Hotel Rixos Premium Seagate

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°11°
Hotel Rixos Premium Seagate
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Premium Seagate voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Rixos Premium Seagate in het Nederlands

Gewoon af

Chris,
5-12-2018

Zeer goed hotel

1 min puntje graag matrasje op de lig stoelen

Beste gasten,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate Sharm!

We willen je bedanken voor het verwelkomen van onze gasten en Rixos Premium Seagate.

We zijn erg blij dat we een aangename tijd hebben gehad en zijn erg blij met het goede eten, onze restaurants en onze kamer.

We zullen ons snel verwelkomen in ons resort.

Met vriendelijke groet

fantastisch

Luc&Christina,
20-11-2018

Het beste hotel van sharm el sheik Dit was onze derde keer en het word altijd maar beter;Speciale dank aan mr mahmoud hassan(food en beverages)voor de goede service hij is heel vriendelijk en geeft de klant een goed gevoel.

Wij komen zeker terug.Luc&Christina

Beste gast,

We willen u bedanken voor uw geweldige opmerking over uw recente vakantie bij Rixos Premium Seagate.

We zijn blij dat u gebruik hebt gemaakt van onze diensten en diensten en het is met groot genoegen dat we u verwelkomen in ons hotel.

Accepteer alstublieft onze hartelijke groeten uit de ribben van Rixos Premium Seagate.

Zeker voor de derde maal herhaalbaar.

Dekeyser Martine,
18-11-2018

Super goed hotel.Al veel goede hotels gedaan in Egypte, maar dit is tot nu toe het beste! Dit was onze tweede keer in de Rixos Seagate. Alles was super in orde! Hebben à la carte gaan dineren in Frans en Italiaans restaurant!Zeker People restaurant proberen !Allen waren lekker.Het animatieteam was heel vriendelijk en deed zijn best om je aan te moedigen mee te doen aan de dagactiviteiten. Bedankt voor het fijne gezelschap van Adam en Tito.Ook Hassan van het zwembad was lief, behulpzaam en legde ons in de watten!

Enige kleine minpuntjes: geen handdispender bij ingang van restaurants ( hygiëne) en zitten van stoelen te laag in de à la carte restaurants!

Nog eens bedankt aan het hele team , we komen zeker een derde keer terug!

Geachte mevrouw Martine,

Zonnige groet van Rixos Seagate Sharm!

Bedankt voor je zeer goede beoordeling op Tripadvisor.

We zijn erg blij dat we u en uw gezin van onze service hebben kunnen overtuigen en kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in uw tweede huis.

oprecht

Uw Rixos Seagate Management en Team

Vakanties.nl

Top en we gaan zeker terug

Petra,
9-10-2018

Super hotel. Grote gastvrije receptie. Moderne schone kamers met aparte douche ruimte(met regendouche) en aparte wc ruimte. Elke dag aanvulling shampoo/zeep en koelkast. Veel zwembaden met bedjes. Altijd 2 handdoeken per persoon en geen gedoe met handdoekkaartjes. Heerlijke restaurants. Zeker People's een aanrader voor lunch en diner. Ook het buffet restaurant was super. Wat een keus en dan die toetjes...alles opgemaakt in kleine glaasjes en in alle kleuren. Obers die je echt in de watten leggen. Ooit gehoord als je fooi geeft: dat hoeft niet, dat is mijn werk?? Heerlijk snorkelen bij het rif. Flippers en duikbrillen aanwezig. En dan de luxe van golfkarretjes die de hele dag rond rijden en je van A naar B brengen. Professionele animatie en avond shows. Geen opdringerige animatie of verkoop op strand. Al zeker 12 keer naar Egypte geweest, nooit naar hetzelfde hotel maar we zijn nu al aan het zoeken voor februari om terug te gaan. TOP!

Geachte mevrouw Petra,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Wij willen u bedanken voor uw opmerkingen over uw verblijf bij ons.

Uw feedback is erg belangrijk voor ons.

Het maakt ons zo blij om te weten dat dankzij onze teamleden en diensten uw verblijf dit keer nog aangenamer is geweest

Het neusje van de zalm!

Jeroen deganck,
17-9-2018

De hemel op aarde bestaat echt en dit op slechts enkele uren vliegen.

Vanaf de eerste minuut welkom en genieten all inn 🙏 Ook een topteam bij de guest relations waarbij voor Maria niets teveel gevraagd is. Echt een aanrader!

Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 15-1-2019

Geachte gasten,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

We willen u bedanken voor uw opmerkingen over uw recente verblijf bij ons.

