Hotel Reef Oasis Blue Bay

Hotel Reef Oasis Blue Bay
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Reef Oasis Blue Bay voor je op een rij gezet:

759 reviews over Hotel Reef Oasis Blue Bay in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

nooit meer naar een oekrains resort!!

rob leerschool
4-4-2018

het resort is een druk oekrains dorp, en daarover had touroperator ons vooraf niet geïnformeerd! het strand staat vol met parasols waaronder rode Oekraïners zich laven aan de all-inclusief formule: drank, muziek etc. ; interessant voor antropologen die de oekrainse cultuur willen bestuderen maar niet voor ons. een strandwandeling zit er niet in.

Het hotel biedt mooie plaatjes maar met meer dan 600 kamers was het voor ons te massaal, als je van center parcs houdt dan vind je dit misschien top. Strand, met 400 + ligbedden is het vol, en met 1 punt waar je de zee in kan is het druk. Het eten biedt een ruime keus en is goed bereid, zeker voor de hoeveelheden die ze moeten bereiden, maar het is voor de massa en op een budget, verwacht niets speciaals. De wijn die ze serveren is slecht, net als het light bier in dit hotel een soort light wijn. Je hoeft niet bang te zijn dat je aangeschoten raakt. Voor de andere restaurants in het complex moet je of betalen en is buiten de all inclusive, of vooraf reserveren en dan proberen ze je betaalde extras aan te praten. De paar standaard kamers zijn redelijk tot matig, overige merendeel zijn duurder en hebben allemaal een superior, luxury of andere toevoeging maar nog steeds standaard. De promo kamers zijn een paar kleine kamers aan de rand van het complex zonder buiten of uitzicht.

Wederom een topvakantie

Marco
8-9-2015

Na een bezoek in het voorjaar van 2013, dit jaar voor de zomervakantie wederom gekozen voor dit hotel. Het hotel onderscheidt zich vooral in de service van de medewerkers, van de uitvoerenden tot aan het management staan zij volledig in dienst van hun gasten. Daarnaast beschikt het hotel over prachtige faciliteiten (zoals meerdere zwembaden) en een ongekend mooi huisrif. Wij hebben voor de 2e maal gekozen voor de executive kamer (junior suite bij sommige aanbieders) waar je een aantal extra voordelen krijgt zoals het ontbijt bij het Fisherman restaurant met bijvoorbeeld vers geperste jus d'orange, € 20 korting op eventuele extra uitgaven etc. Hotel beschikt over meerdere restaurants waaronder een drietal uitstekende a la carte restaurants. Ook het grotere buffetrestaurant biedt tijdens de lunch en diner een grote diversiteit aan eten van een zeer goede kwaliteit. Bij het hotel is ook Reef Oasis Dive Club gevestigd met een geweldige staf, een brede keuze aan opleidingen en duiklocaties.

Snorkel en duik paradijs

Rudy
4-9-2015

Hotel Reef Oasis een snorkel en duik paradijs. De bezettingsgraad is Max 50% en dit is voelbaar. Hotel claimt een 5 *status heeft moeite deze aan te houden. Wat wij vaststelden; koraalrif + zee + duikCentr + strand + strandAccom = Schitterend. Zeker 5*, place to be voor duikers en snorkelaars; zwembaden + Accom = 5*, 4 grote dagelijks onderhouden zwembaden + telkens een onafhankelijke poolbar en snacks; Hotel en resort = 5*, zeer groot mooi en zeer goed onderhouden; Kamers = 4*, groot degelijk alles aanwezig gedateerd, onderhoud (idem rest hotel) enkel gedaan door mannen, ondanks hun keiharde inzet nooit de vrouwelijke finesse zullen hebben in dit werk; Restaurants = HoofdRest 3*+ de BijRest 4* tot 5* , in het hoofdrestaurant werd het eten te vaak geleverd met extreme hoogten en laagten, van een 5* hotel mag er meer verwacht worden, vaak was het een kwestie van betere coördinatie; Gedienstigheid = 5* ; Animatie = zwak tot slecht georganiseerd, vaak zeer slecht gecommuniceerd.

