Hotel Rixos Premium Seagate

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°27°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Premium Seagate voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Rixos Premium Seagate in het Nederlands

Geweldig / amazing

Daisy Cleijne
8-9-2019

Super goed hotel, fantastische vakantie gehad. Animatie team is het beste! Mooie shows s'avonds. Lekker eten. Wat wil je nog meer? ! Wij komen zeker terug! Meermaals naar egypte geweest, en dit is zeker het beste hotel dat we hebben gehad! Zelfs al het personeel is super vriendelijk en netjes opgeleid! Al bij al geweldig, en 2,5 week was te kort.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 11-9-2019

(vertaald van Deens naar Nederlands) Geachte mevrouw Daisy,

Groeten van Rixos Premium Seagate!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​leuke reactie te schrijven over je recente verblijf bij ons. Het is erg belangrijk voor ons om te weten dat u tevreden bent met het hotel en het sterk aanbevelen.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen voor nog een fantastische vakantie.

Met vriendelijke groeten

Super!

Philip
13-6-2019

Ons 17 daags verblijf in het hotel was dik in orde. Perfecte service in alle bars en restaurants alsook een dikke pluim voor Mohamed (housekeeping)! We komen zeker terug hebben enkel twijfel omtrent de service bij volle bezetting van het hotel.

Gereisd Met partner in mei 2019
Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 15-6-2019

Geachte gasten,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Alle Rixos Premium Seagate Team en Management is zeer dankbaar voor uw positieve feedback over de recente vakantie in ons eigendom.

Bedankt voor al je opmerkingen en complimenten die erg belangrijk voor ons zijn en echt bemoedigend om nog meer speciale services te bieden!

We kijken ernaar uit u zo snel mogelijk opnieuw te verwelkomen om u een onvergetelijke vakantie-ervaring te bieden.

gewoon subliem

Fam.Van Wouwe E
11-5-2019

Beste hotel voor ons, als je 8x terugkomt zegt genoeg denk ik, top onthaal nette kamers met producten van Portofino, All Inn formule nooit gezien alles te verkrijgen zonder opleg, zowel buffet als A La Carte Restaurants zijn top , mooie zwembaden, steiger van 800m over zee , personeel dat met de glimlach alles voor je doet zonder meer, enkel een glimlach en respect is voor hen een grote waarde dar ze zeker verdienen, Hassan, Nermine, mahmoud,Hatem, Islam, Hanny, Amin, en zovele andere dank U wel voor de goede service, we kijken er naar uit om weer te kunnen keren naar "onze familie" in Rixos Premium Seagate

Gereisd Met partner in april 2019
Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 15-5-2019

Lieve familie Van Wouwe,

Bedankt voor je zeer goede beoordeling bij Zoover.

We zijn erg blij dat we u hebben kunnen overtuigen met onze service en we kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in uw tweede huis.

Met vriendelijke groet

Uw Rixos Seagate Management en Team

Fantastisch hotel

ElsieBliki
6-5-2019

Dit hotel is gewoon fantastisch. We verbleven er voor de 2de keer. De ontvangst is hartelijk. Het verblijf in een familiekamer raden wij aan. Iedereen heeft een volwaardig bed en geen zetelbed zoals in vele hotels. Alle dagen de kamer netjes gepoetst en mini bar aangevuld. Wij gingen vaak in de restaurants eten deze zijn inbegrepen de all in prijs. Wel vooraf reserveren. Maar het eten is er super lekker. Ook in peoples restaurant kan je heel lekker eten en daar hoef je niet te reserveren. Overdag en ‘s avonds veel activiteiten en mooie shows. Het animatieteam is heel vriendelijk en bereid voor een babbeltje te slaan. Zeker Jackson is een top kerel. Alle dranken zijn ook inbegrepen wil ne een whiskey of baileys of irish coffee geen probleem, je krijgt het zonder meerprijs. Het verblijf is er gewoon fantisch en een zeer proper en netjes domein die uitstekend is onderhouden. Wij keren zeker nog terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, Fri May 10 2019 14:33:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte mevrouw Elsie,

Met vriendelijke groeten en zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je geweldige ervaring met ons.

