Hotel Reef Oasis Blue Bay

Hotel Reef Oasis Blue Bay
8,3

36 tips over Hotel Reef Oasis Blue Bay

Rudy, 4-9-2015
Eén van mooiste koraalriffen van de Rode Zee ligt vlak voor het hotel met privéstrand. Zelfs voor de aller kleinsten is hier wat moois te zien en mogelijkheid tot zwemmen en snorkelen in ondiep water. Er is bewaking op de pier. De privésnorkelzone bedraagt meer dan 300 m koraalrif. Moet je echt gezien hebben.
Marco, 24-8-2014
Kies voor de junior suite en/of VIP pakket voor extra service en voorrang bij het reserveren bij de a la carte restaurants
Linda, 11-10-2013

Een bezoekje aan het nabij gelegen stadje Na´ama Bay is ´s avonds een leuk uitstapje.

Een comfort room is niet nodig, deze is gigantisch groot, maar alle kamers zijn groot.

We hebben een aantal aanbieders voor Reef Oasis Blue Bay voor je op een rij gezet:

Ben van Unen, 12-8-2013

wil je de kamer behouden tot vertrek boek dan een viparrangement,

kun je tevens lekker rustig ontbijten bij de fisherman[restaurant] met versgeperste sinasappelsap

Dennis, 31-7-2013
Boek via de dive-club aan het strand, een speedboat naar het Tiran island. Hierbij stop je op een mooie snorkelplek, scheepswrak, het Tiran island waar je een erg mooi uitzicht hebt. Op de terugweg naar het hotel vaar je langs een groep wilde dolfijnen, erg leuk!
Elvin, 10-7-2013

avondsnorkelen is een aanrader ( is met professionele begeleiding van de mensen van het duikcentrum van het hotel)

welnessbehandelingen ( zalig en professioneel)

a la carte restaurants ( Fisherman en Italiaans = lekker eten!)

relaxpool ( toegankelijk vanaf 16 jaar, bedjes aanwezig in het water om te relaxen en af te koelen)

bettine , 18-6-2013
Wanneer je een junior suite boekt, moet je dan ook nog het VIP pakket erbij doen of heb je dan alle extra's van het VIP pakket al, zoals de lunch in het andere restaurant e.d. Graag hotmail dit van iemand die dit weet
Kouros, 17-5-2013

Als je ben een roker, koop je cigaretten in EU freeshops want in Egypte zijn meestal chineese false cigaretten.

Internet is alleen bij de receptie en heel traag maar bestaat een redelijk goedkopere alternative. Ik koopte een Vodafone prepay simkaart in Naama Bay voor €7 en met €7 extra kreeg ik 4 gig datalimiet. Dus ik had overall en altijd snelle 3g internet.

Ik vond Sharm el Sheikh veilig.

Neem mee wat antimuggen stick of spray want savonds word je vlink gestoken door de muggen en insecten.

Annette, 5-4-2013
Boek minimaal een Superior Room. Alles is een stuk ruimer: de kamer, de badkamer en vooral de bedden zijn veel groter. De locatie is ook beter. Dat je er toch alleen maar slaapt is echt geen argument.
Harry, 23-3-2013
Neem wat euromuntjes mee voor een tip zo links en rechts. Winkels in Sharm is niet de moeite waard. In maart is een vestje in de avond wel handig. Snorkelen is een must ! Ga via de pier de zee in anders maak je het koraal kapot.