KinderhotelWeer vandaag43°29°
8,3

Bij Reef Oasis Blue Bay Reef vind je voor elk wat wils. Zo vind je hier een zwembad enkel voor volwassenen, maar ook een kinderzwembad met glijbanen. Minder geschikt als je graag kleinschalig verblijft, want het is een enorm resort met massale buffetten. Het eten is overigens wel van goede kwaliteit. Gelegen in Sharm el Sheikh in Egypte.

We hebben een aantal aanbieders voor Reef Oasis Blue Bay voor je op een rij gezet:

761 reviews over Hotel Reef Oasis Blue Bay in het Nederlands

geweldig resort.

Margreet Stevens
8-8-2013

het resort is geweldig voor zover wij hebben gezien. mijn vrouw heeft op de eerste dag haar voet gebroken erg jammer maar de services was erg goed en ze waren zeer behulpzaam overal mee. we hoefden maar te bellen en een golfkar stond er al weer om ons ergens heen te brengen. het animatieteam was erg goed. veel verschillende restaurants om goed te eten en veel afwisseling.

Gereisd Met partner in Tue Jul 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi groot resort

Dennis
31-7-2013

Mooi schoon resort, vriendelijk personeel, eten is goed en gevarieerd, je kan op het terras bij de caribean bar 24u p/dag van een kleine kaart bestellen, en ook het buffet restaurant is goed en gevarieerd. Kamer worden netjes schoongemaakt en op het animatie team was niks aan te merken. Over het park rijd heel de dag een busje waar je in kan stappen zodat je niet naar de receptie hoef te lopen, ideaal. Strand en zee waren ook mooi en schoon, handdoekenservice is makkelijk zonder pasjes. Nadeel vonden wij alleen dat de minibar niet werd bijgevuld dagelijks, je kreeg 2 waardebonnen voor 6 drankjes op 10 dgn per kamer, dit vinden wij weinig, ook vonden we dat het schoonmaak personeel 's morgen (va 8u) erg luidruchtig was. Een nadeel vonden we ook dat we omdat we laat terug vlogen niet een kamer kregen om te douchen maar dat we voor €45 onze kamer moesten verlengen. Van de onrust in Egypte is weinig te merken in Sharm. Straat taxi naar nama-bay kost 50EGP (5,50€) (aanrader!)

Gereisd Met vrienden in juli 2013

supervakantie!!!

Elvin
10-7-2013

Wij verbleven van 25/6/13 tot 5/7/13 in dit superhotel. Korte transfer naar luchthaven. Personeel werkt keihard, staat altijd voor je klaar. Eten lekker en gevarieerd. veel mooie en leuke zwembaden. Propere kamer ( wij hadden deluxe kamer ). Airco maakte zeer weinig lawaai en werkte zoals het hoort. Groot resort maar rijd om de 5 min een clubautootje of busje rond om gasten op gewenste plaats te brengen. Goede hygiëne. Prachtig huisrif om te gaan snorkelen. Geweldig SPA centrum met kapsolon, fitniss,... Tweemaal behandeling laten doen en telkens top en professioneel gedaan! In de buurt is er niet zo heel veel te zien ( keuze uit naamabay, old market en Soho square). Kan je met bus of taxi heen. a la carte restaurants ( zijn er drie) ook heel goed. Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad hier waar niks ontbrak wat ons betreft!

Gereisd Met partner in juni 2013

Top Resort, aanrader !!!

Ronald & Trudy
7-6-2013

Afgelopen week voor 10 dagen naar dit resort geweest en het is zeer goed bevallen. Het ligt dichtbij het vliegveld dus een korte transfer. Het resort is groot en netjes onderhouden. Wij hadden een 'deluxe' kamer en dat zag er keurig uit. 3 Zwembaden met genoeg ligstoelen. Het stand is ook erg mooi en het snorkelen en top! Eten is goed en de bediening erg vriendelijk. Gratis wifi beschikbaar in de lobby, helaas niet op de kamer mogelijk. Animatie 's avonds was aardig maar kan beter...