We zijn erg blij dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht en dat onze diensten naar wens waren.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in onze Rixos Premium Seagate!

Hartelijke groeten,

Het beste hotel in Sharm, geweldig goed!

S H M van Tatenhove van Roosenbroek
      14-4-2019

Beste hotel in Sharm EL Sheikh, Rixos Premium Seagate is alles wat je maar wensen kan.m mooie kamers, uitstekende houskeeping, geweldig goede restaurants, mooie zwembaden en personeel dat zijn uiterste best doet om je te verwennen. Het eten is geweldig goed werk restaurant je ook kiest. Ik ga zeker weer terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, Fri May 10 2019 14:43:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente vakantie bij ons te evalueren en om onroerend goed aan te vullen.

We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over uw vakantie dat u onze accommodatie opnieuw hebt gekozen voor uw vakantie.

Vriendelijke groeten

Maria Kok
      26-3-2019

Schitterend hotel met top service en top personeel.

De kamers zijn gewoon goed, ook de voordeelkamer, alles is super schoon, goed gevulde minibar.

De badkamer heeft alles van Aqua di portofino, heerlijk.

Badjassen en slippers staan klaar.

Het eten is fantastisch, dranken kaart ook trouwens.

De hele dag door vers geperste sapjes of zelfs Red Bull.

Snorkelsets hoeven niet meegenomen te worden, die worden verzorgd door het hotel.

Special thanks to Dylan, Adam en Shady van het animatieteam.

Maar eigenlijk ook aan al het personeel wat je van smorgens tot savonds in de watten legt.

Wij komen terug dit jaar.Meer

Gereisd Met partner in maart 2019
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 10-5-2019

Geachte mevrouw Maria!

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Alle Rixos Premium Seagate Team en management zijn erg dankbaar voor uw gedetailleerde feedback op vakantie bij Rixos Premium Seagate.

Bedankt voor al je opmerkingen, omdat ze zo belangrijk voor ons zijn!

We kijken ernaar uit u zo snel mogelijk te verwelkomen.

Alain Millevert
      23-2-2019

Meteen bij het binnenkomen straalt het hotel klasse uit.Door de dame van guest relation werden we zeer warm en vriendelijk ontvangen. Na een uitgebreide en duidelijke uitleg ,met plan van het hotel, werden we naar de kamer vervoerd met een karretje. Op de kamer waren onze bedden gescheiden,maar we moesten zelfs de vraag nog niet stellen om onze bedden tegen elkaar te schuiven. De toon was gezet voor een fantastische vakantie. Alles was daar tip top in orde. Lekker eten, kamer alle dagen netjes gepoetst, proper resort, alle personeel even vriendelijk en behulpzaam, guest relation dat u opbelt om te vragen dat alles in orde is. Klant is koning en dat ben je daar duidelijk. Enig minpuntje dat we 2x te maken hebben gehad met lawaai (muziek). Dit houd ons niet tegen om terug te gaan. Wie wordt er niet graag behandeld als koning?

Gereisd Met partner in februari 2019
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 25-2-2019

Geachte heer Alain,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente vakantie bij ons te evalueren. We zijn blij dat u tevreden bent met uw vakantie en wacht tot u in de nabije toekomst komt.

Vriendelijke groeten

Uitmuntend!

Brigitte Willemse
      11-2-2019

☀️☀️Voor de 2e keer Rixos, wat een fantastisch hotel! Een weekje leven als prins en prinses! Wat kan je voor negatiefs bedenken “niets””! Eten, kamers, zwembaden, vriendelijkheid, restaurants! Alles fantastisch☀️☀️ Het wordt moeilijk om ooit nog een betere service en kwaliteit te vinden! Gaan we ook niet doen, volgend jaar zijn we hier weer! 🔝🔝🔝☀️☀️ De lifegard Mohamoud, wat een vriendelijkheid en service! ☀️☀️☀️ Kortom in 1 woord “Uitmuntend!!

