9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen

Familie van de Watering
6-9-2010

In 2007 hadden we ook 2 weken in dit hotel (toen Golden Resort geheten) vakantie gevierd. Nu was ook het Aqua Park klaar. De bediening aan de barretjes is wat minder. Ook het gebruik van de glijbanen in het Aqua park roept soms wat vragen op. Na een goed gesprek met de manager van het zwembad was ook dit gauw opgelost. Van de overvloedig aanwezige Engelsen heb je geen last, wat lastiger is de aanwezigheid van de eigen bevolking uit Egypte dat zijn de nieuwe "russen" van de vakantieresorts. De klagers van het eten, nogmaals lekker in eigen land op vakantie gaan. Ondanks dat er weinig Nederlandse kindjes waren heeft onze dochter (en dus ook wij) zich prima vermaakt met Milja en Sophie. Zelfs na een klein ongevalletje van onze dochter met als resultaat wat hechtingen in de knie zorgde de hoteldoktor er voor dat zij na twee dagen weer volop kon zwemmen. Waarom er zo weinig Nederlanders zijn? Geen idee vreemd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Prachtig en zeer kindvriendelijk hotel

Karin
21-8-2010

Het hotel is zeer mooi, ruim opgezet en de familiekamer was groot met 2 slaapkamers en 2 badkamers. De verschillende zwembaden en vooral het golfslagbad waren een succes voor de kinderen en ook voor ons. Elke dag werden de bedden verschoond en ook de kamers werden elke dag schoongemaakt. Hotel ligt ca. 500m van het strand maar er gaat continue een busje naat het strand toe. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In het hotel zijn erg veel Engelsen en Ieren maar zoals vaak gezegd wordt hadden wij daar geen last van ondervonden. Het eten was redelijk gevarieerd maar kwam wel elke dag een beetje op hetzelfde neer, voor de kinderen was er elke dag friet / pizza maar een lekker stukje vlees hebben wij wel gemist.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

nooit meer

karin kok van der meer
25-7-2010

het eten is buiten gewoon slecht dagelijks te weinig handdoeken drinken lauw zwembad prima veel lastig gevallen voor excursies dagelijks wel 5 keer op een dag rustig bij het zwembad liggen is er niet bij erg vervelend eenmaal maar nooit meer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Prima!.

Marco en Nathalie
14-7-2010

Vriendelijk personeel,zeker met kids (10 en 14 jaar oud).Oudste was tijdens onze vakantie jarig en vond bij terugkomst op de hotelkamer een brief met felicitaties namens het management en personeel,werd enorm gewaardeerd.Nette kamer,alleen jammer dat niet alle glijbanen het deden.Ontbijt en lunch prima,diner wat eentonig maar zeer goed te eten. Zeer leuke vakantie gehad!.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Park inn een ruim opgezet resort

Ank en Koos Meulenbroek
18-6-2010

mooi resort met prachtige tuin met watervallen en 2 grote zwembaden beiden met een bar waarvan 1 met poolbar. Tevens een Aquapark ( 3jaar oud ) met vele zwembaden en 3 grote en veel kleine glijbanen. 1 bad is een golfslagbad. voor een ieder en gezinnen met kinderen een fijn resort. kinderen kunnen zich de hele dag en s'avonds in de grote bedouine tent vermaken, dit door animatie team. ruime schone kamer met prima airco. ruime badkamer en elke dag schone handoeken . Het eten is lekker en gevarieerd. het personeel is bijzonder vriendelijk. Buite het hotel diverse supermarkjes en winkeltjes. Wat wel vervelend is dat ze je bij iedere winkel naar binnen willen hebben. Dat is he enige nadeel. Een geslaagde al inn vakantie gehad !

