Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh

Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh
7,5

5 tips over Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh

Heidi Poelmans, 13-2-2014

Geen 5 à la carte restaurants maar slechts 3 en tegen extra betaling.

Geen 5 bars maar 3.

En buiten hotel bijzonder agressieve verkopers in de winkeltjes. Door negatief reisadvies is zelfs lokale excursie in Sinaï onmogelijk.

nicky van't hoog, 6-8-2013

denk er goed over na heb zelf de verkeerde keuze gemaakt

pas goed op me wat je drinkt, bijv ijs yoghurt niet doen. uitkijken met eten voor voedselvergiftiging

Dustin, 15-4-2013
Geeft af en toe een fooitje. Echter strandmedewerker Mahmoud die handdoeken verzorgt pas aan het einde een fooi gegeven en wilde dit zelfs nog weigeren. Voor die tijd regelde hij altijd vip plaatsen aan het strand, waardoor jezelf pas later hoefde te komen. Werkte echt hard die jongen en zorgde dat men niets tekort kwam. Voorbeeld voor alle werknemers. Shoppen is niet aan te raden, stressvolk daar!

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

Fam.Poppelaars, 24-6-2012
De jeepsafari was erg leuk om te doen;je ziet wat van de woestijn en de bewoners ervan.Het kameelrijden is een must als je in Egypte bent en het snorkelen is een droom,je ziet de mooiste dingen!
vanhille marnix, 11-6-2012
het enige pluspunt is dat het hotel zelf mooi is aangelegd zoals zwembad en watervalletjes en stromende beekjes alsook rechts van de pier nog een mooi koraalrif en mooie grote vissen