9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Sharm El Sheikh voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in het Nederlands

Geweldige ontspannen vakantie gehad!

Babette
8-5-2012

We hebben hier samen met onze twee kleine kinderen (4 jaar en 1 jaar) een hele fijne vakantie gehad. De familiesuite (2 kamers met 2 aparte badkamers) was groot en zag er keurig uit. Elke dag schoonmaak en als je een fooi achterlaat, dan vind je de meest fantastische handdoekfiguren terug, van olifanten tot nijntje! Als je alleen van hollandse pot en en frites met frikandellen houdt, heb je in het restaurant helemaal niets te zoeken! Houd je van lekker en gevarieerd eten en durf je verder te kijken dan een aardappel, dan heb je mazzel! Het ontbijt was inderdaad elke ochtend hetzelfde, maar wel met versgebakken eitjes. De lunch en het diner varieerden, ja de ingrediënten zoals kip en biefstuk zijn hetzelfde, maar de bereidingswijze is was elke keer anders. Kortom, wij hebben van het eten genoten! De zwembaden en de glijbanen waren geweldig! Inderdaad niet allemaal tegelijk open, maar je kunt er toch niet gelijk van af! Personeel is erg klantvriendelijk! We komen hier dus graag terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Een mooi en gezellig hotel met prachtige glijbanen

laan
6-3-2012

We hebben een heerlijke week gehad in Parkinn. De kamers zijn ruime en schoon en wel wat gedateerd. Het eten is prima er is heel veel keus. 's Middags is er al heel veel warm eten te krijgen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het waterpark is prima, niet alle glijbanen zijn in werking. Er waren altijd genoeg ligbedden te krijgen ook op het strand. Op de boulevard wil iedereen wat van je, als je de verkooplui met dezelfde vragen beantwoordt die zij aan jou stellen, dan ben je vlot van ze af. Kortom een mooi hotel voor een knappe prijs. Er komen steeds meer Hollanders op dit resort. Verder waren er veel Russen, die zich prima hadden gedragen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

zeker aan te bevelen

stef oosterwijk
1-3-2012

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel mooie ruime schone kamers schitterend zwemparadijs eten en drinken prima en in overvloed

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

D-reizen

Prima hotel voor een weekje zon

Buitenhek
27-2-2012

Verwacht geen overdrven luxe, maar als je met jonge kinderen een weekje lekker weg wilt naar de zon is dit een prima hotel. Familiekamers zijn ruim maar niet al te best onderhouden, eten is zeker niet slecht maar iets meer variatie zou mogen. Waterpark is geweldig. Eigen Beach Club heeft prima bedjes en parasols, ook hier zijn drankjes/snacks inbegrepen. Mooie locatie om te snorkelen. Personeel is vriendelijk, een fooitje hier en daar doet wonderen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Mooi resort vooral met kinderen

ibongers
25-2-2012

We hebben een heerlijke tijd gehad in hotel park inn. Alleen veel het eentonige en meestal lauwe eten ons wel tegen. Het park ziet er erg verzorgt uit, alleen zijn sommige beelden afgebroken en dit kijkt wel slordig. Verder hebben we een massage gehad in de spa op het park en hebben we hier erg veel voor betaald. Verder zijn we een dag op zee wezen snorkelen, dit hebben we ook op het park geboekt, en dit was een echte aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2012

Goed familiehotel

fam. Prent
25-8-2011

Op het eten na (weinig variëteit, vaak hetzelfde) is dit een heel goed hotel om met het gezin met kinderen op vakantie te gaan. De familiekamer is groot, twee kamers plus twee badkamers), het zwemparadijs waanzinnig, de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, ligging is goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

eenmalig

britt
10-8-2011

kamers zijn oud moeten ze echt wat aan doen.het eten was elke avond het zelfde geen variatie de russen zijn verschrikkelijk kunnen daar alles maken zijn bang dat ze wat tekort komen bij het eten borde vol en de helf laten staan de bediening zit alleen achter de meiden aan maakt niet uit hoe oud ze zijn aquapark was leuk.maar park inn eenmalig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

De moeite waard

Walther van bergen
4-8-2011

Even proberen in het kort te vertellen hoe het daar is. Eten...als je negatief bekijkt is het eten altijd maar hetzelfde . ( patat,pizza,kip,pasta's,rijst) tip neem zelf mayonaise mee en een koffiezet apparaat met je D.E krijg je geen spijt van . Van de andere kant . Thuis eet je ook niet 6 verschillende maaltijden op 1 avond , je heb genoeg keuze zoals rauwkost,fruit,gebak,vlees ( varken kan je vergeten ). lokaal eten probeer wat af en toe zou ik zeggen en vergeet de verschillende soorten soep niet die vonden wij heerlijk. Over het weer gemiddeld 44 graden wind van zee ( lekker) .woestijn wind rond de 50 ( te warm ) voor de kinderen . Kamers heerlijk koel op de fam kamer met de airco de bedden voldoende alleen koelkastje leeg . had in dit geval de reisorganisatie wel aan kunnen denken zeker als je midden in de nacht aan kwam zoals wij . Zwembad fantastisch echt geweldig door de bezetting niet alles tegelijk open in mijn ogen beter ook voor de veiligheid ,het dobberbad super .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prima hotel, slecht eten

Marcel
10-6-2011

Wij zijn met 4 personen geweest van 15 tot 23 mei. Het hotel is prima, leuke zwembaden met diverse glijbanen die, door de lage bezetting, afwisselend geopend waren. Alles werd goed schoongehouden, die mannen werken er wat af! Het huisrif is ook erg mooi, jammer dat de Russische "gasten" het niet respecteren: die banjeren er met hun waterschoenen gewoon doorheen....

Kamers ook prima! Het avondeten houdt niet over, weinig keuze, dubieuze kwaliteit (TIP: Kijk in de kinderhoek, daar ligt nog wat voor de kleintjes). Het ontbijt was prima, de lunch hebben wij elke dag aan het strand gebruikt. Wat wij ook misten was een gelegenheid waar je 's avonds een beetje fatsoenlijk kon zitten. Als het eten goed zou zijn, zouden we zeker teruggaan!

Gereisd Met vrienden in mei 2011

super vakantie

marianne
20-5-2011

park inn is echt super,mooi en rustig, personeel erg vriendelijk. eten erg goed voor iedereen wat,onze zoon is een moelijke eter maar zelf hij heeft lekker gegeten. echt een hotel waar we naar terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.