Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag40°28°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Regency Plaza Resort voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel Regency Plaza Resort in het Nederlands

lekker ontspannen vakantie, zonnig warm, snorkelen

Ella Schimmer
16-4-2019

5 sterren hotel, goede personeel die altijd en Vriendelijk is en voor je klaar staat. Mooi strand met steiger, is goed vertoeven hier. Echt een aanrader. Lekker rustig. en een verwarmd zwembad. Alleen bij het zwembad vonden wij de muziek te HARD staan, teveel decibel. Natuurlijk mag er wel muziek zijn, maar kan wat zachter !! Wil je meer rust dan ga je aan de voorkant van het hotel, daar zijn ook 2 zwembaden, ook voor kleine kinderen en daar is het rustig, toen wij er in maart waren. Er zijn ook wel andere buitenlanders, meer van Ukraine-Russen, vinden wij luidruchtig en brutaal. Wij zijn van Nederland, dus eerst naar Oostende Belgie gereden en vandaar gevlogen naar Charm el Sheikh, omdat er in Nederland niet zoveel mogelijk vliegtuig vertrek wordt geboden. Jaren geleden gingen wij ieder jaar naar Sharm el Sheikh, een mooi snorkelgebied, maar vanwege incidenten was het vliegverkeer toen vanuit Nederland stop gezet, maar nu is het okay.

Gereisd Met partner in maart 2019

Visser
24-2-2019

Lekker weekje weg in februari, niet duur, prijs/kwaliteit goed in verhouding. Aardig personeel en mooi strand om te snorkelen. Zonder kinderen geweest maar ik denk dat kinderen zich hier ook prima kunnen vermaken in alle speeltuinen en zwembaden.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waardeloze resort

Samet
29-4-2018

Aankomst laat in de nacht werden we vriendelijk opgevangen en daarbij gevraagd of we honger hadden vervolgens kregen we opgewarmde patatjes en wat salade. Bedden waren slechter dan slecht met losse planken het ledikant matras egt waardeloos kussen was dikker als de matras en volgende dag met stijven nek wakker geworden. Mensen de iets willen verkopen bijv duiken snorkelen etc die komen egt dagelijks minimaal 10x bij je langs om iets te verkopen nou is egt vermoeiend. Eten is egt slechter dan slecht ze kennen totaal geen hygiene mensen die dit hier lekker vinden nou dan hebben se zelf nooit lekker gegeten. Schone borden waar ze in bak zitten zit allemaal schimmel en viezigheid kamers zijn vies badkamers zijn slechter dan slecht deze hotel de kamers zijn aan renovatie toe ben veel op vakantie geweest zoals turkije 5 sterren maar deze hotel komt niet eens in de buurt van 3 sterren in turkije. Waardeloze hotel deze regency resort.Nooit meer

Gereisd Met partner in maart 2018

uitstekend personeel en service

Monica v O.
17-3-2017

Toen ik aankwam in het hotel bij de receptie, was al het personeel erg vriendelijk en bereid mij te helpen op elke mogelijke manier. Al het personeel in het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant is er genoeg keuze tijdens ontbijt,lunch en diner. Het eten is van goede kwaliteit. Ik heb een heerlijke vakantie daar gehad. Heb nog nooit klachten gehad en ik ga de volgende keer weer naar dit hotel.

Voor kinderen is er een heel mooi waterparadijs. Mochten de kinderen 's avonds bij het eten patat hebben dan kan het meestal direct geregeld worden en anders vanaf de volgende avond.

Bedankt voor de goede verzorging in het hotel,

Monica v O.

