7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh voor je op een rij gezet:

149 reviews over Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh in het Nederlands

(we gaan in januari weer 2015

H Tijms
9-11-2014

Het is een mooi resort en er komt nog steeds iets nieuws bij als je niet tevreden bent over het eten kun je dit zeggen en maken ze eten speciaal voor je ook wat fruit betreft Wij zijn er al 4x geweest personeel doet alles voor je Je kunt alleen niet lopend naar t centrum maar busje gaat geregeld

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Geweldige vakantie!

TessaS
6-5-2014

Ik ben een tijd terug met mijn moeder naar dit hotel geweest. Ik zag dat er nog weinig positieve berichten zijn dus vandaar dat ik alsnog iets schrijf.

Oké, het eten is wat minder in dit hotel, maar daarbij is alles gezegd en met wat minder bedoel ik, je hebt geen 10 lekkere dingen maar wat minder, je zit iedere avond vol.

Het personeel (op 1 irritante barman na) rent voor je! Iedere ochtend kreeg ik bij binnenkomst in het restaurant meteen een kopje koffie, het stond meteen voor mij klaar ik hoefde er niet eens om te vragen.

De mannen flirten wel met de vrouwen maar doen niet heel irritant, als je je er niks van aantrekt gebeurt er ook niks.

Het zwembad is heerlijk, om de dag zijn er golven en ik heb nog nooit zo'n mooi groot schoon zwembad gehad die nog een perfecte temperatuur had ook!

Ik ga misschien nog wel een keer terug naar het hotel, het rif voor de deur zag er mooi uit maar door de sterke stroming was het water troebel ik wil het rif zeker nog zien met mooi weer.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Vriendelijk personeel, maar weinig keuze qua eten

Bianca de Vries
28-2-2014

Ik ben halverwege februari hier geweest via touroperator (een bingoreis). Ik wist niet waar ik terecht zou komen, alleen wist ik dat het 4 sterren en in Sharm el- Sheikh zou zijn. Ik heb me erg goed vermaakt op het resort. Het personeel is erg vriendelijk en niet opdringerig (ik ben zelf een blonde vrouw). Ik liep met een mitella, ivm een operatie, en werd echt overal mee geholpen, extra kussen op de kamer nodig? Binnen 5 minuten stond er iemand. Het eten was helaas een minpuntje. De eerste drie dagen was het koud en niet lekker. Er leek daarna wel een wisseling van de wacht te zijn gewest, want het eten was warm en goed. Helaas was er wel weinig keuze en wat er savonds niet op ging lag er meestal voor de lunch. Er waren maar 2 barren, en er was er altijd maar 1 open. Bij het strand waren goede bedjes, alleen kon je alleen maar een paar soorten frisdranken drinken, voor meer keuze of alcohol moest je naar het hotel. Er reed een busje, was goed geregeld, maar was ook goed te lopen.

Gereisd Alleenreizend in februari 2014

Dit nooit meer

Evelien
15-8-2013

Het is het laatste resort van Sharm el Sheikh dus het is een eind reiden wil je naar het centrum gaan met de taxi. Zowel bij het in- als uitchecken erg onvriendelijk personeel bij de receptie. Kamers waren groot maar gehorig. De matrassen waren erg hard van de bedden. Badkamer rook ook niet geheel fris, doucheput was ook verstopt waardoor het water niet of niet goed weg stroomde. Aangegeven bij receptie maar hier is nooit wat mee gedaan. Ook aan de bar en in het restaurant vrouwonvriendelijk personeel. Zelfs meegemaakt dat ik de barman een zoen op zijn wang moest geven om een drankje te mogen krijgen! (Wij hadden allinclusive) Uiteraard niet gedaan en boos weggelopen. Daarnaast komen er hier veel Russische toeristen die erg luidruchtig zijn. Zij beginnen al om 10.00 uur met alcohol waardoor ze rond de middag al ladderzat lopen te schreeuwen naar andere gasten. Slecht resort met ontzettend slecht personeel.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort, ongeorganiseerd restaurant

