon helemaal perfect; de accommodatie, de tuin, de zwembaden, kamers. Het eten is er zeer goed; en dan bedoel ik de a la cartes maar ook het buffetrestaurant. De vriendelijkheid van het personeel is gemeend. Je word er echt helemaal verwend en in de watten gelegd. Er is gewoon niets op af te keuren. Gevolg wij zijn in november 2017 terug geweest en hebben nu al weer geboekt voor mei. Vroeger zeiden we altijd hetzelfde hotel 2 keer nee dat doen we niet maar tegen dit hotel kunnen we niet nee zeggen; het is juist als thuiskomen. Tot in mei.

Het beste hotel dat we al bezochten in Egypte.

Johan M.
18-2-2018

We verbleven week in het Rixos hotel en hadden het hier 200% naar onze zin. Wat een vriendelijk personeel (van managers tot poetsmannen) we werden hier echt in de watten gelegd. Het personeel was op geen enkel moment opdringerig, integendeel ze deden er alles aan om alles naar wens te laten verlopen. We gaan reeds enkele jaren naar Egypte maar dit hotel steekt er met kop en schouders bovenuit. Hier komen we zeker terug volgend jaar want zo'n luxe en verwennerij willen we niet meer missen. Chapeau!!!

Perfect luxe met uitstekend eten

Robert van Opmeer
22-1-2018

Egypte is door iedereen afgeraden.. uiteindelijk zelf gekozen voor Rixos, vanaf Amsterdam 4 uur vliegen.. samen met mijn gezin van 2 dochters ( een van bijna 2 jaar en de jongste van 4 maanden ) naar sharm El sheik.. 2 weken lang, eten moet goed zijn, anders word het een lange vakantie.. kamers en animatie maakte ons niet heel veel uit.. uiteindelijk heeft een vriend ons gewezen via touroperator op Rixos... Egypte was niet de eerste keus, eerst wilde wij naar curacao of Kaapverdië maar wij konden voor het zelfde geld ipv 1 week 2 weken naar Egypte.. aangekomen in het resort en daar 2 weken gebleven kan ik uit eigen ervaring zeggen dat dit mijn beste uitrust en quality time vakantie met gezin is geweest van mijn leven.. eten is super ( wat ik niet verwachte ) bediening is goed ( af en toe net iets teveel ) en helpen met alles.. resort en luxe is echt van 5 sterren niveau.. ik heb veel plekken meegemaakt maar sharm El sheik is terug en hoe.

Fantastisch hotel

Sabien
17-1-2018

Prachtig hotel,lekker eten,zeer vriendelijk personeel over gans het hotel en zeker aan het zwembad.

Verschillende á la carte restaurants. Mooie ruime kamers.

Groot domein waar ze je vervoeren in golfkarretjes.

We gaan zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Seagate Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Seagate Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Seagate Sharm scoort een 9.9 uit 10 op basis van 30 reviews.