Luxe.. Lekker eten,prachtige zwembaden,superstrand

Review geschreven door Gipsyke

Luxe.. Lekker eten,prachtige zwembaden,superstrand

Gipsyke
8-7-2014

Derde keer hier... Blijft super!!!

Prachtig resort dat zeer mooi onderhouden wordt. Het resort is groot en het duurt even voor je de juiste route vindt, maar eens je het doorhebt is het erg gemakkelijk + er rijdt continu een open "huifkar" rond waar je kan opstappen om zo tot aan het hoofdgebouw te geraken. Zwembaden liggen verspreid, dus hiervoor hoef je niet persé naar het hoofdgebouw.

Alles is erg netjes. Directe toegang tot privé zandstrand, wordt elke avond proper gemaakt en is echt een plezier om lekker te ontspannen. Ook een leuke bar aan het zwembad waar je middaghapjes zoals hamburger, pizza en frietjes kan krijgen (met verse groentjes). Lekker eten met voldoende afwisseling. Zeker het Egyptisch themarestaurant proberen als je van grill houdt. Ook het Italiaanse themarestaurant is lekker, opletten sommige gerechten moet je bijbetalen.

Prachtig om te snorkelen/duiken, ook als je geen ervaring hebt. Zelfs zonder snorkel zie je prachtige kleurrijke vissen.

Zeker doen!

Gereisd met vrienden in mei 2013