8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rehana Sharm Resort voor je op een rij gezet:

1117 reviews over Hotel Rehana Sharm Resort in het Nederlands

Prima voor lekker weekje rust

Ley
22-4-2013

All inclusive geboekt in dit resort. Resort ziet er mooi en schoon uit. Kamers zijn iets gedateerd,maar wel lekker ruim. Onze kamers werden goed schoongemaakt ( klein beetje fooi doet wonderen). Vroegen zelfs om extra handdoeken voor de grond in de badkamer ( wel lekker als je uit de douche stapt ipv van harde koude omdergrond) en kregen dit dagelijks. Eten was ruime keus, buffet en vooral avondmaal werd soms afgewisseld met buiten barbeque en andere dingen. Helaas veel russen idd..die zeer bekwaam zijn in het opschepen van teveel voedsel en ook hygiene deert hun niet zo. Personeel doet wel best om aan te vullen en alles schoon te houden,maar schoonmaak kan beter. Strand met een karretje via tunneltje. Tip is om waterschoentjes mee te nemenwant je kunt niet op blote voeten lopen door het water vanwege de riffen en steentjes. Mooi helder water. Voor weekje heerlijk rust prima vakantie. Wil je uitdagingen erbij dan ,neem de duikexcursie en quad/woestijnexcursie. Heerlijk!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Jammer maar helaas

Marina de Vries
      21-3-2013

Het hotel Rehana Sharm ziet er in eerste instantie goed uit. De bediening is erg vriendelijk. Het eten is echter af te raden. We zitten nu nog in het hotel, ikzelf aan de pillen ivm diarree en mijn man inmiddels ook in bed met diarree en overgeven. Ook voor hem zo naar de apotheek. Gelukkig is mijn dochter nog niet ziek. Kamers worden niet echt goed schoongemaakt en er zijn echt alleen maar Russen. 2 stellen uit Engeland en wij zijn de enige Nederlanders. Dit heeft wel als voordeel dat je door de bediening wordt voorgetrokken, omdat wij Nederlanders wel eens een fooi geven. Russen hebben hier nog nooit van gehoord. Jammer, maar nooit meer terug naar dit hotel

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

prachtig resort

cor van vliet
      1-3-2013

Dit resort is echt een aanrader,in een woord geweldig.mooie tuin heel goed onderhouden,zwembaden worden elke dag heel goed schoongemaakt,kamers goed .goede douche met warm water.personeel heel vriendelijk.eten bij het zwembad heel goed.in restaurant kan wel beter maar ook daar kom je niks tekort.naar het strand eerst de tunnel daarna met golf karretje als je wilt,mooie vissen enz.je kunt ook strandwandelingen maken is heel goed te doen.alleen internet moet je voor €12 kopen voor 24 uur.vind ik persoonlijk raar je gaat niet zo lang in de lobby zitten en voor enkele uren kon je niks kopen.Wij hadden geboekt bij een touroperator echt alles heeel goed geregeld.dus voor ouderen gezinnen met kleine kinderen SUPER!!!!!wij komen er zeker terug

Gereisd Met partner in februari 2013

Viel wel wat tegen

José van delft
      17-2-2013

Dit hotel is mooi opgezet, met allemaal aparte gebouwtjes. Mooie tuin en veel zwembaden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim, maar er zit bijna geen druk op het water, zodat je eigenlijk niet fatsoenlijk kunt douchen, je moet springen om nat te worden en eerst moet de koudwaterkraan van de wastafel 5 min. Aanstaan voordat je warm water uit de douche krijgt. Dit is echt zonde van het water en zeker in een land als Egypte. Je kon er de hele dag eten en drinken en verbazend genoeg was het snackgedeelte beter dan het restauranteten (vaak lauw, en elke dag hetzelfde). Strand prima, je werd er met de golfkarretje gebracht. Wel geheel gericht op Russen. Al met al een ruim voldoende, voor het geld.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Prima, maar zeker geen 5*, eerder 3*