Gereisd Met partner in januari 2019
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 17-2-2019

Geachte mevrouw Brigitt!

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Alle Seagate Team en Management van Rixos Premium zijn u zeer dankbaar voor uw vriendelijke feedback over recent verblijf bij Rixos Premium Seagate.

Bedankt voor de complimenten over ons hotel en voor het gekozen hebben voor vakantie!

We kijken er alvast naar uit om u zo snel mogelijk te verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Uitkijken naar ons volgende bezoek!

katja luyten
      3-2-2019

Het eten is hier zeer lekker in alle restaurants. Voor het personeel is niets teveel en alles gebeurt met een echte glimlach. De spa Anjana is gewoon zalig. Ook als je enkel de inbegrepen faciliteiten gebruikt word je met open armen ontvangen. De ladies spa daarentegen is niet alles maar dit is dan ook niet in handen van Rixos zelf. De pier eindigt op een prachtig stukje Rode Zee waar je een mooie onderwaterwereld vindt. De kamers zijn ruim en heel proper, dit geldt voor het ganse complex trouwens. We hebben slechts 1 minpunt en dit was op onze laatste dag. Onze vlucht had bijna 12uur vertraging en we kregen bericht van touroperator, toen we al uitgecheckt hadden, dat we mochten blijven op de kamer tot het nieuwe vertrekuur maar niet van de receptie. Zij hadden enkel telefonisch een verzoek van touroperator gehad en niet schriftelijk en daardoor hebben we 3 uur in de lobby moeten wachten want onze koffers stonden al buiten en daar mochten we niet in.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, Thu Feb 07 2019 10:51:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte mevrouw Katja,

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

We willen u bedanken voor uw opmerkingen over uw recente verblijf bij ons.

Uw feedback is erg belangrijk voor ons en we zijn blij dat u van uw vakantie bij Rixos Premium Seagate hebt genoten.

We hopen je zo snel mogelijk weer te zien

Met vriendelijke groet, Rixos Premium Seagate Management

Best resort ever, will definitely come back soon!!

Alain en Karin Boudry
      1-2-2019

Bij de ontvangst werden we geïnformeerd door een hostess die ons wegwijs maakte in het resort.Alles ligt redelijk centraal, vervoer per elektrische caddies maakt het supergemakkelijk. Aan het verwarmde zwembad (2 stuks) was het aangenaam vertoeven.de kamers zijn modern, voorzien van usb oplaadhubs, Samsung flatscreen.Wifi in het resort aanvaardbaar, soms zoeken naar beste locaties.Hygiene is 100%zowel bij voeding ,bars ,toiletten en kamer. Dranken aan bars zijn veelal Europees ingevoerd,Heineken, Whisky en likeuren al A-merken ,zelden gezien. Personeel zeer vriendelijk ,iedereen doet zijn uiterste best.kortom we keren zeker terug. 1 zwaar minpunt:bij ons 11 daags verblijf werden we 2 maal geconfronteerd met beats en bass toestanden ,lees geluidsoverlast, afkomstig van een nabijgelegen resort tot 3:00 uur, na klacht kregen we voor die avond een andere kamer,super opgelost maar de directie dient daar zeker een werkpunt van te maken.

Gereisd Met partner in januari 2019
      Alesia Guestrelation Manager, Marketing Agent, 8-2-2019

Geachte heer & mevrouw Boudry!

Zonnige groeten van Rixos Premium Seagate!

Rixos Seagate Management is u zeer dankbaar voor het delen van uw opmerkingen met andere reizigers.

We zijn blij om te weten dat u ons resort geweldig vond voor uw vakantie. Dan bent u voor uw opmerkingen die al zijn doorgegeven aan het Hotelmanagement.

We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen in Rixos Premium Seagate voor nog een luxe vakantie ..

Beste wensen,

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan1, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Premium Seagate in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Premium Seagate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.