Hoge verwachtingen maar matig en eenmalig

Review geschreven door Rob

Hoge verwachtingen maar matig en eenmalig

Rob
28-10-2015

Het hotel biedt mooie plaatjes maar met meer dan 600 kamers was het voor ons te massaal, als je van center parcs houdt dan vind je dit misschien top. Strand, met 400 + ligbedden is het vol, en met 1 punt waar je de zee in kan is het druk. Het eten biedt een ruime keus en is goed bereid, zeker voor de hoeveelheden die ze moeten bereiden, maar het is voor de massa en op een budget, verwacht niets speciaals. De wijn die ze serveren is slecht, net als het light bier in dit hotel een soort light wijn. Je hoeft niet bang te zijn dat je aangeschoten raakt. Voor de andere restaurants in het complex moet je of betalen en is buiten de all inclusive, of vooraf reserveren en dan proberen ze je betaalde extras aan te praten. De paar standaard kamers zijn redelijk tot matig, overige merendeel zijn duurder en hebben allemaal een superior, luxury of andere toevoeging maar nog steeds standaard. De promo kamers zijn een paar kleine kamers aan de rand van het complex zonder buiten of uitzicht.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)