Super goed hotel

de wolf geert
2-4-2015

Een echte aanrader, voor elk wat wils ( verschillende zwembaden / leuk huisrif om te snorkelen / verschillende restaurants / kinderopvang met speeltuin op het strand en centraal van het hotel.... ) nergens iets op aan te merken, enkel een standaard kamer is iets te krap voor kleine gezinnen. Wel storend is het grote aantal Russen ( +75% ) dit blijft een arogant / decadent / luidruchtig volk ....om dit volgende keer te mijden gaan we naar Marsa alam (privé luchthaven waar maar één Russisch vliegtuig per week wordt toegelaten ) excursies mochten we niet doen ( IS dreiging en topconferentie aan de gang tussen alle leiders van de Arabische landen in Sharm el Sheik ) maar hier kan het hotel niet aan doen

Super goed hotel, uitstekende bediening in de bar en in de à la carte restaurants. Kamer was goed en voldoende. Leuke keuze qua zwembaden, adults only pool is een pluspunt maar was voor ons te rustig. Wel heel afgelegen ligging. Ideaal als je het hotel niet buiten wil komen. Gelukkig was er een kleine winkelstraat middenin het resort.

Al meerdere malen in Egypte geweest, maar dit hotel is absoluut onze favoriet. Mooi hotel, prachtige kamer (junior suite), maar vooral de service en de mogelijkheden om in a la carte restaurants te eten, maakte het verschil met de andere 5 sterren al inclusive hotels. Daarbij is de duikschool helemaal top. Ook hier staan klantvriendelijkheid en service bovenaan en beschikken ze over een internationale staff die je helemaal ontzorgt. Zeer zeker weer terug naar dit hotel in de toekomst.

Derde keer hier... Blijft super!!!

Prachtig resort dat zeer mooi onderhouden wordt. Het resort is groot en het duurt even voor je de juiste route vindt, maar eens je het doorhebt is het erg gemakkelijk + er rijdt continu een open "huifkar" rond waar je kan opstappen om zo tot aan het hoofdgebouw te geraken. Zwembaden liggen verspreid, dus hiervoor hoef je niet persé naar het hoofdgebouw.

Alles is erg netjes. Directe toegang tot privé zandstrand, wordt elke avond proper gemaakt en is echt een plezier om lekker te ontspannen. Ook een leuke bar aan het zwembad waar je middaghapjes zoals hamburger, pizza en frietjes kan krijgen (met verse groentjes). Lekker eten met voldoende afwisseling. Zeker het Egyptisch themarestaurant proberen als je van grill houdt. Ook het Italiaanse themarestaurant is lekker, opletten sommige gerechten moet je bijbetalen.

Prachtig om te snorkelen/duiken, ook als je geen ervaring hebt. Zelfs zonder snorkel zie je prachtige kleurrijke vissen.

Zeker doen!

Geweldig, zeker doen, is een toppertje!

desiree
3-3-2014

Voor vertrek maakte ik me zorgen over het bericht van de hoofdoekjes. Maar wat bleek, het was aldaar vakantie en is net als bij de chinees restaurant hier in NL.

Superior kamer was mooi, rif en strand zijn super maar wel veel kinderen. Bij het volwassenen zwembad is het lekker rustig en drankjes zijn daar net zo lekker. Eten is goed en mocht je wat anders willen dan kan je naar een van de restaurants. Het vis restaurant raden wij niet aan daar alle vis uit de vriezer komt en dus niet "vers" is.

Animatie team is ook volop bezig, mocht je er behoefte aan hebben......

Minibar moest je zelf bijvullen maar je kon onbeperkt bonnen krijgen bij de receptie om gratis flesjes te halen. Was absoluut niet hinderlijk!

Wij zijn het resort 1x afgeweest en gelijk genezen, niet doen! Resort is veel mooier en veel minder irritante mensen. En die nep LV of Dior meuk verkopen ze op het resort ook.

Qua russen viel het ons ook reuze mee, waren best redelijk en niet scheeuwerig.

goede service en prima vakantie

roobenjuk
28-2-2014

net terug uit dit hotel, prima vakantie gehad. personeel is zeer attent en vriendelijk. Eten is zeer goed in vergelijking met andere all-inn resorts.

mooi rif voor de deur,waar je mooi kunt snorkelen. vip pakket geeft de mogelijkheid te ontbijten en te lunchen in apart restaurant wat ons zeer goed beviel. wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reef Oasis Blue Bay in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reef Oasis Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reef Oasis Blue Bay scoort een 8.74 uit 10 op basis van 786 reviews.