Gereisd Met partner in mei 2010

fantasties

jan
25-5-2010

was er erg warm maar wel mooi het is er erg goed en de mensen doen alles voor niets en als je wat geeft dan kan je vakantie helemaal niet meer stuk bij ze en het zal zo moeten zijn dat je ze wat moet geven wand die mensen bebbeb eg helemaal niet en voor ons is het maar 5 euros

Gereisd Met partner in juli 2009

eens maar nooit meer!!!!!

familie brink
5-5-2010

ZEER teleurgestellend:eten was ronduit slecht:geen smaak,erg russisch/egytisch,ieder dag hetzelfde,geen patatje voor de kinderen,het ontbijt was redelijk.de russen(zeker 85%)hebben geen manieren,voordringen bij buffet,luidruchtig,veel drank: asociaal volk!!! Aleen oploskoffie in hotel,personeel aardig maar alles draait om een tip!veel lastigevallen(zelfs bij het zwembad door personeel: excursies,massages verkopen),het resort kan je beter niet uitgaan:opdringerige verkopers,het strand was voor ons de beroemde druppel:wij gingen echt om te snorkelen en te zwemmen in zee.er is GEEN strand,de eerste 50 meter is 10 cm diep, heel scherp koraal en geen vis te zien.snorkelen moet je vanaf pier af het water in: heel sterke stroming dus met kids echt niet verantwoord!!!.maar we hebben een week heel mooi weer gehad en het zwembad is leuk:hebben ons wel vermaakt maar was absoluut geen 8.5!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

heerlijke vakantie gehad!

Dirk
17-4-2010

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. Personeel was uiterst aardig en het hotel had een goeie hygiene wat voor ons erg belangrijk is. Ook het eten vonden wij alle avonden gevarierd en van goede kwaliteit. Wij zouden dit hotel aan onze vrienden aanraden.

Tijdens onze vakantie hebben wij ook een aantal leuke excursies gedaan via een Nederlandse website. Dat is echt een aanrader voor ieders vakantie! De excursies waren via deze website een stuk goedkoper dan via onze reisorganisatie.

Gereisd Met partner in januari 2010

Fijn hotel voor kids

De Staeskes
16-4-2010

Hotel met mooie omgeving, leuk aquapark, eten ok. Toch bij ons ergernissen: wij hadden een 4-persoonskamer maar beschikten maar over 2 bedden. Later kregen we een extra sofabed, maar onze kinderen (8 en 14) moesten hierin samen slapen. Als je dit niet goed vond moest je maar extra opleggen voor een suite met 2 slaapkamers. Handdoeken kregen we ook maar 2, als je er bij vroeg kreeg je een lang gezicht. De kamer was ok maar zeker niet proper, de badkamer is dringend aan vernieuwing toe. Een flesje water op de kamer kan er niet af, moet je extra voor betalen. De receptiemedewerkers zijn absoluut niet vriendelijk, personeel restaurant wel.

Onvergetelijk: onze dochter was jarig en kreeg een mooie taart aangeboden door zingende obers (tijdig aan receptie aanvragen). Ze was helemaal overdonderd, haar gelukkige gezichtje was voor ons één van de hoogtepunten van de reis!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

goed voor 1 keer

kevin
15-4-2010

We hebben een goede vakantie gehad dit vooral door het goede weer daar. Het hotel is mooi. lekker van eten maar elke dag wel zelfde, maar dit weet je vooraf als je naar Egypte gaat.Maar van smaak en keuze was het zeker oke. Enel heel veel russen in het hotel en dit zijn echt geen leuk volkje. Voorsteken bij buffet. Geen geduld. Krijgen ook altijd voorang. de vriendelijkheid in het hotel liet de wensen echt wel over. kamer is ook 2 maal niet gepoets en geen verse lakens gehad. Ook handdoeken werden maar om 3 dagen vervangen terwijl ze wel vuil waren. Wij hadden van dit hotel toch wel beetje meer verwacht maarja klagen kan je altijd hé. Maar naar dit hotel gaan we toch niet meer. De zwembaden waren wel goed onderhouden. En een zeer leuk aquapark. Maar zwembaden zijn nog wel friss in april.

Gereisd Met partner in Thu Apr 15 2010 13:08:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.