annemarie2u
      1-1-2013

Ik sluit me aan bij vorige recensies. Onze eerste indruk was: waar zijn we terecht gekomen en dat viel tegen t.o.v. eerdere vakanties. Echter gedurende de week raakten we goed gewend, weet je wat je wel en niet moet eten en zie je ook niet meer dat de kamers verouderd zijn. Het resort is wat gedateerd, en je kunt beter kiezen voor het Rehana Royal resort wat wel aan het strand ligt voor maar iets meer in prijs. 75% van de gasten is Russisch, en het personeel spreekt dan ook vloeiend Russisch. Hier zijn ze ook echt op ingesteld, maar ik moet zeggen dat we er nauwelijks last van hebben gehad, op wat scheldpartijen tegen het personeel van hen na. Het eten is niet heel bijzonder, maar ze doen hun best. Het restaurant is niet heel sfeervol, maar je mag wel 4x gratis in een alacarte eten wat wel weer vrij aardig eten is. Personeel is zeer vriendelijk. Nauwelijks animatie.Zeker geen 5, eerder 3, maar prima om een weekje te verblijven. Neem wel je eigen shampoo etc mee, want dat is er niet.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Niet aan te raden

anneke ter haar
      21-11-2012

Ligging is wel oke.Maar het eten is gewoon slecht.We zijn al 3x eerder in Egypte geweest en altijd goed tot zeer goed eten gehad.Drankjes worden in plastick beker geserveerd maar die zijn bijna altijd" op"'.Schenken alles in papieren koffie bekers zelfs bier en coctails.Schoonmaken is ook niet hun ding brr.Verder heb ik 2x opgesloten gezeten in de badkamer omdat de deurkruk of eruit kwam of lam was.

Gereisd Met partner in november 2012

Voldoende....

Sanne
      11-11-2012

Dit hotel scoort een voldoende en thats it! Kamers groot maar slecht onderhouden, dat geldt eigenlijk voor het hele resort. Dit is de 5e keer Egypte en tot nu toe het minste resort. En we zijn absoluut niet moeilijk! Ik begrijp ook niet dat dit een 8 scoort. Eten is minder in Egyte maar dit is echt slecht. Altijd lauw en echt vies. Kapotte stoelen in het restaurant, nooit bestek en of borden. Al met al een ok hotel voor een weekje zon maar het is absoluut geen 8 waard... Eerder een magere zeven. Voor dit geld kun je beter naar een ander hotel. Voor ons volgend jaar weer Hurghada!

Gereisd Met partner in november 2012

Jammer van het eten!

Rita
      15-10-2012

Afgelopen week doorgebracht in dit resort. De kamers zijn ruim en zien er erg goed uit. Worden ook goed schoon gehouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden zijn prachtig en worden ook goed gereinigd. Leuk animatieteam die ook leuke activiteiten organiseerden. Wat echter toch een behoorlijke smet wierp op het geheel was het eten. Al het eten was lauw! Ook de net gebrachte nieuwe schaal met eten, waar de damp vanaf sloeg daarvan bleek het eten toch lauw te zijn. Verder was het erg basic qua eten. Ook het restuarant was basic ingericht. Maar dat vond ik minder een bezwaar dan de temperatuur van het eten. De smaak was namelijk best goed! Wat mij betreft toch een groot aandachtspunt bij dit resort!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Top vakantie !

Dirk van der Vliet
      20-5-2012

Het was een hele fijne vakantie . het lopen naar het strand is goed te doen , ook al ben je slecht te been , want er gaat een busje die je brengt en haal . wij vonden het een heel mooi park ! alles was schoon . en de tuinen werden goed onderhouden , zien er mooi uit .het eten was goed te doen . maar alles is op de russen gericht , beetje jammer . over die russen , die zijn heel brutaal , en denken dat de wereld van hun is ! de zwembaden zijn mooi ! net als het strand ! voor het geld wat je er voor betaal , is het een prima park . nog wat , de bedden zijn te hard !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

goed hotel

H. Roelofs
      1-3-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het Rehana sharm hotel. Eten was prima, veel keus...niet zo heel veel vlees en vis, maar genoeg andere gerechten. 1 zwembad was verwarmd en dat was wel lekker in deze tijd.. Heel erg vriendelijk personeel...Een fooi doet ook wonderen. Niet zo heel veel te doen in de omgeving, dat is wel jammer... Er waren veel oost europeanen, maar wij hebben er eigenlijk nauwelijks last van gehad... De kamers waren oud en hadden wel wat achterstallig onderhoud, maar waren wel schoon en werden ook iedere dag schoongemaakt. Wij hebben echt vakantie gehad, maar dat lag ook zeker aan het weer..

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand700 m
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rehana Sharm Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rehana Sharm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.