KinderhotelWeer vandaag42°29°
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

In Hotel Reef Oasis Blue Bay staat goede service centraal. Het personeel doet volgens jullie hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Het hotel heeft mooie tuinen waar je kunt zonnen op een ligbed. Hou er rekening mee dat dit een groot resort is waar het dan ook druk kan zijn. Benieuwd naar de faciliteiten van Hotel Reef Oasis Blue Bay? Lees met ons mee.

Voor een zonvakantie vol ontspanning zit je goed bij Reef Oasis Blue Bay. Volgens P. Verkaik vind je hier zwembaden voor jong en oud: ‘Verschillende zwembaden: relax zwembaden voor ouder dan 16 maar ook mooie zwembaden met glijbanen voor de kinderen’.

Dat Hotel Reef Oasis Blue Bay een geschikte plek is voor iedere vakantieganger blijkt ook uit de animatie die hier te vinden is. Kleine kinderen vermaken zich bij de miniclub waar ze meerdere malen per week mee kunnen dansen op hitjes bij de minidisco. Maar ook de ouders kunnen in Reef Oasis Blue Bay genieten van entertainment. Kies jij voor een show of een avond met live-muziek?

In Hotel Reef Oasis Blue Bay slaap je in een goed bed. De hotelkamers zijn hier ook schoon en je vindt er alles wat je nodig hebt. Zet een vers kopje koffie of thee en geniet van de ondergaande zon op je veranda of terras. Wil je wat extra ruimte? Kies dan voor een superiorkamer of een suite. Er zijn ook familiesuites, waar je een aparte woon- en slaapkamer hebt. Heb je een baby? Geef dan aan het hotel door dat je graag een babybedje op de kamer wilt hebben. Zij zorgen er dan voor dat deze bij aankomst al klaar staat in je hotelkamer. Zo kun je ontspannen beginnen aan je vakantie.

Ligging

Heb je altijd al eens willen duiken? Of weet je hoe goed je kunt duiken in Egypte en is dat een van de redenen dat je op vakantie wilt naar dit land? Dan is een verblijf in Hotel Reef Oasis Blue Bay zeker geschikt. Het rif is hier prachtig. Jos van Tintelen is ook enthousiast: ‘Reef Oasis een heel professioneel duikcentrum. Een mooi huisrif, kortom een geweldig hotel waar wij zeker terug gaan.’

Reef Oasis Blue Bay ligt in Sharm el Sheikh. In deze badplaats zit je ook goed wanneer je houdt van winkelen. In de buurt van het hotel vind je verschillende winkelcentra waar je souvenirtjes en kleding kunt shoppen.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Boek je reis en wie weet ontdek jij binnenkort de onderwaterwereld van Egypte.

We hebben een aantal aanbieders voor Reef Oasis Blue Bay voor je op een rij gezet:

761 reviews over Hotel Reef Oasis Blue Bay in het Nederlands

Heerlijk, we gaan zeker terug!

lara_1972
29-4-2013

Net terug van een heerlijk vakantie! Lekker eten, aardig personeel; je krijgt er gewoon een band mee. Kamers ruim, maar niet echt nieuw/luxe. Een busje, dat het park heel de dag rondrijdt, erg handig. Voor elk wat wils, qua eten, zwembaden. Mooi rif bij het hotel, echt de moeite waard!Voor het eerst, dat we ergens echt terug naar toe willen!

Gereisd Met partner in april 2013

Fantastisch resort!!!

Taal
23-4-2013

Dit fantastische resort is een must voor diegene die luxe, lekker eten, uitstekende service en mooie natuur (zee) wil. Samen met een groep van 9 familie leden hier 8 dagen mogen verblijven. Een grote waterschildpad en een Manta gezien tijdens het snorkelen. Het feit dat er vele duikexcursies voor het hotel een duik uitvoeren geeft aan dat het huisrif schitterend is. Heerlijk eten, a la carte in het Italiaanse restaurant is zeer goed. Op tijd reserveren, zit zo vol. Enige (kleine) minpuntjes: beperkte WIFI, matige animatie en geen ruimte beschikbaar om om te kleden en douchen bij vertrek na 12.00

Gereisd Met vrienden in april 2013

Geweldig !

fam. Govers
17-4-2013

Dit hotel is gewoonweg geweldig ! Er is alles wat je wilt hebben en voor elke leeftijd wat. Ik voel me echt thuis in dit hotel en ik wil er elk jaar terug naartoe ! I love it ! Iedereen moet gewoon naar dit hotel !!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Fantastisch !