Uw positieve en ondersteunende feedback is uiterst waardevol voor ons.

Het is ons een genoegen om te denken dat u al hebt besloten om terug te zijn vanwege al uw vakantiedromen die uitkwamen.

Vriendelijke groeten,

Ik voel me verzorgd en ontspannen.

Sam Aerts,
17-9-2018

Super goed verzorgd. Al veel luxe hotels gedaan. Dit was een trapje hoger. Ze doen alles om hun gasten het naar hun wens te maken. Dit doen we opnieuw.

Geachte gasten,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate Sharm!

We willen je bedanken dat je onze gasten en Rixos Seagate Sharm hebt ontvangen.

We zijn erg blij dat we een aangename tijd hebben gehad en zijn erg tevreden met kwaliteitsvoedsel, onze restaurants en onze kamer.

We zijn van harte welkom in ons resort.

Inge,
26-5-2018

Heel mooi, ruim opgezet, luxueus hotel met super service. Eten was heerlijk; lekkere wijnen / drankjes, buffetten en à la carte van zeer hoge kwaliteit. Hier kom je niks te kort (alleen paar kilootjes bij :-)). Overigens niet ziek geweest...wat je toch wel vaak hoort. Massages/hamam zijn echt aan te bevelen. Mocht je hamam willen, dan zou je kunnen overwegen om dat van thuis uit al te boeken omdat de avonden meestal vol zitten. Mooie fitness met moderne apparatuur. We hebben al aardig wat hotels gezien, maar omdat ons dit zo goed beviel weer geboekt voor in oktober.

Geachte mevrouw Inge,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate Sharm!

We willen je bedanken dat je onze gasten en Rixos Seagate Sharm hebt ontvangen.

We zijn heel blij dat we je een prettige tijd hebben gegeven en we zijn erg tevreden met kwaliteitsvoedsel, onze restaurants en onze kamer.

We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen in ons resort.

heerlijke luxe

jeaninne,
17-5-2018

super luxe, leuke animatie met 2 avonden open discotheek aan het strand goede bediening heerlijke ala carte restaurants enig nadeel cabana's niet gratis 75 euro per dag

Beste gast,

We willen u bedanken voor uw geweldige vakantie bij Rixos Premium Seagate.

Wij zijn blij dat u ervoor heeft gezorgd dat wij u verwelkomen in ons hotel.

Gewoon uitzonderlijk goed

Guy Van Walle,
12-5-2018

Zeer vriendelijk personeel , zowel aan de balie, het zwembad, in de diverse restaurants, alsook de poetsdienst. Lekker eten, zeer uitgebreide keuze. Was zeker ook zo in 2017 , nu weer zeer verzorgd in 2018, en we keren zeker in 2019 terug. Geen enkele negatieve ervaring .... integendeel ! Een aanrader voor elke vakantieganger

Geachte gast!

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Het Rixos Premium Seagate Management is erg dankbaar voor het delen van uw opmerkingen met andere reizigers.

We zijn blij te weten dat u ons resort fantastisch vond vanwege het aantal diensten en faciliteiten, waaronder eetgelegenheden en etc.

We kijken er al naar uit om u en al uw familie terug te verwelkomen in Rixos Seagate voor nog een luxe vakantie ..

Beste wensen,

Ongelofelijk

Simone Schouten-Adam,
5-5-2018

Wij mochten hier 1 week verblijven en het was in één woord fantastisch. Na een zeer goede vlucht met touroperator werden we welkom geheten in een super de luxe lobby. We werden met een groot golfkarretje naar onze kamers gebracht. Het resort is groot maar niet te groot dat je geen overzicht meer hebt. Er zijn diverse zwembaden allen dichtbij de accommodatie waar je verblijf. In ons geval was de zee ook heel dichtbij. Je wordt behandeld als een koning niets is te veel. Op het strand wordt je ook voorzien van een drankje. Er is een geweldige handdoeken service. Op het resort zijn 5 A la Carte restaurants deze kan je iedere dag bespreken. Wij hebben alleen restaurant people's geprobeerd omdat het buffet restaurant Turquoise fenomenaal is. Iedere dag vers bereiden gerechten. Dit resort onderscheid zich van de rest door de afwerking en de finishing touch. We hebben meer resorts gezien in Egypte en dit is de beste. Wij komen zeker terug

Geachte gast!

Zonnige groeten van Rixos Seagate Sharm El Sheikh!

Het Rixos Seagate Management is erg dankbaar voor het delen van uw opmerkingen met andere reizigers.

Beste wensen,

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Premium Seagate in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Premium Seagate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.