Hotel Regency Plaza Resort

Hotel Regency Plaza Resort

9.6Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Regency Plaza Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

177 reviews over Hotel Regency Plaza Resort

• 2019
    3NiMo13-11-2019

Nooit meer ....

Dit hotel pretendeert over vijf sterren te beschikken. Feitelijk verdient het er niet meer dan drie. Het hotel is in Egyptische handen en ontbeert al jarenlang noodzakelijk onderhoud. Het is een kwestie van vergane glorie, en dat gaat onder het huidige (mis)management waarschijnlijk niet meer goed komen. Meer dan 90% van de gasten is afkomstig uit Oekraïne en Wit-Rusland, en dat is heel goed te merken aan hun onbehouwen gedrag. Kwaliteit van eten is zeer matig, vaak is niet het drankje beschikbaar dat je wilt bestellen, of je ontvangt een mix met namaak Seven-Up. wij hebben driemaal van de tien dagen last van buikrot gehad. Niet best! De kamers zijn voorzien van veelal defect meubilair, harde bedden en goedkope en/of slecht gerepareerde sanitaire voorzieningen. Aan het personeel ligt het echter niet, want zij zijn bijna allemaal erg vriendelijk en zeer service-minded. Jammer Regency Plaza, de zogenaamde 9.6 waardering, verdien je NIET.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ella Schimmer16-04-2019

lekker ontspannen vakantie, zonnig warm, snorkelen

5 sterren hotel, goede personeel die altijd en Vriendelijk is en voor je klaar staat. Mooi strand met steiger, is goed vertoeven hier. Echt een aanrader. Lekker rustig. en een verwarmd zwembad. Alleen bij het zwembad vonden wij de muziek te HARD staan, teveel decibel. Natuurlijk mag er wel muziek zijn, maar kan wat zachter !! Wil je meer rust dan ga je aan de voorkant van het hotel, daar zijn ook 2 zwembaden, ook voor kleine kinderen en daar is het rustig, toen wij er in maart waren. Er zijn ook wel andere buitenlanders, meer van Ukraine-Russen, vinden wij luidruchtig en brutaal. Wij zijn van Nederland, dus eerst naar Oostende Belgie gereden en vandaar gevlogen naar Charm el Sheikh, omdat er in Nederland niet zoveel mogelijk vliegtuig vertrek wordt geboden. Jaren geleden gingen wij ieder jaar naar Sharm el Sheikh, een mooi snorkelgebied, maar vanwege incidenten was het vliegverkeer toen vanuit Nederland stop gezet, maar nu is het okay.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Visser24-02-2019

Lekker weekje weg in februari, niet duur, prijs/kwaliteit goed in verhouding. Aardig personeel en mooi strand om te snorkelen. Zonder kinderen geweest maar ik denk dat kinderen zich hier ook prima kunnen vermaken in alle speeltuinen en zwembaden.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    2Samet29-04-2018

Waardeloze resort

Aankomst laat in de nacht werden we vriendelijk opgevangen en daarbij gevraagd of we honger hadden vervolgens kregen we opgewarmde patatjes en wat salade. Bedden waren slechter dan slecht met losse planken het ledikant matras egt waardeloos kussen was dikker als de matras en volgende dag met stijven nek wakker geworden. Mensen de iets willen verkopen bijv duiken snorkelen etc die komen egt dagelijks minimaal 10x bij je langs om iets te verkopen nou is egt vermoeiend. Eten is egt slechter dan slecht ze kennen totaal geen hygiene mensen die dit hier lekker vinden nou dan hebben se zelf nooit lekker gegeten. Schone borden waar ze in bak zitten zit allemaal schimmel en viezigheid kamers zijn vies badkamers zijn slechter dan slecht deze hotel de kamers zijn aan renovatie toe ben veel op vakantie geweest zoals turkije 5 sterren maar deze hotel komt niet eens in de buurt van 3 sterren in turkije. Waardeloze hotel deze regency resort.Nooit meer

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Monica v O.17-03-2017

uitstekend personeel en service

Toen ik aankwam in het hotel bij de receptie, was al het personeel erg vriendelijk en bereid mij te helpen op elke mogelijke manier. Al het personeel in het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant is er genoeg keuze tijdens ontbijt,lunch en diner. Het eten is van goede kwaliteit. Ik heb een heerlijke vakantie daar gehad. Heb nog nooit klachten gehad en ik ga de volgende keer weer naar dit hotel.

