KinderhotelWeer vandaag38°26°
8,3

Bij Reef Oasis Blue Bay Reef vind je voor elk wat wils. Zo vind je hier een zwembad enkel voor volwassenen, maar ook een kinderzwembad met glijbanen. Minder geschikt als je graag kleinschalig verblijft, want het is een enorm resort met massale buffetten. Het eten is overigens wel van goede kwaliteit. Gelegen in Sharm el Sheikh in Egypte.

We hebben een aantal aanbieders voor Reef Oasis Blue Bay voor je op een rij gezet:

761 reviews over Hotel Reef Oasis Blue Bay in het Nederlands

Geweldig, zeker doen, is een toppertje!

desiree
3-3-2014

Voor vertrek maakte ik me zorgen over het bericht van de hoofdoekjes. Maar wat bleek, het was aldaar vakantie en is net als bij de chinees restaurant hier in NL.

Superior kamer was mooi, rif en strand zijn super maar wel veel kinderen. Bij het volwassenen zwembad is het lekker rustig en drankjes zijn daar net zo lekker. Eten is goed en mocht je wat anders willen dan kan je naar een van de restaurants. Het vis restaurant raden wij niet aan daar alle vis uit de vriezer komt en dus niet "vers" is.

Animatie team is ook volop bezig, mocht je er behoefte aan hebben......

Minibar moest je zelf bijvullen maar je kon onbeperkt bonnen krijgen bij de receptie om gratis flesjes te halen. Was absoluut niet hinderlijk!

Wij zijn het resort 1x afgeweest en gelijk genezen, niet doen! Resort is veel mooier en veel minder irritante mensen. En die nep LV of Dior meuk verkopen ze op het resort ook.

Qua russen viel het ons ook reuze mee, waren best redelijk en niet scheeuwerig.

Gereisd met partner in februari 2014

goede service en prima vakantie

roobenjuk
28-2-2014

net terug uit dit hotel, prima vakantie gehad. personeel is zeer attent en vriendelijk. Eten is zeer goed in vergelijking met andere all-inn resorts. mooi rif voor de deur,waar je mooi kunt snorkelen. vip pakket geeft de mogelijkheid te ontbijten en te lunchen in apart restaurant wat ons zeer goed beviel. wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2014

Fantastische vakantie!

Karsten
10-2-2014

Een geweldig hotel met geweldige service! Heerlijk eten en erg luxe en ruime kamers. Dit hotel is zeker aan te raden! De relaxpool is heerlijk wanneer je in alle rust wil genieten en in de infinity pool kun je heerlijk van het uitzicht genieten. Het koraalrif voor de deur is ook prachtig, erg veel mooie vissen gezien!

Gereisd met partner in augustus 2013

Geen 5 sterren waard

Christel
5-2-2014

Net terug van onze vakantie met gemengde gevoelens. het weer was super, de ligging en het uitzicht subliem. De hygiëne was goed. Onze superiorkamer was ruim maar dringend aan vernieuwing toe. De zwembaden zagen er super uit, maar vermits het hotelmanagement een contract heeft afgesloten met een bedrijf uit Cairo, waardoor alle personeelsleden van dat bedrijf (van chef tot poetser) voor een habbekrats op vakantie komen komen in dit resort, was het zwembad volledig gevuld met gesluierde en geklede moslimvrouwen en een heleboel krijsende kinderen. Helaas waren ook hun tafelmanieren niet denderend, laats ons maar zeggen onbestaande. Dit is toch ongehoord voor een zogenaamd luxeresort. Het strand was mooi, het rif was prachtig en de mensen van het duikcentrum waren heel behulpzaam. Mijn tip: boek voorlopig ergens anders ...

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat hebben wij genoten op deze vakantie! We waren al eens eerder in Sharm el Sheik geweest, maar deze keer werd alles nog eens overtroffen. Super mooi resort! Erg groot, dus daar moet je van houden. Je kan zelfs hardlopen op de opritlaan. De zwembaden zijn erg fijn en de service daarbij ook goed. Sowieso zijn de obers hier erg aardig, mits je ze niet als stront behandeld (je krijgt zelf terug wat je verdiend). De verschillende restaurants zijn leuk om een keer te doen, maar wij kwamen elke keer toch weer meer tevreden terug van het buffet. We willen hier graag weer een keer terug!

