Hotel Rehana Royal Beach

55 reviews over Hotel Rehana Royal Beach in het Nederlands

Super week gehad!

Edith
13-10-2013

In oktober 2012 ben ik samen met mijn dochter naar dit geweldige geweest. We hadden n bingo hotel en werden eerst ergens anders gedropt. De touroperator heeft ons de 2e dag hierheen gebracht en we hebben een super week gehad! We zouden zó weer terug willen. Aardig personeel, prima massage van Goda!, schone kamers, redelijk tot goed eten. Het eten in de specialiteiten restaurants is Top! aanrader voor een week rust, gezelligheid en wat n prachtig zwembad en huisrif

Geen 2de keer

Jvegmond
19-6-2013

Ben vannacht terug thuis gekomen van 8 dagen in het Rehana hotel.

Na 2x in een luxe hotel ( Reef oasis bleu bay, Reef oasis beach resort ) was dit wel een tegenvaller.

Ik had op deze site al wel wat gelezen over de russen etc. maar heel het hotel bestaat alleen maar uit russen.

Het eten is niet lekker, koud en droog.

Het personeel is daar in tegen wel erg vriendelijk, het animatieteam bestaat uit een leuke groep jonge gasten die altijd wel een activiteit hebben.

Verder wel een leuke vakantie gehad, maar volgend jaar geen hotel waar ik al van weet dat er veel russen zijn!!

Nooit meer

S
21-5-2013

Hotel zelf is mooi en groot opgezet. Maar helaas eten zeer slecht. en hygiene ook zeer slecht. Ik had de slechte recensies al gelezen maar had nog een kleine beetje hoop dat het wel zou meevallen. De personeel doet heel erg zijn best en hotel en kamer is zelf ook mooi. Kamers worden door mannen schoongemaakt maar zeer slecht. Er werken geen vrouwen in het hotel alleen kids club maar die spreken alleen Russisch. Eten zeer koud en eentonig.

Mooie zwembaden, direct aan strand

Ruud
15-5-2013

Teveel gefocust op Russische toeristen, 95% is Russisch. Gasten uit andere landen kunnen eten in apart restaurant gelukkig. Vriendelijk personeel, schoonmaak elke dag behalve zondag (niet top). Eten; alles wat je nodig hebt is er, wel vaak van hetzelfde. 's avonds niet veel te doen. Drankjes buiten in plastic (soms kartonnen) bekers. Wij waren de hele vakantie met schilders opgescheept, klagen hielp niet.

Wel een mooi resort in zijn algemeenheid. Het blijft voor ons bij dit bezoek.

Dit voor geen geld meer !!!!

Lambrecht
8-5-2013

Wij gaan reeds 10j naar Sharm, dit is het slechtste hotel ooit! Eten gewoon niet te eten. Enkel ontbijt viel mee. Warme frisdrank aan de bars en meestal geen ijs beschikbaar. Na di hotel heb ik mijn twijfels om ooit nog naar egypte te gaan.

Dit nooit meer

Fam Moritz
30-3-2013

mooie ligging ,mooie zwembaden helaas niets verwarmd,zeer slecht eten,alleen maar Russen,alleen maar Russen,alleen maar Russen,alleen maar Russen,alleen maar Russen,voor dringen ,geen greintje vrendelijkheid of fatsoen.(wel het personeel.)

Als je van snorkelen houd kies dan een goede tijd uit want tijdens ons verblijf was elke dag tot 14.00 de rode vlag van kracht dus niet in de zee.Het rif is ook niet zo mooi als ergens anders .Na veel fooi doen ze wel alles voor je,ze komen zelfs de drank thuis brengen.

Mooi resort met een prima ligging aan zee

Gerard Roes
20-2-2013

Prima resort, alleen veel te veel russen, die zaten met het eten wel in een apart gedeelte, dus dan had je er geen last van. Het resort is gelegen aan een klein strandje met een prima gelegenheid om voor het hotel te snorkelen. Mooi uitzicht op zee.

Buiten het resort is er niet veel te doen, dan moet je naar het oude gedeelte dat ca 30 km verder op ligt of naar Naama Bay.

Mooi hotel met een prima organisatie

Rob
30-1-2013

Hier 8 dagen geweest voor het luttele bedrag van 360,- p/p. Mooi groot hotel. Diverse zwembaden, waarvan 2 verwarmd. Sommige kamers op de begane grond hebben een eigen zwembad. Twee persoonskamers zijn erg groot. Twee twijfelaars en een slaapbank en nog genoeg ruimte om tikkertje te spelen. Wordt erg goed schoon gemaakt. Veel russen waar je helemaal geen last van hebt. Europeanen mogen onbeperkt in de 4 a la carte restaurants en het buffetrestaurant eten. Russen hebben hun eigen buffetrestaurant en mogen 1x p/week in een a la carte restaurant eten. Nadeel van een eigen restaurant voor Europeanen = weinig omloopsnelheid dus snel koud. Aan de bar wacht iedereen gewoon op zijn beurt. Heel de dag houd het animatieteam kinderen en volwassenen bezig. 's-avonds diverse shows en daarna voor de liefhebben nog een eigen discotheek. Snorkelen vanaf het eigen, maar kleine strand. Dit staat bijna helemaal vol met strandbedjes. Voordeel is wel dat je hier geen handdoekje hoeft te leggen.

Mooi resort jammer van de Russen

JOHNNY
19-1-2013

Wij zijn hier als stel geweest van 12-01 tm 19-01 hotel en kamers waren heel netjes en ook vriendelijke mensen vooral animatie team echt top!!

Snorkelen direct aan het strand neem je snorkel of duikspullen mee! Of koop het daar.. Alleen het eten was onder de maat geen variatie en weinig smaak.. En het hotel bevat 98% Rus dat viel wel zwaar tegen en geef dat aan bij animatie team dan doen ze het ook in het Engels of Duits

Heerlijk plekje voor een week vakantie in november

A en W Taekema
16-12-2012

Waren hier eind november, begin december. Erg genoten van het schitterende weer, elke dag nog rond de 30 graden. Hotel ligt goed, kamers waren super, eten wat eentonig, maar heb elke dag wel lekker gegeten, personeel is SUPER, service uitstekend.Minpuntje: het strand, dat stelt echt geen reet voor. Buiten het resort zijn een aantal winkeltjes, niet echt opdringerig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rehana Royal Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rehana Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.