Gereisd Alleenreizend in februari 2017

Russische enclave

M.J.C. van Galen
4-5-2013

Na de recensies te hebben gelezen, dacht ik even bij een verkeerd resort te hebben gekeken. Mijn beleving was niet zo positief. Het grote aantal Russen (zo'n 90%) heeft zijn invloed op zowel het eten als het personeel. Men doet echt zijn best, maar het asociale gedrag van die Russen verpest het overigens prachtige resort. Om half acht 's morgens al aan het bier, de sofa's in de lobby worden niet gebruikt om op te zitten, maar om op te liggen, de drommen Russen in het buffetrestaurant die niet begrijpen dat de koks echt hun best hebben gedaan en dat je best wel vanaf de zijkant van het bord kan opscheppen ipv een lepel in het midden vh bord het voer te schuiven naar je eetbord. Personeel wordt onheus, zelfs met geweld, bejegend en de tip is dan ook om te laten merken dat je geen Rus bent, zodat je dan op een vriendelijke manier behandeld wordt. Binnen een groep kun je je afzonderen van de massa en "de Rus" negeren, maar als je met z'n 2-en bent, is dat een stuk moeilijker.

Gereisd Met partner in april 2013

Super resort!

Lisa
2-5-2013

Net 2 dagen terug van regency plaza. Wat een top resort! Eten is goed te doen, bijna iedere dag in een ander restaurant gegeten. Super gezellige sfeer 's avonds op het terras. Top zwembaden en super leuk aquapark. Zou zeker terug komen. Taxi kost rond de 10€ naar na ama bay retour. Alles is vanuit het resort te regelen. Kortom een top vakantie gehad in regency plaza resort.

Gereisd Met partner in april 2013

Prachtige vakantie gehad

leo
8-4-2013

Ik begrijp niet waarom dit hotel zo een lage beoordeling krijgt en door bepaalde personen de grond wordt ingeboord!! We hebben net een verblijf van 10 dagen achter de rug en het was een prachtige vakantie. Het personeel doet hun uiterste best om het verblijft naar je zin te maken en zijn allen heel vriendelijk. Het is geen nieuw hotel maar ze zijn bezig met het opknappen ervan. De bestrating in de prachtige tuin zijn ze op bepaalde delen opnieuw aan het aanleggen. Ook werd er tijdens ons verblijf een controle uitgevoerd op de houten ligbedden op het strand (kussen bogen hier en daar ook wel vervangen worden) en de staat van de zwembaden en de randapperatuur. Toch enkele minpunten: het eten mag meer gevarieerder zijn en met wat meer smaak. Avondannimatie was tijdens onze periode hoofdzakelijk gericht op de aanwezige Russen en Italiaanen. van de Russen hebben we geen last gehad. Trouwens heel Egypte loopt vol met Russen (blijkbaar een betaalbaar bestemming voor de Russen).

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper

Am de koning
6-4-2013

Prima resort. Een pluim voor het hardwerkende personeel. Absoluut een aanrader.Het eten goed .Afwisseling prima Kamer ruim en schoon. Het lijkt alleen of je in Rusland op vakantie bent. Russen zijn over het algemeen onvriendelijk en inhalig.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig!!!!

danielle
3-4-2013

geweldige vakantie gehad in dit resort.. wat is het personeel vriendelijk!!! wij hebben allemaal genoten en zijn echt super verzorgt door het personeel. kamers netjes en schoon.. park is echt prachtig en voor iedereen wat te doen.. snap niet dat er mensen over het eten zeuren want wij als moeilijke eters hebben elke avond goed gegeten. wij gaan zeker terug!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

EEN FANTASTISCHE PLEK OM VAKANTIE TE VIEREN

Jacqueline Micka
1-4-2013

Wij komen net terug van deze fantastische vakantie met de hele familie, 9 personen.Wij hebben het geweldig gehad. Wij zijn heel erg in de watten gelegd. Voor ieder wat wils. Er zatten zeker slecht eters bij die niet veel lusten, maar voor deze was er altijd wel wat te eten. Zo niet, dan werd er wel wat gemaakt door de kok. Het personeel,(al het personeel van schoonmakers tot de hoogste baas) de kamers, het strand, het zwembad en de prachtige tuinen, alles was prima in orde. Er waren wel veel russen , maar daar moet je je niet aan ergeren. Mijn ouders gaan in november zeker voor de derde keer terug. Mijn zus en zwager zijn van voornemens om ook nog een keer terug te gaan. Een fantasische plek om vakantie te vieren. The big familie for Holland

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regency Plaza Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regency Plaza Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.