9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

niet voor herhaling vatbaar

van de pas
17-5-2011

gezin met 2 kinderen 14 en 10 niet alle glijbanen waren open ivm minimale bezetting van het hotel de bars zijn ingericht met produkten zoals geen echte cocacola alles uit automaten hele zoete sapjes, eten is net aan de maat en over de week genomen weinig variatie het personeel is wel erg vriendelijk wij hadden het geluk dat we bij hotel raddison tegenover park inn gebruik mochten maken van de strandbar overdag, personeel van de kamers hadden wel elke dag een verrassing van handdoekcreaties op het bed wat erg attent was

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Super Hotel

marcusenilonka
6-5-2011

Net terug van vakantie met 2 kinderen (7 en 10 jaar).

Geslaagde vakantie. Super hotel met mooie tuin, super zwembaden en aquapark. Eten was goed en voldoende. Zelf onze kinderen die moeilijke eter zijn vonden iedere dag iets lekkers te eten. (Gebraden kip, patat, pizza enz.). Cocktails zijn ook lekker!!!

Personeel was absoluut vriendelijk. Af en toe een fooi geven helpt. Onze schoonmaker (Mahmout) verasste ons ieder dag met zijn creaties uit handdoeken (zwaan, pauw, krokodil, hartje enz.). Weer: tussen de 30 en 35 graden.

Strand op loopafstand met prachtig huisrif. Heel veel vissen!!! (shuttlebusje aanwezig).

In de avonduren animatie aanwezig. Helaas door de lage bezettingsgrad (ongeveer 15% van de kamers waren bezet), was de animatie niet altijd mogelijk. Naast het hotel winkels aanwezig.

Voornamelijk Russen en Engelse, verder Nederlanders, Fransen en Duitsers. In het weekeinde veel Egyptenaaren. Van niemand last gehad.

Volgend jaar weer Park Inn.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

super

J.Beurskens
2-5-2011

gaan dit jaar al weer voor de 6e keer naar dit resort,geweldig personeel,lijkt onderhand wel familie van ons.Russen hebben wij geen problemen mee,zeg het tegen het management en zij treffen maatregelen.

Gereisd Met partner in mei 2011

super hotel

biancavdbeemd
29-4-2011

mooi hotel met groot waterpark, ideaal voor kinderen. Lekker en gevarieerd eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kregen zelfs zonder te zeggen de bedjes bij het zwembad gereserveerd. kamers iets verouderd maar wel netjes en schoon

Gereisd Met partner in april 2011

vrindelijk personeel

nelleke
23-4-2011

nette kamers,mooi onderhouden tuinen,fijn zwembad,auqapark op complex zelf(niet altijd het geval),personeel was heel vriendelijk en behulpzaam,eten goed en voldoende.

Gereisd Met vrienden in april 2011

fantasisch park zeker een aanrader met kinderen

Jaap
12-3-2011

we zijn net terug van een weekje park inn. In een woord geweldig, het is ons zeer goed bevallen .het eten was echt super.animatie was leuk en de service van het personeel was van de meeste mensen perfect.het aqua park is prachtig , alleen omdat er weinig gasten waren gingen niet alle glijbanen open wat een beetje jammer was.verder waren niet alle restaurants en bars over maar dat snap ik wel met bijna 900 gasten minder dan normaal.de ligging van het park is ook prima. en ziet er mooi en verzorgd uit.

ysjes zitten niet in de all inclusive en moet je kopen net zoals een flesje water.dit vind ik wel vreemd maar als dat het enigste is.........

het is natuurlijk geen nieuw park maar voor zijn leeftijd is het goed onderhouden.(voor egyptische begrippen)

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Zeer goed voor deze prijs

Connie Jonker
19-11-2010

Heel gezellig resort, personeel super. Grote kamers met lekkere bedden. Als regelmatig reiziger naar Egypte nog nooit zo lekker en uitgebreid gegeten. Mensen denk eens na je hebt een beschermd rif voor de deur daar mag je NIET OVERHEEN zwemmen, dus even de steiger af en klaar.Prachtig rif, geweldig gesnorkeld. Alleen het meubilair is aan vervanging toe, nou ja als dat alles is!!

Gereisd Met vrienden in november 2010

geweldige ervaring!!

koopman
18-11-2010

het is elk jaar weer uitzoeken naar wat voor resort we gaan, park inn scoorde bij ons allemaal goed, met 8 volwassenen en 7 jongeren...wat dagelijks een fooitje al niet kan doen! het is een ruim opgezet resort, het aqua park is super,het eten is gevarieerd genoeg, prachtig huisrif, een klein naama bay om de hoek (volop winkeltjes) sommige hebben wel buikklachten gehad maar dat komt echt niet door het eten maar van de warmte en tè koud drinken.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOIT MEER

Henny
13-10-2010

Het Park Inn hotel in Sharm el Sheikh Wij zijn in heel wat resorts geweest maar dit sloeg alles wat was het eten bar en boos slecht, ze presteerde het zelfs bij het onbijt bevroren brood neer te zetten zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dit hotel is zeker geen vier sterren waardig.

Gereisd Met partner in Tue Sep 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

fam meijer
10-10-2010

heel goed hptel alleen veel engelsen die je het eten voor de neus weegkapen. men is ook helemaal engels ingesteld,zelfs het animatie tean. men vergeet wel eens dat er ook bv nederlanders zijn. maar verder een prima hotel men een leuk animatie team en goed eten,volop keuze en altijd goed warm. hele goede kamers. leuk personeel tijdens de verjaardag van onze zoon werdt er speciaal een feestje gehouden en kregen wee een taart. dit hebben we nog nooit meegemaakt echt om nog een keer over te doen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.