Voor kinderen is er een heel mooi waterparadijs. Mochten de kinderen 's avonds bij het eten patat hebben dan kan het meestal direct geregeld worden en anders vanaf de volgende avond.

Bedankt voor de goede verzorging in het hotel,

Monica v O.

Alleen gereisd in februari 2017

• 7M.J.C. van Galen04-05-2013

Russische enclave

Na de recensies te hebben gelezen, dacht ik even bij een verkeerd resort te hebben gekeken. Mijn beleving was niet zo positief. Het grote aantal Russen (zo'n 90%) heeft zijn invloed op zowel het eten als het personeel. Men doet echt zijn best, maar het asociale gedrag van die Russen verpest het overigens prachtige resort. Om half acht 's morgens al aan het bier, de sofa's in de lobby worden niet gebruikt om op te zitten, maar om op te liggen, de drommen Russen in het buffetrestaurant die niet begrijpen dat de koks echt hun best hebben gedaan en dat je best wel vanaf de zijkant van het bord kan opscheppen ipv een lepel in het midden vh bord het voer te schuiven naar je eetbord. Personeel wordt onheus, zelfs met geweld, bejegend en de tip is dan ook om te laten merken dat je geen Rus bent, zodat je dan op een vriendelijke manier behandeld wordt. Binnen een groep kun je je afzonderen van de massa en "de Rus" negeren, maar als je met z'n 2-en bent, is dat een stuk moeilijker.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Lisa02-05-2013

Super resort!

Net 2 dagen terug van regency plaza. Wat een top resort! Eten is goed te doen, bijna iedere dag in een ander restaurant gegeten. Super gezellige sfeer 's avonds op het terras. Top zwembaden en super leuk aquapark. Zou zeker terug komen. Taxi kost rond de 10€ naar na ama bay retour. Alles is vanuit het resort te regelen. Kortom een top vakantie gehad in regency plaza resort.

Gereisd met partner in april 2013

• 8leo08-04-2013

Prachtige vakantie gehad

Ik begrijp niet waarom dit hotel zo een lage beoordeling krijgt en door bepaalde personen de grond wordt ingeboord!! We hebben net een verblijf van 10 dagen achter de rug en het was een prachtige vakantie. Het personeel doet hun uiterste best om het verblijft naar je zin te maken en zijn allen heel vriendelijk. Het is geen nieuw hotel maar ze zijn bezig met het opknappen ervan. De bestrating in de prachtige tuin zijn ze op bepaalde delen opnieuw aan het aanleggen. Ook werd er tijdens ons verblijf een controle uitgevoerd op de houten ligbedden op het strand (kussen bogen hier en daar ook wel vervangen worden) en de staat van de zwembaden en de randapperatuur. Toch enkele minpunten: het eten mag meer gevarieerder zijn en met wat meer smaak. Avondannimatie was tijdens onze periode hoofdzakelijk gericht op de aanwezige Russen en Italiaanen. van de Russen hebben we geen last gehad. Trouwens heel Egypte loopt vol met Russen (blijkbaar een betaalbaar bestemming voor de Russen).

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8Am de koning06-04-2013

Topper

Prima resort. Een pluim voor het hardwerkende personeel. Absoluut een aanrader.Het eten goed .Afwisseling prima Kamer ruim en schoon. Het lijkt alleen of je in Rusland op vakantie bent. Russen zijn over het algemeen onvriendelijk en inhalig.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10danielle03-04-2013

geweldig!!!!

geweldige vakantie gehad in dit resort.. wat is het personeel vriendelijk!!! wij hebben allemaal genoten en zijn echt super verzorgt door het personeel. kamers netjes en schoon.. park is echt prachtig en voor iedereen wat te doen.. snap niet dat er mensen over het eten zeuren want wij als moeilijke eters hebben elke avond goed gegeten. wij gaan zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in maart 2013

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages