Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm *****

Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm *****

Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm

Ghram, 5-7-2014
toilet gebruik doe dit in eigen hotelkamer
Michel, 31-3-2013
Best eet je in ' hoofdrestaurant , andere eetgelegenheden waren niet lekker/vers
L.Kamps, 24-1-2013

Als je niet tegen pittig eten kunt, ga dan absoluut niet naar restaurant L' Asiatique! Voordeel is dan wel dat je vanuit binnen kunt doorlopen naar het Meditirraanse restaurant.

Zou je bijvoorbeeld naar de Old Market willen, pak dan een taxi en ga niet lopen. Het is niet te vinden! (Voor ons niet althans)

postvrouwke, 5-11-2012
Snorkelen bij het zusterhotel is de moeite. je hoeft niet ver te zwemmen om mooie vissen te zien (papegaaivis, clownsvis (nemo),...) snorkelset kan je bij de duikclub (rechts op het strand) huren voor 5 euro per dag.
angela, 17-9-2012
In het italiaans restaurant maken ze heerlijke verse pizza's voor je!
Daniel, 23-8-2012
duiken en/ of snorkelen. Sharm el Sheikh is echt the place to be.

Nicolien, 7-6-2012

Wat wij erg leuk vonden was een buggy tour door de woestijn en midden in de woestijn wat drinken ook leuk met kinderen.

Een boottocht waar je ook kan snorkelen en lunchen op de boot.

Dit is wel een hele dag maar erg leuk.

stabol, 22-5-2012
Bezoek de Old Market; hier zijn souveniers, kleding etc. te koop voor lage prijzen. Ga zeker een keer snorkelen: PRACHTIG!