Hotel Pasadena

KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel Pasadena

1 review over Hotel Pasadena in het Nederlands

Leuk niet te groot hotel

Ronald
24-3-2010

Leuk kleinschalig hotel, niet zoals de grote massale hotels. Eten in vergelijking met andere hotels zeer vers, smaakvol en niet vet, al is de keuze niet zo groot.Pluspunt (voor ons) het ontbreken van annimatie, alleen in de middag bij het lekker zwembad muziek. Voor kinderen is er niks wel een zwembad maar dat is te diep voor kinderen. Ligging is niet zo mooi ca. 500 meter van het (niet al te mooie) strand, rijd wel elk half uur een busje van het hotel gratis heen en weer. In de avond rijd dit busje naar Naama bay en terug duurt wel ca. 30 minuten, maar leuk om gezien te hebben. in Nabq is verder niet veel te doen.Kamers zijn netjes en zeer groot, neem wel wat muggenverdelger mee, schoonmaak kan beter. Personeel is zeer vriendelijk en een beetje fooi doet wonderen, dus NLers niet zo gierig en geef eens wat, je zult het resultaat gelijk merken. Het grote nadeel is het overschot aan Russen in dit hotel, wat een onderontwikkeld en asociaal volk is dat, geen enkel respect voor niemand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasadena in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasadena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.