Hotel Resta Sharm Resort

• Matig / voldoende: 5 - 7

Mały, kameralny, czysty

Joanna
4-9-2010

Hotel bardzo kameralny- jeśli pojedzie się grupą to ok. Ale wypad w 2 osoby- można by umrzeć z nudów. W hotelu zero atrakcji i animacji- raz dziennie aerobik wodny. Raz w tygodniu jakaś wieczorna, krótka animacja- generalnie nuda. Pokoje i łazienki ładne, czyste- ogólne wrażenie bardzo dobre. Basen dosyć mały, średnio czysty. Do plaży daleko- albo trzeba się do jednej przejść ok 15 minut albo do innej jechać busem. Do miasta też tylko bus albo taxi. Jedzenie w miarę dobre, ale strasznie monotonne. Non stop na obiad z dań mięsnych była duszona wołowina i jakaś ryba- rzadko coś innego. Od tego, czy opłaca się tam jechać zależy, jaka jest aktualna cena. Więcej niż 2000zl za 2 tyg all inc nie warto dać.

Z racji tego, że byłam tam grupą 13 znajomych- wrażenia ok.

ok

wiktor
25-10-2009

Fajno! Wcale nie chce pisac opisu. Ogolnie mi sie podobalo - moge spokojnie polecać.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resta Sharm Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resta Sharm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Resta Sharm Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.