Monique
24-7-2013

*3x daags begeef je je naar het restaurant. Helaas is het restaurant totaal ongeorganiseerd. Bij binnenkomst (iedere dag) zijn er geen schone borden en schone glazen te vinden. Een schone tafel met een schoon placemat en schoon bestek is ver te zoeken. De ruimte waar het buffet staat, is veel te klein voor de gasten. Iedereen loopt elkaar voor de voeten. Het eten is ok, dwz we hebben geen darmklachten gehad. Daarnaast hebben we een aantal dagen aan de bars geen koud drinken gehad, omdat de systemen kapot waren. *De kamers en het resort zijn echt prachtig. Het is pas 3 jaar oud, maar doet wel wat ouder overkomen. Alles is schoon, en als er iets op de kamer mis is, lossen ze dit snel voor je op. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. *De medewerkers van dit resort zijn SUPER. Vriendelijk en dol op de Nederlanders die er rondlopen (8 vd 300 gasten, merendeel is Rus of Egyptenaar). Als het restaurant goed was geweest, dan was het zeker een aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd Anders in juli 2013

Super goed hotel voor een weekje ontspanning.

william2228
13-7-2013

Een weekje verbleven in dit hotel. Prima geregeld, voor ons was het diner buffet iets minder maar dat is persoonlijke smaak. Heerlijke zwembaden en strand. Grote en schone kamer en hele fijne badkamer!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Erg mooi resort!

monique
20-6-2013

Ik ben in 2012 met mijn vriend hier op vakantie geweest en het best leuk. Omdat we geen geld hadden zijn we alleen op het resort gebleven. De ligging kunnen we daarom niet echt bepalen.. Er waren wel mooie zwembaden!! Het eten was redelijk.. Er is voor ieder wat wils, maar als je langer dan een week gaat, krijg je natuurlijk weer hetzelfde.. Voor de rest is het eten soms maar half gaar, maar als je naar Egypte wil en alles moet perfect zijn, dan moet je een 5 sterren hotel boeken. De kamers zagen er goed uit! De service was ook goed, de een is veel behulpzamer als de ander, maar vergeet niet: We zitten hier wel in een ander wereld deel! Dus natuurlijk kan je dit niet vergelijken met Nederland. Ik vond zelf dat we er niet te veel voor hadden betaald. Na deze vakantie te hebben meegemaakt heb ik duidelijk een ding geleerd: Ga niet in juli of augustus hierheen, want het is zo heet!! Het was overdag 50 graden en 's nachts 40 graden. Dus denk hier goed over na! :) Hopelijk genoeg informatie

Gereisd Met partner in januari 2012

super vakantie

betty scherff
7-5-2013

goed hotel, geweldig personeel, heerlijk weer !!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Prima, alles is ok!!

A.Meijer
27-4-2013

Dit hotel is pas 3 jaar oud, het personeel doet echt zijn best om het u naar de zin te maken. Het zwembad (golfslagbad) is echt schitterend, er zijn voldoende ligbedden en je hoeft 's-morgens echt geen handdoek neer te leggen zodat je een plekje heb. Als je naar dit hotel gaat moet je wel goed ter been zijn en kunnen traplopen. Er zijn in dit hotel voldoende schaduwplekken zodat je toch heerlijk buiten kan zitten als je het te warm vindt. Het eten is prima, niet bijzonder maar voor een weekje goed te doen. Mocht je problemen hebben in je kamer dan zorgt de receptie direct dat je wordt geholpen. Helaas is er in en rondom het hotel weinig te doen en zal je voor vertier de stad in moeten gaan. Wij zijn hier een week geweest en gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd Anders in april 2013

Super relax.

rikko scherff
30-3-2013

Een prachtige uitziend resort, met in de avond hele mooie verlichting. Het is wel een hotel wat een beetje achteraf ligt, wij gingen er heen om te relaxen dat lukt daar uitstekend. Het animatie team GEWELDIG evenals de bediening SUPER, ze doen er alles aan om je een vakantie gevoel te geven, heel vriendelijk en gezellig. Voor ons was de prijs wat duur, was een echte last minute op schiphol geboekt. Daar kon het resort niks aan doen. Eten was lekker van smaak, keuze genoeg, zou een beetje warmer mogen. De kamers waren lekker schoon. Wij hebben genoten, en gaan weer terug komen!!!

Gereisd Anders in maart 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh