Hotel Reef Oasis Blue Bay *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door de wolf geert

Super goed hotel

de wolf geert
2-4-2015

Een echte aanrader, voor elk wat wils ( verschillende zwembaden / leuk huisrif om te snorkelen / verschillende restaurants / kinderopvang met speeltuin op het strand en centraal van het hotel.... ) nergens iets op aan te merken, enkel een standaard kamer is iets te krap voor kleine gezinnen. Wel storend is het grote aantal Russen ( +75% ) dit blijft een arogant / decadent / luidruchtig volk ....om dit volgende keer te mijden gaan we naar Marsa alam (privé luchthaven waar maar één Russisch vliegtuig per week wordt toegelaten ) excursies mochten we niet doen ( IS dreiging en topconferentie aan de gang tussen alle leiders van de Arabische landen in Sharm el Sheik ) maar hier kan het hotel niet aan doen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015