Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°30°
Hotel Renaissance Golden View Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Golden View Beach Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Renaissance Golden View Beach Resort in het Nederlands

Leuk!

Ixs
11-2-2011

Aardig hotel, vriendelijk personeel. Aanrader voor iedereen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een mooie vakantie, prima resort! Het hotel ligt buiten

Reef
11-3-2008

Een mooie vakantie, prima resort! Het hotel ligt buiten het centrum Naama Bay. Er is een mooi shoppingmall zo 2 KM buiten het hotel. Erg verwesterd dus ook erg goed te doen. Een lekkere kop koffie by Starbucks en je treft er winkels zoals Timberlands, Replay en Diesel. Het eten was erg goed ( soms wel eenzijdig ) maar uitstekend van kwaliteit. Er zijn op het park een aantal mooie restaurants. Kortom: prima voor 1 week of 1,5 week in de winter.

Gereisd Anders in maart 2008

Absoluut geen all-in hotel

Jean, Isabelle en kinderen - Aalst
24-2-2008

Absoluut geen all-in hotel. Geen animatie te bespeuren. Enorm veel trappen. 1 bar voor de all-in gasten op 161 trappen van de lobby en restaurant en 150 trappen van de kamers!!! Eten is van middelmatig naar slecht. Controleer je rekeningen want je bent gergarandeerd bedot! Absoluut geen aanrader. Bestel je iets om 22.45 u, dan kreeg je het pas na 23 u en stond het op de rekening.

Gereisd Familie in december 2007

2007

Heel goed getraind personeel

Kristiaan
27-12-2007

Heel goed getraind personeel. Vooral in het restaurant zijn ze supervriendelijk, beleefd en behulpzaam. Ook de keuken is geslaagd, goede variatie en lekker. Mooi terras om buiten te eten. Op 2km ligt een gloednieuw shoppingcenter 'Il Mercato', je vindt er mooie winkels en vooral een aantal geslaagde terrassen waar je een heerlijke koffie kan drinken.

Gereisd Met partner in december 2007

Dit is geen all-inhotel!!!!! Je krijgt een blad met uren 1

pvc
19-11-2007

Dit is geen all-inhotel!!!!! Je krijgt een blad met uren ipv plastic all-in bandje. Drinken mag pas vanaf 11u aan 1 zwembad onder aan t strand en in de lobby bar. Dus steeds je horloge bekijken en dan pas op zoek naar drank!!!! Dit is een mooi hotel voor mensen die geen all-in willen en ook geen animatie want dat betsaat er niet!! Een pingpong tafel en volleybal net thats all....

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 2 maal in het Renaissance Hotel geweest en het De

J.N. Hagen- van Raaphorst
21-9-2007

Wij zijn 2 maal in het Renaissance Hotel geweest en het was absoluut super. De kamers zijn heerlijk ruim met goed meubilair en een uitstekende airco. Alle kamers hebben balkon en dus uitzicht op de rode zee. Het ligt inderdaad tegen een helling maar voor degene die wat slechter ter been zijn is er een golfkarretje die je overal heen kan brengen. Het ligt buiten het centrum maar is daardoor wel heerlijk rustig en re rijden elke avond gratis bussen naar en van Naama Bay. De duikschool van het hotel hebben wij erg goede ervaringen mee. Zeer professioneel team en erg gezellig. Mooie duiken gemaakt, Het personeel van het hotel is zeer gastvrij en het eten uitstekend vooral het tex mex restaurant is een aanrader. Heerlijke cocktails. Persoonlijk vind ik het wel leuk dat er weinig nederlanders in het hotel komen want dat geeft mij echt het verweg vakantie gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Fri Sep 21 2007 16:13:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort, mooi gelegen, mooie kamers en lekker eten

werner
10-4-2007

Mooi resort, mooi gelegen, mooie kamers en lekker eten. Dit hotel wordt slecht gemanaged op gebied van service naar de klant toe. Zeker geen all inclusive nemen, want dan moet je bijna smeken om iets te krijgen. Dit komt vooral omdat meestal enkel de Russen hier all in boeken en je dan ook direkt met hen wordt vergeleken. De Russen hebben een appart restaurant en bar en telkens wij op een andere plaats iets wilden consumeren werden we naar het Russisch gedeelte verwezen en moesten we discussieren en onze boekings papieren laten zien om toch iets te bekomen. Dit geeft je het gevoel dat je gestraft wordt als je all in neemt, terwijl je eigenlijk alles op voorhand hebt betaald. Voor de rest is het er zeer rustig, geen animatie en niets voor de kids. Wij gaan er zeker niet meer terug

Gereisd Familie in april 2007
2006

Heerlijk hotel, 2 maal geweest de 1e keer op huwelijksreis

21-11-2006

Heerlijk hotel, 2 maal geweest de 1e keer op huwelijksreis. Lekker weg van alle drukte. Tegen de helling gebouwd met uitzicht op de rode zee. Doordat het op een helling gebouwd is zijn er idd trappen of looppaden, maar voor wie er slecht ter been is rijden er golfkarretjes rond die je met alle liefde overal heen brengen waar je maar wilt. Goede restaurants vooral het tex mex restaurant heeft onze voorkeur. goede zwembaden en genoeg ligbedden zowel bij de zwembaden als bij de zee. Gezellige duikschool waar we menig uurtje hebben doorgebracht en superduiken mee hebben gemaakt. Niet alleen op het housereef maar ook bij Tiran Island en Ras Mohammed. Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan

Gereisd Met partner in september 2005
2005

Relaxhotel, echt voor de rust

Joyce
11-12-2005

Relaxhotel, echt voor de rust. Geen animatiegezien in november toen wij er waren. Veel trappen lopen, dat is minder. Prima eten, maar verder ben je op het resort aangewezen. Ruime kamers, alles erg schoon en verzorgd met prachtig huisrif toegankelijk via jetty. Heerlijk liggen op zonbedjes met kussens en handdoekenservice. 4 zwembaden (echter niet diep), waarvan slecht 1 verwarmd. Ik vond de zwembaden in verhouding tot de rest wat tegenvallen. Verder in omgeving veel bebouwing (maar waar niet in Egypte), niet zo veel te doen. Ongeveer 1 km lopen kom je wel winkeltjes etc tegen. Oh ja, er komen weinig Nederlanders, ook wel aan de reactie op deze pagina te zien. Veel russen, maar niet echt last van gehad. Geweldige service en gastvrijheid! Meer weten? Mail maar!

Gereisd Anders in december 2005

Redelijk hotel - Wat de brochures "vergeten " te vermelden

Goetstopuwers J
14-11-2005

Redelijk hotel - Wat de brochures "vergeten " te vermelden is dat er heel veel trappen moeten gebruikt worden om van het strandgebeuren naar het hoofdgebouw te gaan ( ong 130 ) wat zeker niet zo goed is als je slecht ter been bent. Animatie stelt zeer weinig voor - is echt een "uitrusthotel " met erg vriendelijk personeel dat erg behulpzaam is. Wat betreft het eten is er niet zoveel variatie in aanbod op verschillende dagen . Hoewel een vrij nieuw hotel zijn de bedden aan vervanging toe - twijfelaars met minder goede matrassen .

Gereisd Met partner in november 2005

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Golden View Beach Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Golden View Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.