Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh

Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh in het Nederlands

Fantastische plaats

Mette schagen
20-4-2016

Erg aardige mensen, mooie omgeving ,erg fijne kamers en prima eten.

goed hotel prijs kwaliteit

Van Herck Maria
25-2-2014

Een mooi hotel met zeer mooie tuin , de kamer was tip top met aparte douche en een inloopkast , personeel ook niets op aan te merken ,

het eten was wel minder weinig variatie en er werd ook niet regelmatig bijgevuld , aan het zwembad werd het drinken in zachte plastiek bekertjes gegeven en het eten aan het zwembad liet ook te wensen over de vogeltjes hebben daar geen honger geleden ze konden het eten zo van de schotels pikken . Maar al bij al een toffe vakantie gehad.

De 5* uit de reisgids blijkt een 4* te zijn.

Heidi Poelmans
13-2-2014

Info op website Touroperator is Niet Correct. Wij hadden dit hotel Nooit geboekt als we vooraf hadden geweten dat het een 4* was.

In de titel wordt de illusie gewekt dat het hotel een 5* is maar bij vergelijk van info op diverse sites en zoover, ....klopt hier niets van.

Zwembad aan het strand is niet verwarmd, koffie en theefaciliteiten op de kamer tegen betaling, 1 fles water voor een hele week op de kamer. je kan wel flesjes water halen aan de bar in de lobby. WIFI hopeloos in de lobby als er meer dan 5 mensen on line zitten. Info op verschillende bronnen geeft aan dat alle kamers WIFI hebben.

Kortom: misleidende info van Touroperator waardoor we niet de gewenste vakantie hadden. Geen grote drama:' s maar dagelijkse kleine ergernissen en gezien de prijs die we betaalden zijn geld niet waard.

Gesprek met zeer welwillend en hulpvaardig hotelmanagement verduidelijkt veel.

Een fantastische plek aan de Rode Zee !!

Yolène jaspers
7-10-2013

Ik ben al vele keren naar de Radisson Blu in Sharm geweest en ik ga steeds naar dezelfde plaats want het is er ongelooflijk goed. Het personeel is super vriendelijk en lief en de kamers zijn helemaal vernieuwd, zeer groot en een zonnig terras met ofwel zicht op het zwembad of de zee. De tuin is een van de mooiste van alle hotels uit de buurt en ligt direct aan het strand. Er zijn ook tennisterreinen, tafeltennis, biljart, fitness etc... en het animatieteam geeft ook iedere dag stretching, aquagym, fitness and 's avonds shows, etc. Het eten is ook ok.

nooit meer dit hotel

nicky van't hoog
6-8-2013

lieve mensen,

ben net terug van dit hotel de ligging is echt super mooi en het park niks over te klagen maar het eten is zeer slecht. tafels worden niet goed schoongemaakt per dag 3 mensen aan infuus voor antibiotica ik zelf ook 3 x aangelegen. 3 dagen van mijn vakantie ziek geweest De dokter zelf van het hotel zegt dat het eten zeer slecht is er was dus ook een waslijst aan klachten. Je kunt goed eten bij het betaald restaurant op het hotel. voor mij niet voor herhaling vatbaar en heel veel russen bijna geen Nederlanders

Tuinen worden elke dag bijgehouden, het park is netjes en schoon en vanaf de lobby lopen beekjes richting de zee. Leuk strand met voetbal- en volleybalveld. Zee via pier bereikbaar waar gesnorkeld kan worden. Ook kan op het rif zelf gezwommen worden (tot een bepaalde hoogte). Eten en drinken prima. Tussen 11 en 4 kan ook bij het zwembad snacks gegeten worden of bij het strand(boven op een terras met mooi uitzicht). Het personeel is heel vriendelijk.Shoppen echter een ramp, irritante mensen die op je geld uit zijn en het een half uur duurt per winkel als je niet duidelijk nee zegt. Dus lekker op het resort blijven en/of leuke excursies doen. Via resort is wel eigen taxi te regelen maar betaal je iets meer, wel aan te raden. Kamers ruim. schoon en netjes. Kortom, dit resort is aan te raden! In de avond weinig te doen, buiten uurtje animatie, shishabar, bar bij het zwembad en lobby.

hotel ok duikhotel nee

david_de_groodt
10-11-2012

Keurig hotel, nutteloos duikcentrum, matig en kleurloos eten zonder enige verrassing of afwisseling. Veel Polen en Russen zonder enige problemen.

Kamerbedienig was niet altijd ok regelmatig te weinig handdoeken. De achtergrondmuziek op het domein is een bron van ergernis steeds dezelfde synthesizer electronische rommel.

Prima hotel!

Jesse
18-7-2012

1e x sharm el sheik. dicht bij vliegveld, maar geen overlast. Eten is er voldoende, voor ieder wat wils. Perfect weer, mooie tuin, leuke animatie (met name gericht op 20-40 jarige. Mooi zwembad, zee op loopafstand. Goede kamers, af en toe stroomstoring op piekmomenten. Iedereen erg vriendelijk, mits je hetzelf ook bent :-) Kortom gewoon een geslaagde vakantie.

dit nooit meer!!

jill himpe
17-7-2012

wij zijn daar de laatste week van juni geweest in 'all inclusive' formule

dit hadden wij nog nooit meegemaakt in Egypte, nochtans al vierde keer Egypte.

Overdag wanneer je een flesje water wou, moest je dit betalen, en dit aan 2euro per stuk voor een half litertje, dit betaal je zelfs niet in België! mini-bar in de kamer, zelfs niet gevuld met water, wil je water, ook weer bijbetalen.Bij het buffet kon je enkel kiezen uit 4 warme dingen, waaronder dan rijst, aardappelen, beef, kip. Daar moest je het dan mee doen,Normaal moet je in zo'n hotel meters buffet hebben, natuurlijk ook niks van variatie.Al de belgen die we daar leerden kennen, ziek geweest van het eten! Nog nooit meegemaakt! Animatie 's avonds moest betaald worden, 10euro per persoon!! personeel in de lobby, helemaal niet vriendelijk.'s Avonds late vlucht, 12u 's middags eindigt all in formule, wil je nog in restaurant eten, moet je 15euro per persoon betalen.Dit hotel is niet de naam Radisson Blu waardig, echte oplichting!!

Dit nooit meer!!!

britt
9-7-2012

Dit is een Radisson onwaardig hotel.

Eten niet gevarieerd, groenten niet gekoeld.

Slechts 1 hoofdrestaurant, andere a la carte restaurants 20 euro bijbetalen per keer.

Flesjes water waren te betalen (2,5 euro). Dit kan niet in zo'n warm land!!!

Garçons zijn allemaal heel vriendelijk maar de bedienden en managment zijn ronduit onbeleefd en alles behalve klantvriendelijk.

Dit is een ervaring die ik niemand aanraadt dus als je dit leest denk twee keer na voor je boekt!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Resort Sharm El Sheikh scoort een 9.64 uit 10 op basis van 140 reviews.