Gereisd met partner in november 2012

wij zijn voor 12 dagen in dit hotel geweest en eigenlijk super wat prijs kwaliteit betreft. het eten was goed maar niet super. de service was goed vanaf het ogenblik dat ze wisten dat je nu en dan een eurootje gaf. het enige jammere is dat er maar 1 zwembad verwarmd is en dan nog het kleinste. je kunt gaan denken dat je nooit geen plaats had aan dit zwembad de rest zoals het relax pool zijn super grote zwembaden maar je moest al een echte zijn om erin te gaan, de relaxpool had bijv. 20 graden dat is echt wel jammer wetende dat ze ginder constant zon hebben en er manieren genoeg zijn om water relatief goedkoop warm te krijgen. voor de rest was alles super. ook jammer dat het vervoer in het resort niet met hun golfwagentjes gedaan werd, als sommige minibusjes gepasseerd waren waande je je precies in brussel centrum waar een file stond terwijl het soms maar over 1 auto ging.

Gereisd met partner in november 2013

Heerlijk relaxen

Linda
11-10-2013

Prachtig resort, rustig gelegen. Goed en klantvriendelijk personeel. Was een dure vakantie, maar ook wel de moeite waard. Wij waren hier in het voorseizoen (juni) en het was er lekker ontspannen. Weinig tot geen kinderen, resort maar voor 30% gevuld. Alle ruimte, geen bezette bedjes, geen wachtrijen in het restaurant etc.

Gereisd met partner in juni 2013

Volgend jaar weer....

Simone
20-8-2013

Voor de 4e keer onze vakantie doorgebracht op dit prachtige luxe resort! Wat een verwennerij.........Super vriendelijk personeel, geweldig eten, mooi strand, heerlijke zwembaden, mooie schone kamers, super duikschool, leuk animatieteam etcetc. Kortom volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super resort!

Ingrid Stenekes
19-8-2013

Afgelopen augustus geweest op dit prachtige resort. Eten, kamers, personeel allemaal top. Gratis busvervoer van resort naar diverse gelegenheden buiten het resort. Wij hadden een familiekamer wat er netjes en schoon uitzag en ook dagelijks schoongehouden werd. Tevens werd ook onze minibar dagelijks bijgevuld. Grote waardering voor het personeel wat ondanks de hitte en ramadan zo vriendelijk en behulpzaam is. Let wel op: alles is nep bij de winkeltjes op het resort;-( Prachtig koraal rif gelijk aan het strand met even mooie vissen. Zwemmen vanaf de vlonder is totaal niet hinderlijk. Kortom: een super vakantie gehad! Enigste min punt van onze vakantie naar Egypte; het vreselijk arrogante vliegtuigpersoneel van de touroperator. Heel jammer dat die dames zichzelf erg belangrijk vinden in plaats van de passagiers.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super resord met prachtig huisrif

Ben van Unen
12-8-2013

mooie schone accommodatie met een schitterend uitzicht over de rode zee ligt wel wat afgelegen ,met zeer klantvriendelijk personeel eten is erg goed en voor elk wat wils [,wie daar nog over klaagt weet ik niet wat die dan wel niet gewend is] kamers worden iedere dag schoon gemaakt en zien er dan ook keurig uit,hadden zelf de luxe kamer deze is met uitzicht op zwembad voor adulds only huisrif is werkelijk fantastich ontdek na 4 jaar nog telkens andere vissen, dit jaar voor het eerst een adelaarsrog voorbij zien komen. komen zeker nog weer in dit resort terug.

Gereisd met partner in Sun Aug 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via lift

• Soort gerechtenArabisch, Chinese, Frans, Indiaas, Internationaal, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef Oasis Blue Bay in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef Oasis Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.