Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh

Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh

7.5Goed

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh voor je op een rij gezet:

• Animatie

178 reviews over Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh

• 8H Tijms09-11-2014

(we gaan in januari weer 2015

Het is een mooi resort en er komt nog steeds iets nieuws bij als je niet tevreden bent over het eten kun je dit zeggen en maken ze eten speciaal voor je ook wat fruit betreft Wij zijn er al 4x geweest personeel doet alles voor je Je kunt alleen niet lopend naar t centrum maar busje gaat geregeld

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8TessaS06-05-2014

Geweldige vakantie!

Ik ben een tijd terug met mijn moeder naar dit hotel geweest. Ik zag dat er nog weinig positieve berichten zijn dus vandaar dat ik alsnog iets schrijf.

Oké, het eten is wat minder in dit hotel, maar daarbij is alles gezegd en met wat minder bedoel ik, je hebt geen 10 lekkere dingen maar wat minder, je zit iedere avond vol.

Het personeel (op 1 irritante barman na) rent voor je! Iedere ochtend kreeg ik bij binnenkomst in het restaurant meteen een kopje koffie, het stond meteen voor mij klaar ik hoefde er niet eens om te vragen.

De mannen flirten wel met de vrouwen maar doen niet heel irritant, als je je er niks van aantrekt gebeurt er ook niks.

Het zwembad is heerlijk, om de dag zijn er golven en ik heb nog nooit zo'n mooi groot schoon zwembad gehad die nog een perfecte temperatuur had ook!

Ik ga misschien nog wel een keer terug naar het hotel, het rif voor de deur zag er mooi uit maar door de sterke stroming was het water troebel ik wil het rif zeker nog zien met mooi weer.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Bianca de Vries28-02-2014

Vriendelijk personeel, maar weinig keuze qua eten

Ik ben halverwege februari hier geweest via touroperator (een bingoreis). Ik wist niet waar ik terecht zou komen, alleen wist ik dat het 4 sterren en in Sharm el- Sheikh zou zijn. Ik heb me erg goed vermaakt op het resort. Het personeel is erg vriendelijk en niet opdringerig (ik ben zelf een blonde vrouw). Ik liep met een mitella, ivm een operatie, en werd echt overal mee geholpen, extra kussen op de kamer nodig? Binnen 5 minuten stond er iemand. Het eten was helaas een minpuntje. De eerste drie dagen was het koud en niet lekker. Er leek daarna wel een wisseling van de wacht te zijn gewest, want het eten was warm en goed. Helaas was er wel weinig keuze en wat er savonds niet op ging lag er meestal voor de lunch. Er waren maar 2 barren, en er was er altijd maar 1 open. Bij het strand waren goede bedjes, alleen kon je alleen maar een paar soorten frisdranken drinken, voor meer keuze of alcohol moest je naar het hotel. Er reed een busje, was goed geregeld, maar was ook goed te lopen.

Alleen gereisd in februari 2014

• 6Monique24-07-2013

Mooi resort, ongeorganiseerd restaurant

*3x daags begeef je je naar het restaurant. Helaas is het restaurant totaal ongeorganiseerd. Bij binnenkomst (iedere dag) zijn er geen schone borden en schone glazen te vinden. Een schone tafel met een schoon placemat en schoon bestek is ver te zoeken. De ruimte waar het buffet staat, is veel te klein voor de gasten. Iedereen loopt elkaar voor de voeten. Het eten is ok, dwz we hebben geen darmklachten gehad. Daarnaast hebben we een aantal dagen aan de bars geen koud drinken gehad, omdat de systemen kapot waren. *De kamers en het resort zijn echt prachtig. Het is pas 3 jaar oud, maar doet wel wat ouder overkomen. Alles is schoon, en als er iets op de kamer mis is, lossen ze dit snel voor je op. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. *De medewerkers van dit resort zijn SUPER. Vriendelijk en dol op de Nederlanders die er rondlopen (8 vd 300 gasten, merendeel is Rus of Egyptenaar). Als het restaurant goed was geweest, dan was het zeker een aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd in juli 2013

• 9william222813-07-2013

Super goed hotel voor een weekje ontspanning.

Een weekje verbleven in dit hotel. Prima geregeld, voor ons was het diner buffet iets minder maar dat is persoonlijke smaak. Heerlijke zwembaden en strand. Grote en schone kamer en hele fijne badkamer!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7monique20-06-2013

Erg mooi resort!

Ik ben in 2012 met mijn vriend hier op vakantie geweest en het best leuk. Omdat we geen geld hadden zijn we alleen op het resort gebleven. De ligging kunnen we daarom niet echt bepalen.. Er waren wel mooie zwembaden!! Het eten was redelijk.. Er is voor ieder wat wils, maar als je langer dan een week gaat, krijg je natuurlijk weer hetzelfde.. Voor de rest is het eten soms maar half gaar, maar als je naar Egypte wil en alles moet perfect zijn, dan moet je een 5 sterren hotel boeken. De kamers zagen er goed uit! De service was ook goed, de een is veel behulpzamer als de ander, maar vergeet niet: We zitten hier wel in een ander wereld deel! Dus natuurlijk kan je dit niet vergelijken met Nederland. Ik vond zelf dat we er niet te veel voor hadden betaald. Na deze vakantie te hebben meegemaakt heb ik duidelijk een ding geleerd: Ga niet in juli of augustus hierheen, want het is zo heet!! Het was overdag 50 graden en 's nachts 40 graden. Dus denk hier goed over na! :) Hopelijk genoeg informatie

Gereisd met partner in januari 2012

• 8betty scherff07-05-2013

super vakantie

goed hotel, geweldig personeel, heerlijk weer !!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 7A.Meijer27-04-2013

Prima, alles is ok!!

Dit hotel is pas 3 jaar oud, het personeel doet echt zijn best om het u naar de zin te maken. Het zwembad (golfslagbad) is echt schitterend, er zijn voldoende ligbedden en je hoeft 's-morgens echt geen handdoek neer te leggen zodat je een plekje heb. Als je naar dit hotel gaat moet je wel goed ter been zijn en kunnen traplopen. Er zijn in dit hotel voldoende schaduwplekken zodat je toch heerlijk buiten kan zitten als je het te warm vindt. Het eten is prima, niet bijzonder maar voor een weekje goed te doen. Mocht je problemen hebben in je kamer dan zorgt de receptie direct dat je wordt geholpen. Helaas is er in en rondom het hotel weinig te doen en zal je voor vertier de stad in moeten gaan. Wij zijn hier een week geweest en gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd in april 2013

• 9rikko scherff30-03-2013

Super relax.

Een prachtige uitziend resort, met in de avond hele mooie verlichting. Het is wel een hotel wat een beetje achteraf ligt, wij gingen er heen om te relaxen dat lukt daar uitstekend. Het animatie team GEWELDIG evenals de bediening SUPER, ze doen er alles aan om je een vakantie gevoel te geven, heel vriendelijk en gezellig. Voor ons was de prijs wat duur, was een echte last minute op schiphol geboekt. Daar kon het resort niks aan doen. Eten was lekker van smaak, keuze genoeg, zou een beetje warmer mogen. De kamers waren lekker schoon. Wij hebben genoten, en gaan weer terug komen!!!

Gereisd in maart 2013

• 9wendelien14-03-2013

Erg mooi, een paleis

Zeer mooi hotel. Erg luxe. Alleen jammer dat je ver van Naama Bay zit.

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Prima Life Club Faraana Heights Resort Sharm el Sheikh info