Gereisd Met partner in mei 2013

Op alle nivo een topper

k.w.zondervan
23-5-2013

Zowel accomodatie,resort zelf,eetgelegenheden, strand,zwemmen,snorkelen,duiken,fitness,biljart, TV pub,bar,bediening.personeel en nog meer,alles is daar een topper!Zijn er al 3 keer geweest,en naar het laat aanzien volgen er nog meerdere keren!

Gereisd Met partner in maart 2013

Mooie ressort maar geen 5*

Kouros
17-5-2013

Mooie grootte ressort. 3 Heel grootte zwembadden die een er van met 3 glijbanen en verwarmd water voor recreatie. Eten is prima en gevarieerd maar weinig fruit ten opzichte van wat ik vaker heb gezien in allinclusief hotels. ressort heeft vriendelijke personeel. Qua ligging is het zo gezegd in the middel of nowhere. voor winkelen of uitgaan moet je naar Naa'ma Bay reizen met taxi voor ca. €40 retourtje. Winkelen in hotel is 3 keer duurder dan buiten en soms duurder dan Nederland. Ze vragen €8 voor een strip paracetamole van 10 tabletten. Privé strand met ruime parasolen en ligbanken maar het is verboden om te zwemmen om koralen te beschermen. Snorkelen in hotels prachtige reef is mijn mooiste ervaring. Daar zie je grootte schildpadden, verschillende soorten en kleuren vissen. We hadden een familiesuit met 2 grootte aparte mooie kamers, Maar kamers worden niet goed gepoetst. Animatie stelt niet veel en wij vonden miniclub en animatie-team niet enthusiast en geïnteresseerd.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Geweldig hotel

Yvonne
15-5-2013

In maart 2013 voor de derde keer naar dit hotel geweest. Het viel ons op dat het eten veel beter is geworden en de rest was allemaal al helemaal top. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug, het is echt de moeite waard, en zeker het rif is schitterend. Wil je een heerlijke relax vakantie dan moet je zeker naar dit hotel gaan.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed hotel

Vincent Daese
12-5-2013

Super goei hotel , zullen in de toekomst zeker nog teruggaan, dit was onze 2de keer , wij hebben gereisd met kleine kinderen en daar zien ze die graag komen. super vriendelijk personeel tov kindjes. Hadden een familliekamer geboekt en vinden deze superruim en heel gemakkelijk daar deze een aparte kamer hebben voor de kindjes, kwa eten zeker geen klagen er is voor iedereen wat tevinden. vlotte verbinding mett de luchthhaven dus geen lange shuttlebus , ideaal met kindjes. Enige minpuntje is de wifi die enkel in de receptie ruimte aanwezig is en een klein stukje van een bar ernaast gelegen, zouden mss beter eens een nieuwe wifi instalatie zetten om iets verder wifi verbinding mogelijk te maken . Zeker een topper die prijs/kwaliteit hog in het vaandel draagt, Jammer genoeg hadden wij voor ons zoontje een dokter nodig en die was binnen de 5min op onze kamer , die bracht ook nog eens de medicatie. Ook was er regelmatig contact met receptie en manegers ivm gezondheid van ons zoontje ,

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Fantastische plek

Joop Jansen
11-5-2013

Zeer goed gelegen, prachtig huisrif. Goede, ruime, schone kamers. Vriendelijk personeel in de restaurants, bij de bars kan het beter! Eten voortreffelijk, drankjes vallen tegen. Weinig handdoekenleggers en degenen die het doen zijn de Nederlanders!! Zeer korte transfer.

Gereisd Met partner in mei 2013

Zeer tevreden

Geuns Benny
8-5-2013

6 de keer op rij, steeds goed. Week van 25 april gloeiend heet, 38°. 1 minpunt om in het oog te houden, nieuwe drankleverancier, blijkbaar schaarste in gans Sharm door de Arabische Revolutie aan de macht. Niet te zuipen, klare parfum, alles trekt op elkaar. Dankzij de zorg van enkele bekende barmannen, toch aan de resterende goede flessen geraakt. Om op te volgen, ga me niet vergiftigen !

Gereisd Met partner in april 2013

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via lift

• Soort gerechtenArabisch, Chinese, Frans, Indiaas, Internationaal, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef Oasis Blue Bay in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef Oasis Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.