Hotel Reef Oasis Blue Bay

8,3

86 reacties Hotel Reef Oasis Blue Bay

Reisadvies vanuit Nederland

Ton, 11-2-2017

Wij zijn al jaren vaste gasten in Reef Oasis blue bay. Helaas kun je geen pakketreis meer boeken vanuit Nederland. Kan iemand ons een reisadvies geven. Wat zijn de beste vluchten? Heeft iemand recente ervaring met een vakantie in Sharm en het hotel?

Alle info is welkom.

TV zenders

Anelique, 23-8-2015

In de omschrijving staat dat de kamers een televisie hebben. Welke zenders zijn er te ontvangen? Alleen Arabische of ook Engelstalige of BVN?

muggen en vip arrangement

Anja van Kesteren, 17-9-2014
Wie kan mij vertellen hoe het in januari met de muggen gesteld is en bij het Vip arrangement schrijft men over een speciaal lunchrestaurant...wat moet ik me daarbij voorstellen?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Reef Oasis Blue Bay voor je op een rij gezet:

Tennis en wasservice

Miss P, 16-2-2014

Weet iemand of je op het resort tennisspullen (rackets, ballen) kunt huren, of moet je die zelf meenemen? En zit dit bij de all-inclusiveformule inbegrepen?

Verder vragen wij ons af, of je je kleding daar (gratis) kunt laten wassen?

Alvast bedankt voor reacties.

Groeten,

miss P en mr N

All in formule

Jan Dehennin, 21-12-2013
Ik heb gehoord dat er weinig alcoholische dranken, wijn verkrijgbaar zijn? Is dit zo?

Taal

Vé, 3-11-2013
Gaat er iemand de week van 21 nov naar ginder? En weet iemand dat er buiten engels ook Nederlands gesproken wordt??

SOHO Square

M.Janssen, 7-8-2013
Kent iemand het winkelcentrum SOHO Square en hoever ligt dit van het resort af?

Kamer

Lincy, 3-6-2013

Hallo,

Wij hebben de standaard 2 persoons kamer geboekt. Nu lees ik dat dit erg tegen valt. Wat zijn de nadelen hier allemaal van?

Alvast bedankt!

nieuw winkelcentrum

W. Lebens, 2-6-2013
Klopt het dat er een mooi nieuw winkelcentrum in de buurt is?

snorkelen?

kim, 26-5-2013
Wie weet er of je in dit hotel kan snorkelen vanaf het strand,of moet je altijd via de loopbrug?
2 reacties