Berghmans
16-4-2013

Het is een mooi en een geweldig verzorgd hotel. Buiten het hotel moet je niet zijn want daar is niks te zien. Je moet dit zien als een pure rustvakantie.Het personeel is vriendelijk en doen hun uiterste best voor je. Onze dochter is 14 en ze vind het een heel fijn hotel . Er is een animatie team maar qua shows kunnen ze nog veel leren van de RIU's. De kamers worden ook goed onderhouden.Voor ons was het nu de 2de keer en we voelen ons echt thuis.!!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

In 1 woord gewoon FANTASTISCH !

Karin Van Gool
16-4-2013

Onze 1ste keer in Egypte en na deze fantastische geweldige week zijn we eran overtuigd dat we zo snel mogelijk terug willen boeken. De eerste indruk was Wauw wat een prachtige omgeving zo mooi het leek net uit een film. ook het personeel was super vriendelijk en ook bij het eten was er voor ieder wils genoeg keuze en variatië . De standaardkamers ook tip top in orde ! Voor ons was dit een weekje puur genieten en relaxen. zeker een aanrader!

Zeer aan te bevelen

ludo Leesen
10-4-2013

Dit 'zonvakantieresort' is voor ons, tot nog toe, het beste wat wij gehad hebben. Wij hebben met ons allen, oma,opa, 4 kinderen en 4 kleinkinderen een fantastische week beleefd. Wie hier over ook maar iets klaagt is waarschijnlijk een geboren klager. Zeer goed eten, verzorgde accomodatie, zeer vriendelijk en zeer gedienstig personeel. Zowel jong als oud wordt hier tot in de puntjes verzorgd. Voor diegen die hun kinderen de hele dag kwijt willen kan de kinderanimatie waarschijnlijk wat beter. TOPLOCATIE

Prachtig !

Fam Staeren
10-4-2013

Zeer mooi hotel, prachtige ligging met eigen "koraalrif". Het eten was heel lekker, voor elk wat wils. Personeel SUPER vriendelijk en zeer behulpzaam. Het hele resort was op iedere moment van de dag kraaknet. Dit was voor ons 1 van de beter vakanties

Prachtig luxe hotel

Marlot
8-4-2013

Vorig jaar in dit prachtige hotel geweest. Het eten is uitstekend en de zwembaden zijn groot. De kamers zijn prima en de sevice is top! Het hotel ligt niet echt in de buurt van het centrum, maar dit was voor ons geen probleem. Echt een locatie om volledig tot rust te komen, heerlijk!

Gereisd Met partner in augustus 2012

13e keer en we krijgen we er geen genoeg van

Annette
5-4-2013

Weer genoten.Geweldige temperatuur en een heerlijk verwarmd zwembad. Wij zien geen reden om naar een ander hotel te gaan. Alles wat we willen, hebben ze hier. Als vroege vogel zit ik om 6.00 uur met een heerlijke cappuccino, 3 croissantjes en mijn cryptogram op het terras, met een geweldig uitzicht over het zwembad en de Rode Zee. Bij de meeste hotels begint de A.I. pas om 10.00 uur of je moet wachten tot het restaurant open gaat. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Lunchen kun je op wel 6 locaties. Van restaurant tot een pizza op je bedje.Voor het diner staan er iedere avond landen centraal, waarbij voor ons de dinsdag favoriet is (indisch/thais/chinees). Wat voor thema er ook is, er is altijd frites en pasta te krijgen. Al Dente is een erg goed en gezellig Italiaans à la carte restaurant, waarbij 85% van de gerechten tot de A.I. behoort. De service is overal top en als ze je eenmaal kennen, dan is werkelijk niets te veel! Voor ons geen ander hotel meer. Valt alleen maar tegen!

Gereisd Met partner in maart 2013

Een heel mooi resort met veel faciliteiten

ndeheus
5-4-2013

Dit resort is zeker aan te raden. Het is nog vrij nieuw en dat is te merken, alles ziet er verzorgd uit (zeker voor Egyptische begrippen). Het is een groot complex, met vele zwembaden en restaurants. Er zit een mooi fitnesscentrum en spa bij. De stranden zijn via een lift te bereiken en zijn ruim opgezet en hebben een mooi huisrif waar veel te zien valt. In de avonduren is er entertainment en een discotheek en pub. Genoeg te doen dus. Sharm en Seikh is met een busje goed te bereiken, je wordt bij de receptie opgehaald en teruggebracht. Het personeel is vriendelijk, vooral na een fooitje vliegen ze voor je. Het eten is ook niet slecht, er is veel variatie en het smaakt goed. De kamers zijn heel erg mooi en zeer ruim. Ik kan het iedereen aanraden. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via lift

• Soort gerechtenArabisch, Chinese, Frans, Indiaas, Internationaal, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef Oasis Blue Bay in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef Oasis Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.